Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Citerer Aalborg:
Jo de var store i 70'erne og 80'erne...
Så den skal nok findes brugt ho ho ho


Der kan man bare se. Men river en kam i stål ikke bare håret i stykker?

Citerer Aalborg:
Man kan vel også lave sit eget hårvand


Jeg ved ikke hvad der er i, men det er vel bare almindeligt postevand med lidt parfume i?

Man kan da prøve at blande 250 ml aftershave, med et par liter vand og se om det er noget hovedbunden har godt af.

Jeg har desværre aldrig smagt cerutter, men mon ikke de smager mindst ligeså grimt som cigar?

De lugter i hvert fald afskyeligt, men det er vel derfor at de bruger hårvand.

Jeg har til gengæld smagt nogle cigaretter, som havde brunt papir om. De smagte af vanilie
  • 0
Har lavet bål i børnehaven i dag - Skal lige nævnes at jeg arbejder der og ikke bare har startet bål tilfældigt.
Dette resulterede dog i et væld af brændte pølser (dem man spiser, og nej, særlinge, det er ikke normalt at spise den anden slags, skam Jer!) og en gennemtrængede odeur af røg i alt jeg havde i nærheden. Elsker at lave bål, men ville ønske man kunne finde på noget røgløst noget snart.
Come on, vi snakker 2015!

Tillagt 2015-10-15 20:06:
Btw, de der vanille cigaretter.. Eeeeewww... Har også smagt nogle med jordbær, chokolade og melon (?).. De var alle enormt klamme.
Det samme gør sig i øvrigt gældende for såkaldte "Blunts".
Eeeeewww..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Wow så blev det til Nattråden 4?? Holy c***
Rock N Roll will never die
  • 0
Nattråden 4S Air, tak! ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Så Jeg har altså valgt et system, hvor jeg arbejder lidt mindre, end jeg gjorde før. Det er det, jeg har valgt og det fører selvfølgelig til at dem der arbejder lidt mindre skal arbejde lidt mere. Så ja, de kommer altså til at arbejde lidt mere end mig, som kommer til at arbejde lidt mindre, men altså lidt mindre mindre.

Den her skal jeg lige have lært udenad til mandag morgen. Så må vi se hvad hr. Bossmand siger til det

Citerer Stant:
Btw, de der vanille cigaretter.. Eeeeewww... Har også smagt nogle med jordbær, chokolade og melon (?).. De var alle enormt klamme.


Synes nu ikke de var klamme Men det var da nok heller ikke luksus tobak de havde hældt vanilie aroma udover.

De andre smagsvarianter har jeg kun set ude i Bazar Vest, men det er sikkert til vandpibe.

Citerer Stant:
"Blunts".


Hashsmøger? Jeg er kæmpefan allerede
  • 0
Citerer Stant:
Har lavet bål i børnehaven i dag - Skal lige nævnes at jeg arbejder der og ikke bare har startet bål tilfældigt.


ahhh og øv!!

oh man.... havde besøg af min bror i går.. vi prøvesmagte en del øl.. han kan vist ikke helt huske hvordan han kom hjem.. og "en eller anden" havde kastet op på mit badeværelse.. det brugt jeg ca 15 min på at gøre rent her til morgen.. nøgen... havde jeg haft et webcam havde jeg sikkert kunne tjene penge

Det er en laaaaaaaang dag det her
"let røven og gør noget"
  • 0
Hvor kan man se hvor mange indlæg der har været på GR i dag eksempelvis?
  • 0
Tror kun kan kan se aktive tråde... tryk på community.... forum.. står ude til højre

... tror kun kan kan....

Hvad fanden betyder det?

Tror kun man kan se aktive tråde... tryk på community.... forum... står ude til højre

skulle der stå
"let røven og gør noget"
  • 0
Takker

Men 5 stks? Det kan da ikke være rigtigt. Der er mange flere aktive tråde end det.

Men jeg vil begynde at skrive brugeranmeldelser når jeg får et nyt arbejde og så er det jo godt at vide hvilke dage der er mange brugere, he he

Så sidder man og venter på at en eller forstyrret tosse med alt for lange frokostpauser skal ringe tilbage.

Fandeme spild af liv det her lortejob
  • 0
Citerer Aalborg:
Tror kun kan kan se aktive tråde... tryk på community.... forum.. står ude til højre

... tror kun kan kan....

Hvad fanden betyder det?

