Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Der er ikke noget mere fantastisk end at have været væk fra GR i nogle dage, for derefter at komme tilbage og læse hvilke ekstremt underholdende skriblerier der er lavet i Nattråden. Bravo, folkens, bravo!

Jeg måtte sidde og fnise for mig selv i bedste teenagestil.

Nå, men Dublin var fin. Jeg vil gerne tilbage igen en dag. Vi fik da vandret godt 30 km på de 3 dage vi var der, så lidt fik vi da set. Og så blev der drukket en god sjat Guiness. Ikke dårligt.
  • 0
Citerer Carmillah:
NÃ¥, men Dublin var fin


Fik du set Phil Lynott statuen eller endnu bedre, taget et billede af den?

Og sig mig lige en gang har de fjernet alle offentlige toiletter i KBH? Jeg var nødt til at pisse i en viadukt og der kom folk gående fra begge sider så jeg tissede også på min ene sko
  • 0
Citerer Carmillah:
Nå, men Dublin var fin. Jeg vil gerne tilbage igen en dag. Vi fik da vandret godt 30 km på de 3 dage vi var der, så lidt fik vi da set. Og så blev der drukket en god sjat Guiness. Ikke dårligt.
Det var alligevel også en slat. Kunne I klare alt det i selve Dublin, eller tog I på den tur jeg foreslog?
  • 0
Desværre kom vi ikke udenfor Dublin. Jeg arbejder jo i butik, så for mig er det en smal sag at stå og gå en hel dag uden at sidde ned, men min kæreste som er studerende og deltidsvagt, han kunne slet ikke klare lige så meget vandren som jeg, så hans fødder og ben var godt ømme allerede den første dag. Så han havde ikke mod på at bevæge sig for langt væk. Høhø. Men pyt også med det, det var en lækker tur. Vi fik set Guiness Storehouse (og drukket mange Guiness generelt!) og et lille Science Gallery på Universitetet, som vi boede lige bagved.

Vi tager tilbage til Irland en dag, og så tager vi den helt store tur, hvor vi kan se naturen og nogle andre byer i Irland. Nu har vi fået smag for landet, og vi er yderst begejstrede.

Jeg fik købt en Jack Skellington kop i Disney-butikken, på tilbud. Yay. Perfekt til mine mange kopper morgenkaffe.
  • 0
500,000 års udvikling, men nu hun her endelig!

Kvinden som rent faktisk er både underholdende og også ret sjov.

SIGNE MOLDE!!!

Grunden til at kvinder aldrig er sjove er fordi de er bange for at fremstå som "grimme". I følge mig.

Hvis man skal være sjov, så skal man også turde risikere sig selv, ellers er det som at se på linedansere med sikkerhedsnet. Fuldstændig ufarligt og gabende kedeligt.

Hun er godtnok også med på min Zulu Royal DVD, men der er hun ikke så sjov.

Bortset fra hendes typiske "Hej hej" til alle hun går forbi eller møder på anden vis
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
500,000 års udvikling, men nu hun her endelig!

Kvinden som rent faktisk er både underholdende og også ret sjov.

SIGNE MOLDE!!!


Har haft et crush på hende de sidste 10 års tid.

Smuk, sjov og intelligent, hun er sgu da drømmen.

Glemmer aldrig da hun havde en pistol i håndtasken med ind på Christiansborg og stod og viftede med den mens hun interviewede.. Det er fandme sejt..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer Stant:
Har haft et crush på hende de sidste 10 års tid.

Smuk, sjov og intelligent, hun er sgu da drømmen.


Helt sikert

MÃ¥ske ikke lige et "crush", men dejlig er hun bestemt. Hun er dog over 40 tror nok jeg nok.

Jeg mente forresten ikke at kvinder Aldrig er sjove. Ude i den virkelige verden har de masser humor og skarpt vid. Det var i underholdningsbranchen jeg mente og der har vi vidst kun Signe Molde, men hun er også så fantastisk at hun gør det ud for alle andre kvinder
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Hun er dog over 40 tror nok jeg nok.
Hun kunne være 85 og det ville være ligemeget når hun står så skarpt som hun gør.

Slog hende lige op, og hun 38 så det er stadig helt helt legit at sige hun er flot.
  • 0
Citerer SejPlayer:
Hun kunne være 85 og det ville være ligemeget når hun står så skarpt som hun gør.


