Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Hvor filan henter jeg Starwars beta ned til Krydsbox monstret?

Sturmie - jeg kan bare huske, at fra min tid på Android, så var jeg tvunget til bl.a Microsoft. Jeg kan ikke huske hvorfor.

Men du er tvunget til en konto hos android app - det er man også på IOS.

Jeg synes bare, at det krævede flere kontoer for man kunne bruge Android.

Eller blander jeg noget sammen?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Hmm, jeg ejer ikke en X-Box One, men jeg ved da, at jeg først for et par minutter siden fandt download-siden til betaen på min PS4... 3 timer tilbage, siger den

En Darth Vader, to Darth Vader, tre Darth Vader...
~ "No cloud, no squall shall hinder us."
  • 0
Nu har jeg da spillet en times tid og det er helt sikkert Star Wars
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Nu har jeg da spillet en times tid og det er helt sikkert Star Wars

Synes det er et flot spil. Men synes ikke at det har battlefront ånden helt. Skal nok spille det en del mere inden betaen stopper, for at afgøre om det har en plads på min PC.
  • 0
Det er rimeligt kedeligt. Det er alt for nemt, når man kan misbruge tredje person totalt, og der er ingen recoil overhovedet. Har løbet rundt og fået omkring 30 kills og et par døde hvert game.

Tillagt 2015-10-08 21:40:
Man kan ikke engang se sin ping. Det er sgu for useriøst det her, og manglen på server browser gør at jeg slet ikke skal have det
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Citerer Thor86:
Hvor filan henter jeg Starwars beta ned til Krydsbox monstret?

Sturmie - jeg kan bare huske, at fra min tid på Android, så var jeg tvunget til bl.a Microsoft. Jeg kan ikke huske hvorfor.

Men du er tvunget til en konto hos android app - det er man også på IOS.

Jeg synes bare, at det krævede flere kontoer for man kunne bruge Android.

Eller blander jeg noget sammen?



Den ligger på store > demoer
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
hi hi har I hørt at der faktisk er folk der spiller spil på Xbox og Ps4... losers!!!

Næhhh Wii U is where it's at!!!
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Mythos:
Den ligger på store > demoer


Må tjekke det ud - tak!

Citerer Aalborg:
hi hi har I hørt at der faktisk er folk der spiller spil på Xbox og Ps4... losers!!!

Næhhh Wii U is where it's at!!!


Hohoho. Og jeg har hørt folk drikker vand i stedet for øl!!
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Aalborg:
hi hi har I hørt at der faktisk er folk der spiller spil på Xbox og Ps4... losers!!!

Næhhh Wii U is where it's at!!!

Det er ikke mange Souls-spil, der er udkommet til WiiU'en vel...?
I'll catch you on the flip side
  • 0
Citerer MasterJ:
Det er ikke mange Souls-spil, der er udkommet til WiiU'en vel...?


Souls spil smouls spil.... Der er også Mario Kart 8 og Splatoon!!! Det er rigtige spil.. for rigtige mænd.. der er ligeglade med hvad rigtige mænd... er... og foretager sig.. og bruger Harley Davidson dufte de køber i Brugsen
"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg fanme en ipad mini igår! og rødvin og goodiebags, og så fik jeg looted nogle messestande for specialøl og usb sticks
  • 0
Citerer SejPlayer:
Jeg fanme en ipad mini igår! og rødvin og goodiebags, og så fik jeg looted nogle messestande for specialøl og usb sticks


Mere rødvin her til morgen?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
ja de står urørte. Havde rigeligt igår med de gratis opskænkninger af både vin og fadøl der var på messen
  • 0
Nå, men jeg kan ikke lide det der Star Wars spil alligevel
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Nå, men jeg kan ikke lide det der Star Wars spil alligevel
Seks måneders hype lige ud af vinduet. Tænk hvad du kunne have glædet dig til istedet
  • 0
Citerer SejPlayer:
Seks måneders hype lige ud af vinduet. Tænk hvad du kunne have glædet dig til istedet


De måneder der, har nu været ganske sjove. Jeg kan godt lide at glæde mig til ting

Men det er ligemeget hvad man glæder sig til, det er glæden i sig selv, som...Noget og sådan er det! Basta!

Battlefield 5^^ Yeah baby!
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Nå, men jeg kan ikke lide det der Star Wars spil alligevel


Hvorfor? Jeg har ikke prøvet det endnu, og pønser faktisk på at lade vær.

Spillet vil helt sikkert blive ændret efter betaen er blevet lukket. Det er jo derfor man bl.a har en beta, udover for at teste serverne.

