Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


hahaha det her er simpelthen for godt.

I LOVE IT! Nye veje!

Og så bestod jeg statsborgerprøven med 29 ud af 30 rigtige - og var endda selv overrasket.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Jaja, det skal sgu heller ikke blive for tørt det hele.

Tillykke med at du stadig er dansker!

Tillagt 2015-10-06 11:56:
Nu har jeg altså lavet en tråd, hvor vi kan komme hinanden lidt ved. Stik lige snuden derind, hva'?

Hvad laver du egentlig?
  • 0
Min dag er perfekt nu, og GR er helt klart blevet et bedre sted allerede. Godt tiltag med den anden tråd også Det giver alligevel et helt andet indtryk af hvem det er der sidder bag skærmen
  • 0
Siden jeg var 11 år gammel, har jeg ville spørge jer herinde på GR om dette; "hvad ville i helst? Redde en pige i nød, eller en pige med gode nødder"... Kvinder herinde kan bare ændre spørgsmålet ved at indsætte "mænd" istedet for "kvinder"
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Citerer Carmillah:
Your wish is my command.

I så fald. Tillad mig at præsentere: Nattråden 4S Air!


Episk! det ser skide godt ud med den overskrift
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Citerer Mythos:
Siden jeg var 11 år gammel, har jeg ville spørge jer herinde på GR om dette; "hvad ville i helst? Redde en pige i nød, eller en pige med gode nødder"... Kvinder herinde kan bare ændre spørgsmålet ved at indsætte "mænd" istedet for "kvinder"


Det der Hvad vil du helst, havde jeg det rimelig sjovt med, med en af mine kolleger. Og også bank bank jokes xD
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer SejPlayer:
Min dag er perfekt nu, og GR er helt klart blevet et bedre sted allerede. Godt tiltag med den anden tråd også Det giver alligevel et helt andet indtryk af hvem det er der sidder bag skærmen


Det var det jeg tænkte. Engang havde vi hele tiden en masse sjove og spændende tråde herinde. Det vil jeg prøve at sætte skub i igen. Og de behøver jo ikke nødvendigvis at handle om spil, det kan være alt! Vi skal have det sjovt herinde

Citerer Mythos:
Siden jeg var 11 år gammel, har jeg ville spørge jer herinde på GR om dette; "hvad ville i helst? Redde en pige i nød, eller en pige med gode nødder"... Kvinder herinde kan bare ændre spørgsmålet ved at indsætte "mænd" istedet for "kvinder"


Haha. Lav da endelig bare en "hvad vil du helst"-tråd. Det kan jeg allerede spå vil kunne give nogle ret sjove indlæg
  • 0
Jeg kan rigtig godt lide ideen med den anden tråd, det er hyggeligt lige at høre hvor man potentielt render ind i folk
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Star Wars Battlefront BETA i morgen

Jeg kan bare ikke finde så meget om eksakt tidspunkt inde på Origin eller den officielle side.

Men det er i morgen. Det har jeg læst og hørt mange steder.

Jeg elsker det
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Star Wars Battlefront BETA i morgen

Jeg kan bare ikke finde så meget om eksakt tidspunkt inde på Origin eller den officielle side.

Men det er i morgen. Det har jeg læst og hørt mange steder.

Jeg elsker det


Jeg har ikke taget fri.. Det burde jeg have gjort..
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Det har jeg læst og hørt mange steder.


Det var det Penkowa skrev mange steder i sine publikationer

Ah regn... Har en god regn jakke men har våde bukser...

Praise the Sun!!
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Det var det Penkowa skrev mange steder i sine publikationer


Ja, det går jo ikke.

SÃ¥! Giantbomb, folk jeg spiller med i BF 4 og GRs nyhedssektion. Tilfreds?

Citerer Thor86:
Jeg har ikke taget fri


Synd for dig.

Citerer Thor86:
i.. Det burde jeg have gjort


Det burde vi alle, men vi har trods alt to hele aftener, inden den altafgørende weekend, hvor det bare slet ikke duer at løbe tør for kaffe.

Så toiletpapir, kaffe og cola skal på indkøbssedlen her til weekenden.

Derudover vil jeg foreslå, Matadormix, tyggegummi og svinekotelletter(forstegt)med chili ketchup.