Fair nok, men hun er gift og har sikkert også børn

Citerer SejPlayer:
Slog hende lige op, og hun 38 så det er stadig helt helt legit at sige hun er flot.


Godt ord igen. Hun er også pæn, jeg kan bare bedre lide piger med mørkt hår, helst sort. Det der leverpostejsfarvede noget gør mig ikke specielt ophidset
  • 0
Citerer SejPlayer:
Citerer Cisplatin-Final:Hun er dog over 40 tror nok jeg nok. Hun kunne være 85 og det ville være ligemeget når hun står så skarpt som hun gør.

Slog hende lige op, og hun 38 så det er stadig helt helt legit at sige hun er flot.


True, hun er lige så hot nu som for 10 år siden imo, imponerende!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Det er uden tvivl her om søndagen ved kirketid GR er mest stille.

Fatter simpelthen ikke at I orker at gå i kirke hele tiden.

Da jeg var barn gik vi kun i kirke én gang pr liv og det var når vi skulle konfirmeres.

Nogle af os valgte så at gemme billetten og i stedet for bruge den på noget bryllup.

Anyways! Mindre kirke, mere gaming. Det bliver i meget gladere for.

Desuden er kirken noget gammelt lort og det siger vel ikke så lidt om dem der valfarter til den!

Noobs!!!
  • 0
Øøøh der er gratis vin og kiks. What's not to like?
  • 0
Citerer SejPlayer:
Øøøh der er gratis vin og kiks. What's not to like?


Man kan ikke blive mæt af vin og kiks. Det er heller ikke sundt.

Hvis ikke hele institutionen var så kvindagtig, ville man få rigtigt blod og kød

Jeg synes at hver gang DICE patcher BF4 så bliver det lige 3-4% dårligere.

Sådan var det også med BF2. Jeg synes de skulle overveje at få nogle andre til at reparere spillene for sig når de er færdige med selve skelettet til spillene. For det er i hvert fald supergodt.

Og så synes jeg at folk der ikke gider hjælpe deres team skal permanet bannes, eller få en cd-key til noget COD.

Tillagt 2015-10-18 12:21:
Uh, jeg glæder mig til søndagsdebatten. Jeg tror den kommer til at handle om Det nye Star Wars spil
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Det er uden tvivl her om søndagen ved kirketid GR er mest stille.

Fatter simpelthen ikke at I orker at gå i kirke hele tiden.

Da jeg var barn gik vi kun i kirke én gang pr liv og det var når vi skulle konfirmeres.

Nogle af os valgte så at gemme billetten og i stedet for bruge den på noget bryllup.

Anyways! Mindre kirke, mere gaming. Det bliver i meget gladere for.

Desuden er kirken noget gammelt lort og det siger vel ikke så lidt om dem der valfarter til den!

Noobs!!!


Elsker bare at høre om fri fortolkning af en gammel bog søndag morgen.. Not..
Søndag = sov til minimum kl 12-dag..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Citerer SejPlayer:Øøøh der er gratis vin og kiks. What's not to like?

Man kan ikke blive mæt af vin og kiks. Det er heller ikke sundt.
Så kan det godt være jeg skal at lægge kostplanen om. Men igen, toppen af kostpyramiden.
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Jeg synes at hver gang DICE patcher BF4 så bliver det lige 3-4% dårligere.


Det er jo faktisk ikke DICE Sweden der står for support af BF4 længere, men DICE Los Angeles. Det var dog dem der lavede det nye Medal of Honor, så det siger jo også en del.
Take a chill pill.
  • 0
Hvad tid kommer søndags debatren
?
  • 0
Apropos kirke. Jeg har da egentlig stadig ikke fået sat gang i min udmelding fra folkekirken. Min kæreste vil heller ikke være med i den klub. Så vores fremtidige unger må leve med ikke at få dyppet håret af en mand i kjole.

Jeg er selv konfirmeret, men fik jeg valget i dag, så havde jeg valgt det fra. Som 13-årig syntes jeg at gaverne var yderst tiltalende, men generelt synes jeg at det er en fjollet ting at gå igennem, når man er ikke-troende.
  • 0
Citerer Shantier:
Hvad tid kommer søndags debatren


Det plejer at være i løbet af eftermiddagen, så den er nok lige på trapperne.

