Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Jeg havde ikke fået fat i at Silk Song var en fuldblods efterfølger til Hollow Knight, lyver ikke når jeg siger at jeg ser meget frem til det.
Bye bye
  • 0
wheeeeeeeeee kun 6 timer til en kold øl!
God weekend til folket!
"let røven og gør noget"
  • 0
I øvrigt til Apogee fans så er der en lidt underlig ting som ingen rigtig har snakket om. Keen Dreams er kommet til Switch, hvilket så vidt jeg ved er første gang nogensinde at man kan spille et gammelt apogee spil på en konsol.
Bye bye
Citerer The Pez Dispenser:
I øvrigt til Apogee fans så er der en lidt underlig ting som ingen rigtig har snakket om. Keen Dreams er kommet til Switch, hvilket så vidt jeg ved er første gang nogensinde at man kan spille et gammelt apogee spil på en konsol.


ja det stealth droppede pludselig en random dag
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Desværre er det det enese de kan få rettighederne til, Zenimax vil åbenbart ikke af med Keen 1-6.
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Desværre er det det enese de kan få rettighederne til, Zenimax vil åbenbart ikke af med Keen 1-6.


Er ikke så meget inde i serien. Hvad er der specielt ved den der er kommet på Switch så ?
Og det er da mærkeligt de kan få rettigheder til en af dem kun.

Har du i øvrigt prøvet Daemon x Machina demoen ?

Tillagt 2019-02-15 12:25:
Har lige spillet noget Xcom 2.
mig og tactic RTS spil bliver aldrig gode venner
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Mange har meget nostalgi for Apogees pc spil fra 90erne og særligt Keen, så det er fedt at se at der endeligt bliver gjort noget for at gøre dem tilgængelig for en ny generation. Dreams er en form for 3.5er, et spinoff der skulle teste en ny grafikstil. Det er ligeså sjovt som resten af serien og virker lidt som en bro mellem 1-3 og 4-6, men af eller anden grund har rettighederne været lettere at opsnappe end hovedserien som er bag lås og slå.

Jeg har ikke prøvet demoen, jeg tror heller ikke jeg kaster mig over den. Vil hellere bare vente på spillet, jeg syntes ofte at demoer gør mere skade end gavn da de som regel giver mig et dårligt indtryk af spillet.

Jeg gav op på Xcom 2, er stor fan af de gamle og stor fan af Xcom 1, men 2eren virker bare trælst og rodet på alle mulige punkter, jeg finder det uoverskueligt og jeg bryder mig ikke om at der er så mange menneskelige fjender.

Tillagt 2019-02-15 12:41:
Teknisk note:

Keen dreams er vist lavet i samme engine som 1-3 men hvor platforme er tegnet i et falsk perspektiv så man kan se jorden man går på, hvor 4-6 er i en ny opdateret enigne hvor de går videre med samme perspektiv trick.
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
I øvrigt til Apogee fans så er der en lidt underlig ting som ingen rigtig har snakket om. Keen Dreams er kommet til Switch, hvilket så vidt jeg ved er første gang nogensinde at man kan spille et gammelt apogee spil på en konsol.


Nej hov! Haps haps, for pokker da, ja! Jeg har VOLDspillet alle Keen spillene i min barndom.

Tak for tip
Lige bestilt mit første "board game" i mange år Mansions of madness... glæder mig

Tillagt 2019-02-20 20:50:
Og Yeahhhhh

Mit favorit band kommer atter til DK.. har købet billetter

https://www.youtube.com/watch?v=l6CNDk4yJnU
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Lige bestilt mit første "board game" i mange år Mansions of madness... glæder mig


Uuuhhh, det ser spændende ud. Det skal jeg lige læse lidt om. Hvor har du været så heldig at købe det?

Citerer Aalborg:
Mit favorit band kommer atter til DK.. har købet billetter


Fedt!

Selv har jeg Foo Fighters i Horsens og Dream Theater i Musikhuset Århus i vente
  • 0
Jeg fik også skaffet dream theater, det bliver ret sejt. Samt Devin Townsend til april og igen til november.

Hvem der end fandt på at lave Re2 remake uden crosshair skulle have en olfert. Hvordan vil de have at man skal ramme noget set fra den vinkel?

Tillagt 2019-02-22 23:25:
For ikke at tale om det første der skete da jeg kom ind på politistationen, kravler under en port, bare lige for at se om hun havde noget at sige til porten også nægter hun selvfølgeligt at kravle ud af dødshulen igen, inden man har fået gemt, uden nogen synlig grund.

Tillagt 2019-02-22 23:31:
Hmm sigtekornet er åbenbart en del af Hud, som jeg slog fra for at slippe for alle de markeringer rundt om i banerne, hvorfor lave sådan en feature når det samtidigt gør spilmet uspilleligt.
Bye bye
  • 0
Har set Mortal Kombat filmen i weekend. hvilken tur ned af memory lane
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Jeg fik også skaffet dream theater, det bliver ret sejt. Samt Devin Townsend til april og igen til november.


Uh, hvor skal du sidde? Vi skal sidde i orkestergraven, 3. række fra scenen, ud mod højre. Vi kunne vitterligt ikke få bedre pladser, min kæreste spiller guitar og er meget nørdet omkring det, så du kan sikkert regne ud hvorfor placeringen er så vigtig

Vi vil også gerne til Devin Townsend koncert, vi hører hans musik ufatteligt meget. Jeg tror dog at jeg er nødt til at springe over der og må nøjes med at sende manden afsted.
  • 0
Hvor skal man starte med Devin Townsend, hvis man er ny til enten ham eller Strabbing Young Lad?
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Citerer Carmillah:
Citerer The Pez Dispenser:Jeg fik også skaffet dream theater, det bliver ret sejt. Samt Devin Townsend til april og igen til november.