Så er man garanterert en rigtig god weekend og uden alt for lange trælse pauser
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Så er man garanterert en rigtig god weekend og uden alt for lange trælse pauser


https://www.youtube.com/watch?v=9xgp5yGk9nY
"let røven og gør noget"
  • 0
Hahah! Fik nær kaffen galt i halsen da jeg så trådens nye titel. Får helt lyst til at betale et absurd pengebeløb for at bruge denne her tråd nu.


En lille anekdote fra igår: Spillede GTA 5 og kom ind i en lobby hvor en gruppe sorte (eller wannabe sorte) amerikanske unge havde fuld gang i headsettet. For hver sætning brugte de ordet "nigga" 2 gange MINDST, ingen overdrivelse! Anyway, så kommer der én eller anden 11-årig (formentlig hvid) unge ind, som gerne vil hænge ud med de "seje" drenge, hvilket selvsagt fører til liberal brug af ordet "nigga". Pludselig hører man ham sige "No, mom! No! I wasn't calling anyone a nigger" hvorefter man kan høre at han får en afklapsning af uvisse dimensioner. Derefter græd han lidt ind i hans mikrofon og forlod lobbyen, til stor morskab for de andre gutter. Trist.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Derefter græd han lidt ind i hans mikrofon og forlod lobbyen, til stor morskab for de andre gutter. Trist.


oh man... en af grundende til at flytte hjemmefra.. og fordi ens forældre ikke kan lave mad.... og man kan blive oppe så længe man vil... og man kan spise alt det slik man vil..

Grå og "trist" dag.. har ikke så meget mod regn.. men ville heller sidde hjemme i min gode stol og spille noget Elite Dangerous
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Synd for dig.


Jeg påskønner din empati.

Citerer Sturmgeist:
Hahah! Fik nær kaffen galt i halsen da jeg så trådens nye titel. Får helt lyst til at betale et absurd pengebeløb for at bruge denne her tråd nu.


Jeg var ret tæt på at bestille en Tesla her forleden. De danske partier mangler simpelthen vision og fantasi, når det kommer til miljøet. Nu trækker de endda nogen penge tilbage, som der var sat af til forbedring af miljøet og div. mål.

Citerer Sturmgeist:
En lille anekdote fra igår: Spillede GTA 5 og kom ind i en lobby hvor en gruppe sorte (eller wannabe sorte) amerikanske unge havde fuld gang i headsettet. For hver sætning brugte de ordet "nigga" 2 gange MINDST, ingen overdrivelse! Anyway, så kommer der én eller anden 11-årig (formentlig hvid) unge ind, som gerne vil hænge ud med de "seje" drenge, hvilket selvsagt fører til liberal brug af ordet "nigga". Pludselig hører man ham sige "No, mom! No! I wasn't calling anyone a nigger" hvorefter man kan høre at han får en afklapsning af uvisse dimensioner. Derefter græd han lidt ind i hans mikrofon og forlod lobbyen, til stor morskab for de andre gutter. Trist.


Det er til gengæld fuldkommen episk!
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Jeg påskønner din empati.


Den er dig velundt

Godt med noget riv og rusk vejr! Man skal jo heller ikke dvæle ved lykkefølelsen.
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Godt med noget riv og rusk vejr! Man skal jo heller ikke dvæle ved lykkefølelsen.


Der er mange cykler her der har lagt sig ned #orkan #wewillrebuild
"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg slæbte min kæreste med på Flammen i dag. Han vidste ikke en pind om hvad der skulle ske, jeg ringede imens jeg var på arbejde og kommanderede ham til at iføre sig en pæn skjorte og møde mig på stationen to timer senere.

Vi fik 4 slags kød. 3 af slagsen var sejt. Øv. Men deres oksemørbrad smeltede nærmest på tungen og den vin jeg valgte var god, så de er tilgivet..

Citerer Sturmgeist:
Hahah! Fik nær kaffen galt i halsen da jeg så trådens nye titel. Får helt lyst til at betale et absurd pengebeløb for at bruge denne her tråd nu.


Jeg kan da godt lige sende mit kontonr
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Hahah! Fik nær kaffen galt i halsen da jeg så trådens nye titel. Får helt lyst til at betale et absurd pengebeløb for at bruge denne her tråd nu.


