Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


In reply to: @Carmillah

😊 Hey besides this, jeg håber at alt er vel med dig derude på den anden side. Jeg smider dig faktisk en tanke ind i mellem.

Samme til dig og håber det går godt med familien 😊

Jeg laver mest bare grown-up stuff for tiden. Arbejde, sove. That kind of thing. 

Det er ikke så ofte jeg kommer forbi nattråden længere, men når jeg gør, tænker jeg på alle de gode stunder vi havde her for snart ufatteligt mange år siden. Der var et andet liv på GR dengang, både ift. aktivitet her i forummet, men der blev også afholdt en del gaming events både af GR og privat af brugerne. Det var sgu meget fedt at komme ud til dem. Det savner jeg faktisk.

Men jeg er glad for at du og nogle af de andre gamle røvhuller stadig holder til her. Nattråden vil altid være mit hjem i gaming community'et. Her er bare lidt støvetfor tiden, men så længe I er her skal jeg nok kigge ind en gang imellem. ♥


 

Tillagt 2023-01-11 23:50:

In reply to: @Simon Kolbe Strange 

Det gør det, men den historie er blevet fortalt. Men hvad med mine 25 personlige GOTYs fra 1998 og frem? Happy 4000th comment, Simon.

Coco Austin ville sikkert blive helt vild i trussen hvis hun så din liste af GOTYs fra 1998 og frem. 😄

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD

In reply to: @Sturmgeist

Samme til dig og håber det går godt med familien 😊 Jeg laver mest bare grown-up stuff for tiden. Arbejde, sove. That kind of thing.  Det er ikke så ofte jeg kommer forbi nattråden længere, men når jeg gør, tænker jeg på alle de gode stunder vi havde her for snart ufatteligt mange år siden. Der var et andet liv på GR dengang, både ift. aktivitet her i forummet, men der blev også afholdt en del gaming events både af GR og privat af brugerne. Det var sgu meget fedt at komme ud til dem. Det savner jeg faktisk. Men jeg er glad for at du og nogle af de andre gamle røvhuller stadig holder til her. Nattråden vil altid være mit hjem i gaming community'et. Her er bare lidt støvetfor tiden, men så længe I er her skal jeg nok kigge ind en gang imellem. ♥

Dét gør det. Jeg er den heldige vinder af to damer på 2½ og knap 6 år, så der er knald på. Den store er endelig skilled nok til at mestre en controller, så vi kaster hende i retning af alt der måtte være fedt for små mennesker, hvilket pt. er Lego Harry Potter og Minecraft. Det er fantastisk at game med sit barn, det kan jeg simpelthen ikke hylde nok! 😁

Det var viiildt gode tider dengang. Hvor var vi dog sociale, både her, men også ude i den virkelige verden. Både på eget initiativ, og på GR's, der var ret mange arrangementer dengang. Det kan jeg virkelig også godt savne. Jeg har godt nok mødt ufatteligt mange mennesker her fra GR, med stor fornøjelse. Forhåbentligt er det ikke endegyldigt slut med det.

Og jeg skrider ikke herfra medmindre jeg bliver sparket ud - og det tror jeg alligevel, at jeg opfører mig alt for pænt til, at det skulle ske 😜

Følger ellers godt med men her er lige en smutter.

Jeg sad og så at Inger Støjberg blev stemt ud af Folketinget på grund af rigsretssagen.

Hvorfor er hun nu tilbage, troede at hun ikke måtte være i folketinget ?

  • 0

Jeg føler mig vel forpligtet til at svare, siden jeg har en meget, meget svag forbindelse til Folketinget. 

Det samme flertal, der sendte hende i Rigsretten (og fratog hendes værdighed som folketingsmedlem) er det samme flertal, der efter udstået straf (60 dage i hendes hus hvor hun guffede kager) stemte for, at hun kunne blive stemt tilbage i Folketinget af det danske demokrati. Så der har været 3 afstemninger? 

Jeg har ingen respekt for opportunisten Inger Støjberg, hun minder mig om en skurk i et Witcher-spil, og de ovenstående regler er det glade vanvid, men det er sådan her, det forholder sig. 

Heldigvis elsker jeg at leve i spilkulturen, hvor der absolut ingen regler er😀

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.

