Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Hvad er jeres årets spil indtil videre?

Spiller XCOM 2 Collection, og wow det er det bedste strategispil siden Warcraft 3 ^_^

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Hvis spillet skal være fra 2022, så må det være Pokemon: Legends Arceus, da det er det eneste spil fra 22 jeg har færdigspillet.

Det bedste spil jeg har spillet i 22 er dog Trails in the Sky SC.

  • 0

Åååååååhhhh ja, Trails of Cold Steel er en af mine  yndlings-J-rpg-serier nogensinde.

Hov, 5. sæson af Queen of the South er på Netflix nu! *flies away*

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.

I do not have children nor a Nintendo Switch but if I had children, I would trade them for a Switch 😄

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Ved folk, at denne samling eksisterer? Et af spillene havde jeg derhjemme, et spillede jeg hos en ven og et hos min babysitter for lææænge siden:

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Måske ikke det mest elskede medlem herinde, men helt sikkert et af de mest interessante, er gået bort. 

R.I.P. Chucky / Sidney Lee. 

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD

In reply to: @Sturmgeist

Måske ikke det mest elskede medlem herinde, men helt sikkert et af de mest interessante, er gået bort.  R.I.P. Chucky / Sidney Lee.

Jeg har aldrig selv mødt ham, men jeg kender flere der har, og de har udelukkende gode ting at sige om ham. Han var efter sigende en rigtig sød fyr. RIP.

Live Service - Nej Tak.
  • 0

In reply to: @Sturmgeist

Måske ikke det mest elskede medlem herinde, men helt sikkert et af de mest interessante, er gået bort.  R.I.P. Chucky / Sidney Lee.

Jeg brugte det meste af aftenen i går på at tude. Jeg kendte ham privat - faktisk igennem GR. Virkelig hård nyhed at få. Har stadig ondt i maven i dag.

  • 0

Hvordan mon Thit har det nu? Var hun ikke kærester med ham?

R.I.P. til en legende. 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

In reply to: @Carmillah

In reply to: @Sturmgeist Måske ikke det mest elskede medlem herinde, men helt sikkert et af de mest interessante, er gået bort.  R.I.P. Chucky / Sidney Lee. Jeg brugte det meste af aftenen i går på at tude. Jeg kendte ham privat - faktisk igennem GR. Virkelig hård nyhed at få. Har stadig ondt i maven i dag.

Det er jeg ked af at høre Carmillah. Hans gakkede løjer kunne altid få mig til at til at trække på smilebåndet.<3

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0

In reply to: @Sturmgeist

Det er jeg ked af at høre Carmillah. Hans gakkede løjer kunne altid få mig til at til at trække på smilebåndet.<3

Tak Sturmie. Ja, han var sgu en ener med spandevis af sjove ideer 😊

Hey besides this, jeg håber at alt er vel med dig derude på den anden side. Jeg smider dig faktisk en tanke ind i mellem. 

Det er weekend, og derfor en god lejlighed til lige at slynge en Cult Shaker ned til ære for Sidney Lee.

Jge spiller Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  🙂

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

15 år (+1 måned) siden jeg meldte mig ind. Jeg husker stadig anmeldelsen i bladet der fik mig til at opsøge hjemmesiden, og tråden på forummet der fik mig til at blive medlem 😚

In reply to: @Setzer

15 år (+1 måned) siden jeg meldte mig ind. Jeg husker stadig anmeldelsen i bladet der fik mig til at opsøge hjemmesiden, og tråden på forummet der fik mig til at blive medlem 😚

Well, glædeligt 15-års jubilæum! 🥂
 

Jeg har lige rundet 17 år, kan jeg se. Jeg kan ikke engang huske hvad det helt specifikt var der trak mig herind, jeg var på en god håndfuld danske fora dengang. 

"Well, glædeligt 15-års jubilæum!"

Jeps.

  • 0

Det var det fysiske blad jeg stiftede bekendtskab med først, og siden fandt jeg vej herind. Engang imellem savner jeg lidt at sidde med det fysiske blad og nærlæse alle tekster og billeder på bilture. Det var the shit dengang

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all

Jeg spiller for tiden Killing Floor 2  🙂 

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Sig mig, er Hugo Helmig død?

  • 0

In reply to: @Ture Jensen

Sig mig, er Hugo Helmig død?

Min tanke omkring det er, at så længe familien ikke har været ude at udtale sig, så bør man egentlig ikke spekulere for meget i det på nettet, af respekt til dem. Jeg ved ikke hvad Rasmus Paludan har gang i, da hans "medie" er de eneste der har skrevet om det. Han har jo tabt sutten.

  • 0

In reply to: @Lassefar

In reply to: @Carmillah In reply to: @Ture Jensen Sig mig, er Hugo Helmig død? Min tanke omkring det er, at så længe familien ikke har været ude at udtale sig, så bør man egentlig ikke spekulere for meget i det på nettet, af respekt til dem. Jeg ved ikke hvad Rasmus Paludan har gang i, da hans "medie" er de eneste der har skrevet om det. Han har jo tabt sutten. Som sædvaneligt viste det sig at danernes lys havde ret

Du får det til at lyde som om, manden altid/ofte har ret. Det her bør ikke handle om at have ret, eller komme først. Som jeg skrev, burde der have været en respekt for, at der var en årsag til at familien ikke havde meldt noget ud. En familie går igennem hvad der måske er deres livs største traume. Den respekt valgte han, undskyld mit sprog, at skide på, bare for at få ret. 
 

Jeg har ingen respekt for det menneske. Ingen. 

Coco Austin er min drømmekvinde - på overfladen en girly-girl blondine, men under overfladen en hård forretningskvinde!

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Jeg har hørt fra en hemmelig kilde, at Simon har et fandens godt interview af Hideo Kojima, hvor han kommer ind på Blade Runner? Holder det rygte mon  

  • 0

Det gør det, men den historie er blevet fortalt.

Men hvad med mine 25 personlige GOTYs fra 1998 og frem?

Happy 4000th comment, Simon.

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Det er absolut nogle gode bud, der er der. Jeg kan spotte noget Mass Effect på listen. Det er faktisk en spil-serie, som jeg først fik spillet mig gennem i sommers. Men hold da op for en serie. 

For mit vedkommende mangler 'The Last of Us Part II' dog på den liste, men det er selvfølgelig en hvepserede, som jeg ikke magter at stikke min hånd i så tæt på nytår  

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!