Tror kun man kan se aktive tråde... tryk på community.... forum... står ude til højre

skulle der stå


Elsker når folk glemmer de sidder ved en computer og ikke en skrivemaskine.. 70's for life!

Tillagt 2015-10-16 18:22:
Citerer Cisplatin-Final:
Fandeme spild af liv det her lortejob


Medmindre du er Sidney Lees private fluffer, kan det vel ikke være helt slemt?
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer Stant:
Medmindre du er Sidney Lees private fluffer, kan det vel ikke være helt slemt?


Jo, det er. Især når du hele tiden skriver om børn

Jeg siger op og prøver at få mit gamle arbejde tilbage. Skal bare lige have brugt nogle flere penge, men så gør jeg det også.

Vildt med dem der der siger at de kan leve kun af vand og luft

Men ham de interviewer har tydeligvis ikke brugt det kalorielette valg af vand og luft. Kæmpe dobbelthage og bulet mave og så påstår han at han ikke har spist siden 2013

Yeah right, men i det mindste dør hans kursister af sult og så er verden da sluppet for endnu en tosse. Så på den måde er det selvfølgelig fint nok
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Vildt med dem der der siger at de kan leve kun af vand og luft

Men ham de interviewer har tydeligvis ikke brugt det kalorielette valg af vand og luft. Kæmpe dobbelthage og bulet mave og så påstår han at han ikke har spist siden 2013

Yeah right, men i det mindste dør hans kursister af sult og så er verden da sluppet for endnu en tosse. Så på den måde er det selvfølgelig fint nok

Jeg læste engang om en dame der bare satte sig ud solen med krystal. Så ladede hun op og behøvede ikke hverken at spise eller drikke.
  • 0
Citerer SejPlayer:
Jeg læste engang om en dame der bare satte sig ud solen med krystal. Så ladede hun op og behøvede ikke hverken at spise eller drikke.




Jeg ved ikke helt om jeg synes det er i orden at bilde folk sådan noget ind. På den ene side er folk jo selv ude om det og lige her er det ret langt ude synes jeg.

Fulgte heller ikke lige 100% med i programmet. Så jeg ved ikke hvorfor folk tilmelder sig. Det kan jo være at de fejler et eller andet.

Jeg havde en veninde der døde af kræft, men inden hun døde nåede hun da at brænde mange, mange tusind kroner af på diverse "vitaminkure" og hvad har vi.

Det hjalp selvfølgelig ikke på noget som helst, men hvis man skal være lidt positiv, så døde hun da i det mindste ikke på grund af vitamin mangel.

Nej, jeg synes faktisk ikke at det er i orden. Man bliver simpelthen nødt til at kunne dokumentere noget positiv effekt.

Nå, men de besøgte også en pige i programmet, som vejede 34 kilo og havde et BMI på 12,9.

Man så hende heldigvis ikke, men sådan en person skal vel tvangsindlægges tænker jeg
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Nej, jeg synes faktisk ikke at det er i orden. Man bliver simpelthen nødt til at kunne dokumentere noget positiv effekt.


Alternativ medicin med dokumenteret effekt hedder jo bare medicin.
Take a chill pill.
  • 0
Oh well, ham der laver kurserne lever selv af grill mad og rødvin fortæller han

Kvaksalver eller geni? Grænsen er hårfin. Men det kribler da i benene for at pumpe cyklen og trille til Risskov og lige vise idioten, hvad vi jyder gør ved folk der tager røven på andre

http://www.dr.dk/nyheder/viden/kjolegate-naar-du-ser-en-hvid-kjo
le-er-din-hjerne-mere-aktiv



WTF???

Jeg så denne her tidligere i dag og der var kjolen hvid og guld, nu er den blå og sort. Synes ellers ikke jeg føler mig mindre aktiv, har godt nok lige spist, men ellers, hmmm...

Tillagt 2015-10-16 19:18:
Citerer Suduki:
Alternativ medicin med dokumenteret effekt hedder jo bare medicin


Er du på heroin?
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Er du på heroin?


Ikke lige i dag, hvorfor?
Take a chill pill.
  • 0
Citerer Suduki:
Citerer Cisplatin-Final:Er du på heroin?

Ikke lige i dag, hvorfor?

Det er sgu da fredag aften, kan du komme igang
  • 0
Citerer Suduki:
Ikke lige i dag, hvorfor?