Citerer SejPlayer:
ja de står urørte. Havde rigeligt igår med de gratis opskænkninger af både vin og fadøl der var på messen


Nu skriver du lidt mere rent, end du gjorde en halv time tidligere, da du skrev første post. ;)

Fik du en iPad mini i goodie bag? Slet ikke dårligt!
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Hvorfor? Jeg har ikke prøvet det endnu, og pønser faktisk på at lade vær.


Jeg synes da at du skal prøve det. Det er jo gratis

Spillet er jo den der teenagedrøm der bare ikke vil give slip, heller ikke selvom man bare erstatter ansigter.

Men det er Kinderæg til voksne og så bliver man så skuffet når indholdet viser sig ikke at være til voksne mennesker. Det er så sandelig skuffende på så mange planer at de ikke alle skal listes her.

Jeg havde håbet meget på Star Wars "Battlefield", men det her er sikkert rigtig meget Battlefront. Godt for folk der elsker Battlefront, men en kende skuffende om man foretrækker Battlefield
  • 0
Citerer Thor86:
Nu skriver du lidt mere rent, end du gjorde en halv time tidligere, da du skrev første post. ;)

Fik du en iPad mini i goodie bag? Slet ikke dårligt!


Haha ja jeg kan godt se nu, at den første besked ikke var helt god. Det havde dog INTET med rødvin at gøre. Overhovedet. Selvom jeg nærmest blev presset til at drikke derude.

Nej, jeg vandt iPaden og goodiebagen+rødvin i to indviduelle lodtrækninger. Først iPaden. Og da de så skulle trække den anden konkurrence stod jeg lige og jokede med mine venner om at nu tog jeg også den. Og jo, sandelig om ikke mit navn blev råbt op som det første af tre. Så alt i alt et skide godt messe besøg.
  • 0
Slayer har lavet en ny CD

Sikke de skyder løs ovre i USA hvad?

Det er alle de våben, hvis jeg havde et våben ville jeg sikkert også bare plaffe løs.

Det bliver jo nok lidt ensomt, men i det mindste har man da stadig sin Slayer CD
  • 0
Reign in blood?
Pyh. Efterårsferie. Alle folk og deres unger er i Århus. Alle!!!
"let røven og gør noget"
  • 0
Der er kommet ny trend i Tilst, hvor forældre konkurrerer imod andre forældre ud i den svære kunst at gøre sit barn ultra buttet og så bare grine højt imens de sætter barnet af!

Det lader ikke til at vikinge generne har haft godt af at ligge på en sofa og se Vild med Dans i et par tusinde år!

Lorteland

Har I fået skat tilbage?
Pyh de har sprunget en stor bord bombe i Tyrkiet. Der var Ca 80 døde mennesker i den. Fanme underlig underholdning
Ingen skat men fik 3200 tilbage i forbrug.. jeg ikke havde brugt
Tykke mænd er sexede og sjove. Tykke kvinder er bare ynkelige
"let røven og gør noget"
  • 0
Åh gud FIFA 16 er elendigt. Nu har jeg brugt mange timer på det, og det er så ufattelig irriterende / ringe i forhold til 15.

Afleveringer fra modstanderen, der på mystisk vis finder hul igennem 2-3 forsvarsspiller. Forsvarsspiller der bare kigger, mens de løber ved siden af en modstander, fremfor at tackle ind på bolden. Afleveringer som ryger alle andre steder hen end, hvad meningen er. Det er grusomt frustrerende det spil, og er ret tæt på at opgive det. Ens spiller som føles tungere og væsentlig sværere, at navigere rundt med kontra 15. Alt i alt er det godt nok en downgrade.

Tillagt 2015-10-10 16:23:
Citerer Cisplatin-Final:
Der er kommet ny trend i Tilst, hvor forældre konkurrerer imod andre forældre ud i den svære kunst at gøre sit barn ultra buttet og så bare grine højt imens de sætter barnet af!


Egentlig pudsigt, hvor mange der gør oprør mod "sundhedsfanatikerne". Er jo selv triatlet, og lever sundt etc. Fedme er en epidemi, og alligevel fremhæver folk de negative ting ved, at folk træner meget..
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Folk vil meget gerne have gjort fedme til en sygdom. For så er det ikke deres egen skyld ☺ (mens de guffer romstænger og oste pops)
Ikke at der er noget galt med oste pops !!

Tillagt 2015-10-10 18:07:
https://youtu.be/l4YZiKbklAE

😊 en fin betragtning om overvægt
"let røven og gør noget"
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!