Uh, hvor skal du sidde? Vi skal sidde i orkestergraven, 3. række fra scenen, ud mod højre. Vi kunne vitterligt ikke få bedre pladser, min kæreste spiller guitar og er meget nørdet omkring det, så du kan sikkert regne ud hvorfor placeringen er så vigtig

Vi vil også gerne til Devin Townsend koncert, vi hører hans musik ufatteligt meget. Jeg tror dog at jeg er nødt til at springe over der og må nøjes med at sende manden afsted.

Jeg kan faktisk ikke helt huske det, et sted helt ude i venstre side (hvis man står med fronten mod scenen) relativt tæt på orkestergraven men ikke i de første par rækker. Jeg var tidligt ude, kunne have fået helt foran, men trykkede på "bedste pladser" knappen og håbede at den vidste hvad den havde gang i.

Tillagt 2019-02-25 15:09:
Citerer Joeyvind:
Hvor skal man starte med Devin Townsend, hvis man er ny til enten ham eller Strabbing Young Lad?

Det kommer an på hvad du vil have. Hvis du vil have crazy prog som samtidigt heavy så er Deconstruction og Infinity nok nogle gode albums. Hvis det skal være mere roligt og melankolsk så er Ki eller Casulties of Cool (og senere Ghost, når man har fundet sig til rette) ganske fine.

Noget mere repræsentativt for hans generelle stil er Ocean Machine, Transcendence og Terria som alle er rigtigt gode. Men jeg ville faktisk nok hoppe på sidste sommers live album fra Plovdiv da det har en rigtigt god lyd og kommer lidt omkring det meste og da det rummer en rigtigt god performance af Ocean Machine i sin helhed.
Bye bye
Fatal error: Using $this when not in object context in /var/www/includes/_lib/_common.php on line 5955

Tillagt 2019-03-06 20:53:
Get your shit together Gamereactor!!!!
"let røven og gør noget"
  • 0
Den officielle PlayStation side på facebook, har netop meddelt at man med den nye ps4 update, nu kan streame ps4 spil til iOS enheder med Remote Play.

Det lyder da ret vildt
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Jeg troede jeg havde grimme tæer inden jeg blev opereret. Men det er overgået nu, at de pile spidse jeg nu render rundt med
Bedøvelsen var godt nok grum at få sprøjtet ind, men efter det var det sgu meget fint min kæreste var med inde, og igen stod hun bare og nød at se mig blive skåret i! hun finder generelt modifikationer af kroppen fascinerende, og bruger gerne en hel aften på Pimple poppers YT kanal.. Jeg brækker mig!

Nu står den på gaming hele marts
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Idéer til at underholde sig selv med modtages med kyshånd!
Der er lang tid til marts er slut
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Citerer MSThychosen:
Idéer til at underholde sig selv med modtages med kyshånd!
Der er lang tid til marts er slut

Spil Apex Legends med mig, jeg har ferie.

Skal bare lige hjem fra Svendborg på tirsdag.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Joey! Jeg er klar på Destiny 2, men battle royale får du mig altså ikke i!

I dag står den på spontant babysitting..
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Citerer MSThychosen:
Joey! Jeg er klar på Destiny 2, men battle royale får du mig altså ikke i!

I dag står den på spontant babysitting..


Haha. Den holdning havde jeg os, men Apex er gratis, teambaseret og ekstremt vanedannende.

Giv det en chance hvis du får lyst, imens må du hygge dig med børnepasning og TLC

Håber du snart er ovenpå igen
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Citerer Joeyvind:
Citerer MSThychosen:Joey! Jeg er klar på Destiny 2, men battle royale får du mig altså ikke i!

I dag står den på spontant babysitting..

Haha. Den holdning havde jeg os, men Apex er gratis, teambaseret og ekstremt vanedannende.

Giv det en chance hvis du får lyst, imens må du hygge dig med børnepasning og TLC

Håber du snart er ovenpå igen


Jeg har faktisk prøvet det, og jeg forstår det kan fange folk, men jeg var ikke en af dem

Jeg hyggede mig ikke med børne pasning, hvad der skulle have været "et par timer" (fra kl. 9.30) endte med at være til klokken 18.. Ikke et tak blev der sagt, ikke et undskyld det trak så langt ud, ikke et, "ej så giver vi lige aftensmad".. Næ, det blev taget som et selvfølge at min kæreste og jeg ikke havde andet at lave end at sidde med hendes niece i 8,5 time og glo på Spirit, Masha og bjørnen, og til sidst Barbie.. Min kæreste er heldigvis også ret knotten over det, så jeg håber da lidt hun tager en fin lille snak med hendes søster.. Hun skulle rydde ud i hendes lejlighed og gøre rent, noget hun har haft siden 6/2 til, trækker hun til dagen før det skal til inspektion...

Det var lige mit Rant for i dag

Jeg er ved at være ovenpå igen, mine tæer er blevet til pile spidse, men har aldrig haft det bedre! Det helt mærkeligt ikke at have en konstant smerte op til midten af foden, men kun de tilfælde riv, når man kommer til at bevæge dem så meget at det river I sårene.. Jeg føler mit liv begynder på ny nu nu venter jeg bare på jeg må vende tilbage til hverdagen
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Nogen ser ser GDC2019?

Google kommer jo til at revolutionere gaming. Den Assassins Creed Odyssey demonstration på hhv Chromebook, smartphone og tablet var jo vanvittig
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!