Det ved jeg faktisk ikke helt

Men jeg går meget op i narko for tiden og overvejer at starte et massivt hashforbrug. Det er vidst det som er mindst dødeligt så vidt jeg kan se.

En helt ny verden åbner sig måske, hvem ved og jeg er godt og grundigt træt af denne verden. Heroin er nok lige i overkanten og jeg er svært glad for min lever, så alkohol duer ikke.

Plus at jeg kommer jo jævnligt forbi Christania og det lokker sgu lidt.

Jeg vil også gå i grimt tøj og tro jeg skal til Jimi Hendrix koncert i næste uge
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Det ved jeg faktisk ikke helt

Men jeg går meget op i narko for tiden og overvejer at starte et massivt hashforbrug. Det er vidst det som er mindst dødeligt så vidt jeg kan se.


9 years in, not close to dead yet!

Citerer Cisplatin-Final:
Jeg vil også gå i grimt tøj og tro jeg skal til Jimi Hendrix koncert i næste uge


Det er jeg til gengæld ikke helt mand for at vurdere.. Hendrix er dog fee'!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer SejPlayer:
Det er sgu da fredag aften, kan du komme igang


Jeg fejre kun tirsdag, for at narre NSA og PIS og AKS og PET.
Take a chill pill.
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Oh well, ham der laver kurserne lever selv af grill mad og rødvin fortæller han

Kvaksalver eller geni? Grænsen er hårfin. Men det kribler da i benene for at pumpe cyklen og trille til Risskov og lige vise idioten, hvad vi jyder gør ved folk der tager røven på andre

http://www.dr.dk/nyheder/viden/kjolegate-naar-du-ser-en-hvid-kjo
le-er-din-hjerne-mere-aktiv


WTF???

Jeg så denne her tidligere i dag og der var kjolen hvid og guld, nu er den blå og sort. Synes ellers ikke jeg føler mig mindre aktiv, har godt nok lige spist, men ellers, hmmm...

Tillagt 2015-10-16 19:18:
Citerer Suduki:Alternativ medicin med dokumenteret effekt hedder jo bare medicin

Er du på heroin?




Er det ikke den der what color its this dress jegs er den som blå og sort men hele min familie ser den som hvid og guld og alle mine venner untaget 1 ser den som hvid og guld men dem der
Har lavet den siger den er blå og sort
?
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Men jeg går meget op i narko for tiden og overvejer at starte et massivt hashforbrug. Det er vidst det som er mindst dødeligt så vidt jeg kan se.

En helt ny verden åbner sig måske, hvem ved og jeg er godt og grundigt træt af denne verden. Heroin er nok lige i overkanten og jeg er svært glad for min lever, så alkohol duer ikke.

Altså heroin er jo ligesom toppen af narkoens kostpyramide. Og alle ved at det er meget federe på toppen, så jeg syndes bare du begynder der.
  • 0
Citerer Shantier:
Er det ikke den der what color its this dress jegs er den som blå og sort men hele min familie ser den som hvid og guld og alle mine venner untaget 1 ser den som hvid og guld men dem der
Har lavet den siger den er blå og sort


Jo, men da den først kom frem så jeg den som hvid og guld, samme i eftermiddags, men nu ser jeg den som blå og sort???

Det fatter jeg hat af

Citerer Stant:
9 years in, not close to dead yet!


Hmmm, jeg har kun prøvet hash en gang, kokain en enkelt gang og så nogle kapsler med et eller indeni som jeg ikke ved hvad var

Det er bare mange, mange år siden og det kunne sgu være sjovt at prøve igen.

Nu lige med hash da sad jeg bare og gloede ud i luften et par timer og mine venner sagde at de aldrig før havde oplevet mig så stille. Men jeg var fandeme også så tør i munden og øjnene at det var på den forkerte side af rart, men jeg havde sikkert fået en overdosis eller sådan noget.

Gad godt at prøve herhjemme alene uden at der er folk som forstyrrer.

Nå, vi må se. Der jo god tid, Christania lukker jo nok ikke lige her de næste par dage
  • 0
Citerer Stant:
Nattråden 4S Air, tak! ^^


Ja det er vist en vigtig detalje at få med
Rock N Roll will never die
  • 0
Citerer SejPlayer:
Altså heroin er jo ligesom toppen af narkoens kostpyramide. Og alle ved at det er meget federe på toppen, så jeg syndes bare du begynder der.


Ja?

Det må jeg jo hellere så.

The godfather of drugs
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!