Nu ikke give dem "gode idéer"...

Tror jeg vil bestille støvsugerposer online... kan ikke forestille mig noget mere kedeligt at skulle ned i byen for at købe..

OG fandt en spaltoon Amiibo huzzah!!!!!!! den eneste jeg har set i en butik indtil nu... nu VIL jeg også have Kraken!!!
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Tror jeg vil bestille støvsugerposer online... kan ikke forestille mig noget mere kedeligt at skulle ned i byen for at købe..

Køb en Roomba. Det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Men man skal helst bo lidt minimalistisk i en stor lejlighed for at få mest glæde ud af dem.

Citerer Carmillah:
Jeg slæbte min kæreste med på Flammen i dag. Han vidste ikke en pind om hvad der skulle ske, jeg ringede imens jeg var på arbejde og kommanderede ham til at iføre sig en pæn skjorte og møde mig på stationen to timer senere.
Vi fik 4 slags kød. 3 af slagsen var sejt. Øv. Men deres oksemørbrad smeltede nærmest på tungen og den vin jeg valgte var god, så de er tilgivet..

Du er en god dame.

Citerer Carmillah:
Jeg kan da godt lige sende mit kontonr

Jeg kan kun retfærdiggøre så stort et pengebeløb hvis en kineser har hoppet ud fra en bygning for at bringe den til mig.

Som I kan fornemme har jeg lidt af et had/kærligheds forhold til Apple. Eller faktisk er det mere ligesom et had/kærlighed/had agtigt forhold. En had-sandwich med en kærlighedsbøf, if you will.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Star Wars Battlefront kan forudindlæses fra Origin nu!!!

Man kan spille det fra klokken 16.00.


Jeg må få kæresten til at downloade det imens! Uchi uchi uchi!

Citerer Sturmgeist:
Som I kan fornemme har jeg lidt af et had/kærligheds forhold til Apple. Eller faktisk er det mere ligesom et had/kærlighed/had agtigt forhold. En had-sandwich med en kærlighedsbøf, if you will.


Jeg er enig. Jeg er stor fan af iPhone, fordi den er så simpel. Og så det, at man ikke skal have flere brugere.

På Android så skal man have Microsoft, App store og en eller anden ting til.
Der er simpelthen så mange brugere man skal bruge, for at det hele fungere som på Apple.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Aalborg:
Pøj pøj!


Jeg tror faktisk, at det hjalp!

Efter en veloverstået operation kan jeg nu erklære, at min PS3 virker fint igen. Forhåbentlig får den ingen "tilbagefald". Ellers ved jeg i hvert fald nu, hvordan jeg skal bære mig ad!

... det tog lidt længere tid end beregnet, fordi klovnen her havde skilt maskinen ad på forhånd, uden dog at holde skruerne adskilt fra hinanden! Det havde godt nok været surt, om man måtte opgive for sådan et par skruers skyld!
~ "No cloud, no squall shall hinder us."
  • 0
Citerer Thor86:
På Android så skal man have Microsoft, App store og en eller anden ting til.
Der er simpelthen så mange brugere man skal bruge, for at det hele fungere som på Apple.

Det er laaang tid siden jeg har været på Microsoft Mobile. Dengang stirrede folk på dig når du brugte touch screen telefon på toget, næsten ingen havde det dengang. Men det var fedt nok, jeg fik Age of Empires og Monkey Island 3 til at køre på den. Der eksisterede dog ikke nogen form for App-store dengang. Programmerne downloadede man bare fra nettet. Stylus var påkrævet. Bagefter havde jeg en HTC Tattoo som kørte ét af de første versioner af Android. Det var faktisk ret fit. Interfacet var simpelt og rent og lignede lidt iOs, men bare med widgets. Sidenhan har jeg prøvet de nyere Android versioner på f.eks. Samsung Galaxy, og jeg HADER det. Det er blevet meget mere rodet og uigennemskueligt. Så jeg holder mig til "The dark side" indtil de får styr på det OS. Desuden synes jeg at iPhone er bedre for dem som er lidt tech savvy, og ved hvordan man jailbreaker, laver tweaks på iOs, skifter skærm / batteri osv. Enhver kan jo gøre det på Android.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!