Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


In reply to: @Grublr

Har i nogen sinde set noget så fjollet? Jeg mener, COME ON? PC exclusive? Hvad bliver det næste? NFT og crypto??!?

Jeg vil bare gerne vide, hvad den lyserøde ting er, som du har stående 

  • 0

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @Grublr Har i nogen sinde set noget så fjollet? Jeg mener, COME ON? PC exclusive? Hvad bliver det næste? NFT og crypto??!? Jeg vil bare gerne vide, hvad den lyserøde ting er, som du har stående

Jeg er mere interesseret i hvad din fantasi tror det er!

Men, det er en billig lampe der kan lyse i alle verdens farver og jeg har valgt lyserød 💖

Man kommer langt omkring i Assassin's Creed Valhalla 😊 jeg har været i Norge, så Irland og nu er jeg i Frankrig og der er det lidt svært, for selvom jeg er Level 399 så står der at fjenden er level 55 i Frankrig men de slås som om at de er level 5500.

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Jeg har slet ikke fået spillet Valhalla endnu. Der er for lidt tid, i det her voksenliv med børn. Jeg forsøger febrilsk at få gennemført The Witcher 3. Det har taget mig 2 måneder indtil videre.

  • 0

In reply to: @Carmillah

Jeg har slet ikke fået spillet Valhalla endnu. Der er for lidt tid, i det her voksenliv med børn. Jeg forsøger febrilsk at få gennemført The Witcher 3. Det har taget mig 2 måneder indtil videre.

Hold du bare fast i Witcher i så lang tid som muligt. AC Valhalla er spild af tid.

In reply to: @SkelligerDog

Hold du bare fast i Witcher i så lang tid som muligt. AC Valhalla er spild af tid.

Well, jeg har allerede Valhalla liggende, så det kommer til at ske en dag. Dog går der noget tid, nu hvor Dying Light 2 er lige rundt om hjørnet 🤩

  • 0

In reply to: @Carmillah

 Dog går der noget tid, nu hvor Dying Light 2 er lige rundt om hjørnet 🤩

Du bliver gammelt før du blir færdig med det backlog

  • 0

In reply to: @SkelligerDog

Du bliver gammelt før du blir færdig med det backlog

True that. Tør ikke at tælle, hvor stor den er. Og når jeg så er sådan en idiot der bliver ved med at genspille titler jeg har pløjet igennem tidligere, sååå 😏

In reply to: @Carmillah

In reply to: @SkelligerDog Du bliver gammelt før du blir færdig med det backlog True that. Tør ikke at tælle, hvor stor den er. Og når jeg så er sådan en idiot der bliver ved med at genspille titler jeg har pløjet igennem tidligere, sååå 😏

Er de fleste ikke den type idiot?

  • 0

In reply to: @manutdxdk

Er de fleste ikke den type idiot?

Tjoh, det tænker jeg i hvert fald, at rigtigt mange er. Men når nogle af spillene jeg genspiller, f.eks. er titler som Skyrim, så er det lidt tosset (250+ timer so far). Jeg kan bare ikke lade være. 

  • 0

In reply to: @Carmillah

In reply to: @manutdxdk Er de fleste ikke den type idiot? Tjoh, det tænker jeg i hvert fald, at rigtigt mange er. Men når nogle af spillene jeg genspiller, f.eks. er titler som Skyrim, så er det lidt tosset (250+ timer so far). Jeg kan bare ikke lade være.

Nu er Skyrim også uden samenligning det bedste spil der er lavet

In reply to: @Niceguy69

Nu er Skyrim også uden samenligning det bedste spil der er lavet

Det ligger i hvert fald ufatteligt højt, på min favoriliste! 

In reply to: @Carmillah

Jeg har omkring 95 spil som jeg ikke har spillet endnu 🤔 nu ved jeg hvad jeg skal lave når jeg er død, håber at jeg kan få plads i kisten til Xbox og PS.  Nå jeg smutter tilbager på #Twitter

Jeg gentager lige mig selv 😚 
Jeg har omkring 95 spil som jeg ikke har spillet endnu 🤔 nu ved jeg hvad jeg skal lave
når jeg er død, håber at jeg kan få plads i kisten til Xbox og PS. 

Nå jeg smutter tilbager på #Twitter

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Camilla forsøger altid at overbevise alle om, at hun er en vaskeægte nørd, det er så sødt xD

(hun ligner en model, men hun ER en gamer!) 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.

Bukkede under og købte en Series X, primært fordi jeg opdagede at man kan spille Morrowind derpå. Skal bare have fundet en opladelig controller, nogen gode bud? 

Edit: Man kan åbenbart købe et batteri med tilhørende ledning, så håber jeg det dur til noget.

Bye bye
  • 0

Nyt Pokemon spil! :o

https://scarletviolet.pokemon.com/en-us/

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0

In reply to: @Simon Kolbe Strange

Camilla forsøger altid at overbevise alle om, at hun er en vaskeægte nørd, det er så sødt xD (hun ligner en model, men hun ER en gamer!)

Excuse moi? Jeg ved ikke engang hvordan jeg skal reagere på den udtalelse. Én ting der er stensikkert er, at jeg ikke forsøger at overbevise nogen om noget.

In reply to: @Simon Kolbe Strange

Camilla forsøger altid at overbevise alle om, at hun er en vaskeægte nørd, det er så sødt xD (hun ligner en model, men hun ER en gamer!)

Simping much?

Lol

Live Service - Nej Tak.
  • 0

Hvordan har folk det efter invasionen af Europa? Holder I modet oppe? Synes godt nok ukrainerne er nogle hårde bananer.

(først corona og nu krig... argh) 

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Smooth

Bye bye

In reply to: @Simon Kolbe Strange

Camilla forsøger altid at overbevise alle om, at hun er en vaskeægte nørd, det er så sødt xD (hun ligner en model, men hun ER en gamer!)

blev nødt til at logge ind for at skrive det her:

bruh

https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs

Hov, jeg er hovedpersonen i et spil:

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0

Jeg har det som om, at jeg er den eneste på #Twitter der ikke spiller Elden Ring 🤔

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Jeg kunne godt

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!