Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

In reply to: @Cisplatin-Final

hvor man lige kunne købe de dersens konsoller? Til rimelige penge forstås.

Facebook marketplace eller DBA vil nok være det oplagte.

In reply to: @Cisplatin-Final

Hvad med dig Oliver? Har du det godt?

Tjoh stille og roligt. Min kat blev desværre aflivet i fredags. Den blev pludseligt syg, og dyrlægen sagde der ikke var noget at gøre. Det var satme hårdt, især det at skulle grave den ned ude i min have. Jeg har dog heldigvis stadig en kat tilbage.

https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0

Hmm, jeg svarede faktisk dagen efter. Den 2 Maj. Måske glemte jeg at trykke send.

Men nu bliver det jo bare super fesent. Kan også være jeg er blevet senil eller mit internet ikke virker. Fik også en sur mail fra en jeg gamer med fra min gamle klan og hun påstod jeg ikke havde svaret på nogle beskeder, hvilket jeg 100% havde gjort.

Faktisk endda meget lange og uddybende svar. Men okay.

Svaret jeg skrev til dig Oli var også ret langt. Det er fordi jeg forstår, hvor svær situationen er for dig, men problemet er at jeg hader katte. Som i, jeg HADER dem og de hader også mig.

Jeg har fortalt det her før herinde, min søster har de hersens katte og i dagslys vil de dig overhovedet ikke. Men om natten ligger de på dit bryst og trykker ned så du vågner. Så åbner du dine øjne og glor lige ind i fjæset på denne kat. Bliver jeg forskrækket? Nej, jeg er en viking. Vi er ikke bange for en skid, men det er jo heller ikke en god oplevelse.

Jeg har endnu ikke myrdet hendes katte, men en dag vil jeg! (Men nok ikke, for jeg er imod at slå nogen som helst ihjel. Men advarslen står FAST!)

Jeg tænker lidt, måske du kunne købe en ny kat? Men det svarer til at sige til folk at de jo bare kan finde en ny kæreste. Hvilket jo er ultimativt stupidt, hvis man gerne vil give illusionen af at være et menneske.

Pointen være at jeg er ikke ret stærk i sådan noget med følelser. Jeg er mere typen "Så han kneppede en anden tøs? Big deal. Ud med ham og ind med en ny. Der er tusindvis af mænd at vælge imellem og sikkert også bedre".

Det er sådan jeg går til sådan noget. Jeg har tre følelser at vælge imellem. Trist, ligeglad og rasende.

Apropos rasende, hvad sker der lige i dag? Jeg blev dyttet ad to gange på vej hjem i dag? Jeg er 40, undskyld for ikke at have milisekund reaktion ved grønt lys og undskyld mig for at glemme at vise af. WTF?

Men Oli, ked af at høre om din kat. Men Du er okay?

Nå ja, forresten har fået fat i en ny PS3. Slimline

Jeg spillede GT7 hele dagen i går med min kusine og jeg har en masse at sige om det. Jeg så en anmeldelse med titlen "Mere af det samme" eller noget i den stil. Det er det på ingen, hvis det havde været så var jeg nu verdens lykkeligste mand.

Siger ikke spillet er dårligt, men mere af det samme er det sgu ikke.

• 0

Jeg har endelig fundet en #PS5  😀

Jeg elsker at skyde :-D

Øv, så forsvandt spændingen i Moskva 😏

• 0

Jeg har endelig fået fat i både en XboxSerieX og en PS5, og så virker mit fjernsyn ikke   😭

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

In reply to: @13brevkasse

Jeg har endelig fået fat i både en XboxSerieX og en PS5, og så virker mit fjernsyn ikke   😭

Det er seriøst skidt timing! 

• 0

Man bliver helt nostalgisk, når man opdager at Nattråden stadig i live efter mange års fravær 😍

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0

I live og i live, det kan diskuteres.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."

In reply to: @Stant

I live og i live, det kan diskuteres.

Den får lige et kunstigt åndedræt ind i mellem, for så at sygne hen igen. Men der er godt nok langt fra det der var engang, og til nu, hva'? 😉

• 0

Ja, dengang man var ung og havde alt for meget fritid!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0

Måske en ny tråd kunne gøre lidt?

• 0

Ja, dengang man var ung og havde alt for meget fritid!

Hov hov, vi er da stadig pivunge! Jeg har lige svaret på en undersøgelse, hvor jeg bl.a. skulle vælge min alder. Jeg lå da i en boks der hed 25-35 år, så det må dermed betyde at jeg stadig er vældigt ung. 

• 0

Siden jeg blev 31 besluttede jeg at det nye gammel er når man bliver 40. Jeg flytter nok grænsen til 50 om 10 års tid. Eller måske bliver den bare låst permanent fast til "hvad end René er det givne år"

Be gay, do crimes. #Armthequeer

To tvillinger mod en kunstig intelligens-antagonist... hvem vil sejre og hvem vil falde i...

... 