In reply to: @Simon Kolbe Strange

Jeg føler mig vel forpligtet til at svare, siden jeg har en meget, meget svag forbindelse til Folketinget.  Det samme flertal, der sendte hende i Rigsretten (og fratog hendes værdighed som folketingsmedlem) er det samme flertal, der efter udstået straf (60 dage i hendes hus hvor hun guffede kager) stemte for, at hun kunne blive stemt tilbage i Folketinget af det danske demokrati. Så der har været 3 afstemninger?  Jeg har ingen respekt for opportunisten Inger Støjberg, hun minder mig om en skurk i et Witcher-spil, og de ovenstående regler er det glade vanvid, men det er sådan her, det forholder sig.  Heldigvis elsker jeg at leve i spilkulturen, hvor der absolut ingen regler er😀
Personligt er jeg ligeglad med Inger Støjberg, hun er bare politikker i dk men det billede af politikker hun er med at skabe er ikke godt.

Ny collage - Mount Thinkmore? 

Mig som ældre herre. ​​​​

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

I am sharing this with the world(in Danish).

Som de fleste gamere nok er klar på er Return to Castle Wolfenstein(det bedste fps til PC ever). en kende problematisk i dets Steam udgave.

Med 'problematisk' menes naturligvis det faktum at spiller hakker, hoster og crasher konstant nu kun en saga blot.

Jeg installerede spillet i tirsdags og har lige gennemført det for femtende gang(kunne have været flere gange, men i flere år har spillet været uspilleligt. så sådan er det.

Det koster fem Euro lige nu ser det ud til på Steam, hvilket jeg tror er omkring 50 kroner

Spillet kører helt skarpt og på alle måder aldeles okay(dog locked til 91 fps). Til en pris på(måske)kun 50 kroner har du også råd til det originale Far Cry og Medal of Honor Warchest og hvis der er flere fødselsdagspenge tilbage så køb kondomer for resten. Det er ikke sikkert at du får brug for dem som de er tænkt, men i tilfælde af krig kan du vikle dem om dine fødder og så lader fjenden dig måske gå fordi de tror du er bindegal.

Hmm... lidt nyt sci-fi-guf? (adresseret til FrevS)  

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Ser nice ud. Selvom John Wick-univserset nok er mig tættere på sindet end Matrix-serien, når det kommer til Keanu Reeves nu om dage. 

Her er lidt mere Simon-sjov:

Btw har jeg fået lov af Hjorten til at poste al dette hip-hop. 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Du rammer desværre forkert ift. min smag, når det kommer til musik. Jeg kan klare rap, hvis det er fra før 2005, men ellers er det sjældent noget, som jeg sætter på xD 

  • 0

Jeg tabte Blade Runner-soundtracket i sneen.

Carmillah og jeg? 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Fuck man. Første gang jeg hørte Vangelis' intro til den originale Blade Runner på den hedengange TV2 Film-kanal... instant classic! Altså fordi jeg så filmen for første gang der i 2009 stykker

Tillagt 2023-03-11 20:59:

Der er altså bare et eller andet med at fange en film i TV'et på flow. Det føles ofte lidt mere specielt end hvis man streamede den. Og jeg aner ikke hvorfor! 

  • 0

Spillet er også rigtig godt. 

Nåh... flere løjer:

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.

Spillet? Altså snakker vi det gamle Blade Runner-spil? Det har jeg desværre aldrig prøvet. Jeg synes at høre noget om et remaster/port til de nyere platforme, hvor det ikke tog sig specielt godt ud. 

  • 0

Ja, fra 1997? Det er et lille point-and-click-mesterværk. Der er mange ruter gennem det, har lige spillet det, kunst ældes aldrig. Final Fantasy 6 er mit. 2. yndlingsspil (kun overgået af Okami), men det er godt nok ikke grafikken, det er berømt for!

'Kay... en hilsen fra Russell Crowe?

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Kan det passe, at man kan spille det gennem GOG på PC? Ved du, hvordan den oplevelse er? 

  • 0

Det var sådan, jeg fik det, ja. Anbefaler højt. 

Btw, skal Frevvy se Oscars? For det skal Simon. 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Så lige en trailer. Kan være det skal prøves en dag.