Citerer Stant:
Elsker bare at høre om fri fortolkning af en gammel bog søndag morgen


Jeg synes det er godt at vi har kirken. Normalt plejer vi jo at medicinere folk, som har svært ved at skille fantasi fra virkelighed.

Det her er meget bedre og de allerhårdest ramte ifører man en sort kjole, så man altid kan kende dem på afstand. Så vi andre kan nå at flygte

Citerer Stant:
Søndag = sov til minimum kl 12-dag.


Jeg synes det er vigtigt at stå tidligt op, hver eneste dag. Det er sgu bare med at få noget ud af sine dage. Lige pludselig er det slut og hvis ikke man er 100% overbevist om at der er mere liv efter det her, så er det bare med at få raget til sig mens tid er, synes jeg.
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Jeg synes det er godt at vi har kirken. Normalt plejer vi jo at medicinere folk, som har svært ved at skille fantasi fra virkelighed.

Det her er meget bedre og de allerhårdest ramte ifører man en sort kjole, så man altid kan kende dem på afstand. Så vi andre kan nå at flygte


Haha. Strengt, men sjovt.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Suduki:
Det er jo faktisk ikke DICE Sweden der står for support af BF4 længere, men DICE Los Angeles. Det var dog dem der lavede det nye Medal of Honor, så det siger jo også en del.


Jeg er bragende ligeglad med, hvilken afdeling af DICE som laver dette og hint. Bare det er godt.

Medmindre det er den canadiske afdeling(Om den stadig findes). I så fald begynder jeg at danse rundt i hysterisk glæde.

Det var dem som stod bag det bedste BF ever, nemlig BFV. Der var stort set ingen fejl eller problemer.

Der var lige det der med at support havde både LAW og LMG, men det fik de lynhurtigt rettet op på. Dejlige mennesker de canadiere

Tillagt 2015-10-18 17:08:
Citerer Ak-master:
Strengt


Det er vores allesammens pligt at håne, spotte og latterliggøre ethvert religiøst menneske vi møder på vores vej!!!

Man kan måske mene at det så er lidt ynkeligt at lave sjov med verdens mest triste og patetiske religion og at der ville være mere mandsmod i at håne, spotte og latterliggøre eksempelvis Ase troende.

Men når man som jeg ikke er udstyret med en ikke så muskulløs krop, så er det mest fornuftige altså at håne, spotte og latterliggøre dem der ikke slår igen, men derimod vender den anden kind til. Så man kan fordele sine knytnæveslag på begge sider af deres glohede ansigter
  • 0
Hvad er der blevet af søndags debatten den er ikke kommet
?
  • 0
Jeg har lige været nede og aflevere min PS4 til reperation da der er problemer med disk-læseren.. Dette gjorde ekstra ondt da der er under en måned til jeg får min Fallout 4 Pipboy-edition og reperationen gerne tager op mod 4 uger.. Så jeg håber for alt i verden at de nosser sig sammen og får det ordnet hurtigt.
Carmillah, du er FONA-alf, hvad er dit kendskab til længden på rep? Kan man tillade sig at håbe!?
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Jeg er jo en af dem som har været rigtig træt af at Lee ikke længere er chefredaktør herinde, men så kom jeg til at tænke på at det faktisk er en god ting.

Så om et par år kan man lige skrive i Nattråden - Kan I huske dengang da Lee skrev den der superfede artikel om dengang han havde en spilbiks og sådan noget?

Så vil, det kunne være eksempelvis Stant, skrive at, ja den var fandeme god den artikel og Thor86 vil komme indover, fordi han har fundet linket til artiklen.

Så genlæser vi den og vi er allesammen enige om at han skrev utrolig godt.

Hvis han stadig var her ville det ikke være det samme.

Det er jo blandt derfor jeg er imod kongehuset og synes de skal afsættes.

Så kan vi sidde og mindes hvor dejlige de var. Det er meget bedre og hyggeligere end bare bevidstløst hælde penge ned i den flok psykisk syge førtidspensionister i karnevalstøj.

With love KHA
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Så vil, det kunne være eksempelvis Stant, skrive at, ja den var fandeme god den artikel og Thor86 vil komme indover, fordi han har fundet linket til artiklen.


Og alle andre skriver "Hvem fanden er Lee", da vi alle har fået demens.
Take a chill pill.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!