*cough, cough*

Billede fjernet. Det billede skal du IKKE dele hverken her eller andre steder, da jeg ikke har givet samtykke til at du lader et billede af mig indgå i hvad end det var du postede her. Stop det straks og lad det aldrig gentage sig. /Carmillah

​​
Og minsandten om den nye temasang ikke også er blevet leaked før tid:

https://m.youtube.com/watch?v=Kgjkth6BRRY&pp=ygUOaG9sbG9iYWNrIGdpcmw%3D

​​​​​

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

In reply to: @Lilium11

Siden jeg blev 31 besluttede jeg at det nye gammel er når man bliver 40. Jeg flytter nok grænsen til 50 om 10 års tid. Eller måske bliver den bare låst permanent fast til "hvad end René er det givne år"

Kender. I min bog er 30 ikke bare det nye 20, men det nye 10. 

In reply to: @Simon Kolbe Strange

To tvillinger mod en kunstig intelligens-antagonist... hvem vil sejre og hvem vil falde i... ...  *cough, cough*                            TWIN HEARTS® ​​Og minsandten om den nye temasang ikke også er blevet leaked før tid: https://m.youtube.com/watch?v=Kgjkth6BRRY&pp=ygUOaG9sbG9iYWNrIGdpcmw%3D ​​​​​

Awesome. 

In reply to: @Simon Kolbe Strange

To tvillinger mod en kunstig intelligens-antagonist... hvem vil sejre og hvem vil falde i... ...  *cough, cough*                            TWIN HEARTS® ​​Og minsandten om den nye temasang ikke også er blevet leaked før tid: https://m.youtube.com/watch?v=Kgjkth6BRRY&pp=ygUOaG9sbG9iYWNrIGdpcmw%3D ​​​​​

Må jeg spørge hvad årsagen er til, at du har smidt et gammelt billede mig ind i det dér? 

In reply to: @Carmillah

Må jeg spørge hvad årsagen er til, at du har smidt et gammelt billede mig ind i det dér?

Stalker-vibes. You got power, you know what to do.

• 0

In reply to: @Lilium11

Nu er René og jeg jo født i det samme år, så jeg tager det der 100% personligt! 

#gammelhvorherrebevares

Live Service - Nej Tak.
  • 0

In reply to: @Carmillah

In reply to: @Simon Kolbe Strange To tvillinger mod en kunstig intelligens-antagonist... hvem vil sejre og hvem vil falde i... ...  *cough, cough*                            TWIN HEARTS® ​​Og minsandten om den nye temasang ikke også er blevet leaked før tid: https://m.youtube.com/watch?v=Kgjkth6BRRY&pp=ygUOaG9sbG9iYWNrIGdpcmw%3D ​​​​​ Må jeg spørge hvad årsagen er til, at du har smidt et gammelt billede mig ind i det dér?

Creep Alert! 

• 0

Creep Alert!

He gone now!

• 0

In reply to: @runes

Nu er René og jeg jo født i det samme år, så jeg tager det der 100% personligt! #gammelhvorherrebevares

Hvem af jer har fødselsdag først? Det kan være vi kan lave sådan et loophole om at det først gælder fra Renés måned af.

Ikke at det hjælper hvis han kommer først selvfølgelig

Be gay, do crimes. #Armthequeer

Simons moster Malene her, Simon har en kommentar:

Undskyld hvis jeg har stødt nogen. Jeg blev meget chokeret og ked af det, da jeg så min profil slettet, min sjæl er meget følsom. Vi kunstnere løber åbenbart risikoen for at blive misforstået en gang imellem. Jeg brugte et par timer på at lave en spoof over Kingdom Hearts som en hyldest til min gamle veninde, det var kun ment som sjov kunst, som kunne underholde og inspirere lidt. 

Hvis jeg må, vil jeg gerne lukkes tilbage i folden. Jeg lover at opføre mig ordentligt fra nu af, jeg har lært min lektie. 

Jeg må desuden minde om, at ærekrænkende kommentarer om andre er ulovlige, som bør slettes og eventuelt få yderligere konsekvenser. Disse er desuden ekstra alvorlige her, eftersom 1) jeg står med mit rigtige navn og 2) jeg ingen mulighed har for at forsvare mig. 

P.S. Hvis jeg må lukkes ind igen, vil jeg gerne anonymiseres som "Wolfhero" men naturligvis bevare min profil, blogs og så videre. 

VH Simon

• 0

Hahaha! Det er noget af det sjoveste jeg har læst!

Ulovligt at kalde en for creep eller stalker på nettet, pis dog af med dig din creepy stalker!

• 0

Der er ikke nok freaks og creeps på GR. Tilbage med ham!

#JusticeForUlveHeltenSimon

In reply to: @Malene

Simons moster Malene her

Hej Moster Malene!

Jeg må desuden minde om, at ærekrænkende kommentarer om andre er ulovlige

Du hiver et 15-20år gammel foto frem og bruger i en grim collage uden at have spurgt personen om tilladelse. Jeg forstår godt, at du blev mødt af sanktion. 

Vi kunstnere løber åbenbart risikoen for at blive misforstået en gang imellem. Jeg brugte et par timer på at lave en spoof over Kingdom Hearts som en hyldest til min gamle veninde, det var kun ment som sjov kunst, som kunne underholde og inspirere lidt.

Christ du har hovedet oppe i din egen røv. 

Hvis jeg må, vil jeg gerne lukkes tilbage i folden. Jeg lover at opføre mig ordentligt fra nu af, jeg har lært min lektie.

Jeg synes alle skal have en chance mere, jeg stemmer for, hvis det er en afstemning! 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!