  • 0

Sker der noget spændende?

https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0

In reply to: @FrevS

Fuck man. Første gang jeg hørte Vangelis' intro til den originale Blade Runner på den hedengange TV2 Film-kanal... instant classic! Altså fordi jeg så filmen for første gang der i 2009 stykker Tillagt 2023-03-11 20:59: Der er altså bare et eller andet med at fange en film i TV'et på flow. Det føles ofte lidt mere specielt end hvis man streamede den. Og jeg aner ikke hvorfor!

Det er fordi filmen valgte dig, og ikke omvendt ;)
Jeg havde godt hørt om den før, men første gang jeg så Blade Runner (Final Cut) var i gymnasiets biograf da vi havde mediefag. Jeg har set klip fra de andre versioner, men har endnu ikke givet mig tid til en Blade Runner marathon hvor jeg kværner alle versionerne lige efter hinanden. Måske en dag...

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Åh, Sidney. Jeg vil altid huske, at GR var stedet, hvor jeg opdagede hans vilde karakter. Jeg mindes, at det var angående noget Tekken på PSP, hvor han blev interviewet af GR. Og jeg husker tydeligt de 400 metalarmbånd, der konstant gav en klingelyd, når manden bevægede sig det mindste. 

Fed kollage i øvrigt, Simon  

For at fortsætte point-and-click-diskussionen:

En af mine større oplevelser på det seneste var Return to Monkey Island, var et sjovt, nostalgisk gensyn. 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Hejsa Gamers.

I forrige uge købte jeg en spritny PS4. Det troede jeg ikke man kunne længere. Så nu har jeg Googlet som en gal fordi jeg vil også gerne have en spritny PS3, 2 og om muligt en PS1 too.

Jeg har stadig alle PS konsollerne, minus 5. Men det eneste spil jeg spiller på Playstation er Gran Turismo og det købte jeg til 4'eren(GT7).

Nogle vil måske kunne huske at jeg elsker alle Gran Turismo spillene. Det er derfor jeg gerne vil have replacements for alle 4 konsoller og de skal være nye. Så kan jeg bare have dem stående på loftet mit når en går i stykker eller ikke længere kan trække "vejret".

Jeg fandt en PS3 på Amazon de, ny, men den koster næsten 5000 kroner. Det synes jeg simpelthen er meget dyrt. Så jeg ville egentlig bare høre om nogen af jer kendte til et eller andet "marketplace", hvor man lige kunne købe de dersens konsoller? Til rimelige penge forstås.

De er jo alle lidt gamle og jeg ville være ked af at skulle betale mere end 3000 for dem. Uanset, hvilken.

Er mest oppe på det med en PS3 fordi den jeg har er begyndt at "hoste lidt" og jeg er ikke færdig med, hverken GT5 eller 6.

PS1 og PS2 er lidt mindre vigtige. Jeg har haft dem begge åbnet og renset. Piece of cake.

Men min PS3 er ikke sådan lige til. Selvom man får låget af er man stadig ikke i nærheden af ventilatorer eller noget. Plus jeg røg imens jeg spillede på den. Så det er sikkert et misk-mask af tjære og nullermænd.

Jeg vil så gerne følge med og være aktuel, men jeg ved ikke hvem denne Sidney er og point-and-click siger mig ikke noget. Tænker måske noget Diablo II agtigt noget? Ja?

Tillagt 2023-05-01 18:43:

In reply to: @oliman22

Sker der noget spændende?

Jeg var i noget der hedder Mårslet i dag. Spiste frokost foran deres kirke. En egentlig ret pæn kirke,  men den så lidt sær ud.

Cyklede på min "Fitness bike". Kom hjem, havde det top notch, men min cap var fyldt med hvide pletter(Salt tænker jeg). Kørte i Netto og købte nogle ting(også på cykel)og nu har jeg ondt alle vegne.

De havde tilbud på Coke Zero dog, så det var jo cool nok, hvis man kan lide det. Ville gerne have haft en Jack D Honey, men jeg kunne ikke finde dem. Den var ellers i tilbudsavisen og til kun 70 kroner for en hel flaske. Gad ikke spørge, jeg var effin træt.

Så ingen honey Jack D til mig. Overvejer dog at tage en lur og prøve en anden Netto. Jack D Honey smager virkelig godt

Hvad med dig Oliver? Har du det godt?

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!