Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Så kører vi atter med en ny udgave af Nattråden. Den gamle var blevet for lang, så derfor kører vi videre i denne. Vel mødt!

Til de uindviede: Nattråden er GR's "chat" hvor brugere kan snakke om alt og intet. Den første Nattråd blev lavet af zer0, og har siden været GR's uden tvivl mest aktive tråd.


OBS! Regler for nattråden, skal læses:

Alt for lange citeringer redigeres og/eller indlægget fjernes.

Hold en pæn tone.

Spam indlæg vil blive slettet uden yderligere advarsel.

Gentagen spamming i nattråden vil føre til en henvisning, senere en advarsel hvis førstnævnte ikke respekteres.
DAFUQ!!!!
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Ja Thor, det måtte jo ske en dag
  • 0
Yaaaay, så slipper jeg for at trykke på den sidste side et par gange, inden den rigtige kommer frem.
Take a chill pill.
  • 0
Ahhh godt.. gid jeg kunne gøre det samme med min hjerne
"let røven og gør noget"
  • 0
God dammit!!!
Fik lige brev fra boligforeningen... de vil give mig yderligere 3200 kr tilbage fordi jeg har betalt for meget i aconto forbrug i mit gamle lejemål.. jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre med alle de penge... måske en Anthon Berg 800 g.... Når den vi har her er tom altså
"let røven og gør noget"
  • 0
Fik en sms den anden aften

:"Er det God" - Jeg studsede lige over den et kort øjebik over, men svarede

:"Yes I'am. Are you Jesus? Der gik et lille halvt minuts tid, hvor jeg fik en ny

:"Hehe.. Fik sent den sms lidt for hurtit. Kan jeg henter dine 4 spiserstuerstoler nu hilsen Ali" Og det kunne jeg jo ikke nægte ham. Stolene stod trods alt midt på gulvet og flød.

Så det var fedt nok. Han fik et par stoler og jeg fik et par penger
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Jeg fik engang en sms hvor der stod noget a la "hej skat.. er det ok jeg kigger forbi om 5 min"?

Jeg kendte ikke afsender men skrev:

"Ja da, vi ses"..

og ventede spændt.. der kom ingen
"let røven og gør noget"
Gad vide hvor længe vi kan blive på side 1.
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Jeg bestod statsborgerskabsprøven med 24 rigtige ud af 30 mulige! Oh lykke
  • 0
Jeg venter i øjeblikket spændt på en pakke, som jeg håber vil besvare mine PS3-bønner! Lad det nu kun være laseren, den er galt med!

(Det er 99,99 % sikkert den, men det er jo god skik at tvivle lidt, så...)
~ "No cloud, no squall shall hinder us."
  • 0
Citerer CimTrifius:
Lad det nu kun være laseren, den er galt med!


Pøj pøj!


Citerer Cisplatin-Final:
Jeg bestod statsborgerskabsprøven med 24 rigtige ud af 30 mulige! Oh lykke


den tør jeg ikke tage!! Så får jeg bare brev om at jeg skal forlade landet!!
Helst via tyskland..østrig..slovenien.. croatien..serbien , bulgarien, Grækenland, tyrkiet... Syrien..

ja eller Sverige.

Jeg vil hjem og spille Elite Dangerous vil jeg... nu nu nu nu nu
"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg har engang fået at vide, af en mental handicappet dreng, at jeg var mærkelig... Hvorefter han gik ind for at rædde hår på sin dukke!

Skørt! Meget skørt!
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Tror jeg vil ned i Elbørge og kigge efter Lightning Returns

Men mit dankort virker ikke
Har bestilt mit eget design. Håber de godkender den :p

http://o.aolcdn.com/dims-shared/dims3/GLOB/crop/628x393+0+0/
resize/250x156!/format/jpg/quality/85/http://o.aolcdn.com/hss/stor
age/midas/5be5699e0f86e4b6b48fd664f7a1bd87/201063060/Shut-
up-and-take-my-money-628.jpg
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Mythos:
Skørt! Meget skørt!


Lige som den gang jeg var "fanget" i sådan et "Nu skal vi godt nok have et job" cirkus...

Vi skulle efter et stykke tid læse en ansøgning op for hinanden... hver gang én person påstod at de havde en "god humoristisk sans" fnes jeg... til folks undren.. Vi var vel 3 i den flok der havde en god humoristisk sans.. de andre nøjedes med at skrive det i deres ansøgninger.. Jeg så det dog aldrig.. men på det tidspunkt skulle man åbenbart skrive det i ansøgningen..

Snart fri hurra!!!
ned i Badstuerock og se om jeg kan få Disc 1+2 af den 4 skiver samling jeg købte i lørdags... ja de troede åbenbart kun der var 2
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Citerer Mythos kørt! Meget skørt!

Lige som den gang jeg var "fanget" i sådan et "Nu skal vi godt nok have et job" cirkus...

Vi skulle efter et stykke tid læse en ansøgning op for hinanden... hver gang én person påstod at de havde en "god humoristisk sans" fnes jeg... til folks undren.. Vi var vel 3 i den flok der havde en god humoristisk sans.. de andre nøjedes med at skrive det i deres ansøgninger.. Jeg så det dog aldrig.. men på det tidspunkt skulle man åbenbart skrive det i ansøgningen..

Snart fri hurra!!!
ned i Badstuerock og se om jeg kan få Disc 1+2 af den 4 skiver samling jeg købte i lørdags... ja de troede åbenbart kun der var 2


Humor er vigtigt for en arbejdsdag... Min kollega og jeg, har i sommer, startet en vandkamp ude på vores arbejde (en skole for autister), hvor vi løb ned til skoleinspektøren og sprøjtede hende til med vand... Heldigvis grinede hun!!!!
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Så let slipper i ikke af med mig >: O

Jeg kan godt lide lyden af "Nattråden 4"

Det lyder nyt. Moderne. Lidt ligesom en ny skinnende iPhone.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Jeg bestod statsborgerskabsprøven med 24 rigtige ud af 30 mulige! Oh lykke


Fik 28. Tror det skal fejres med brun sovs
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Så let slipper i ikke af med mig >: O

Jeg kan godt lide lyden af "Nattråden 4"

Det lyder nyt. Moderne. Lidt ligesom en ny skinnende iPhone.


Jeg overvejer at kalde den næste for Nattråden 4S. Hvordan klinger det?

Eller måske Nattråden 4S Air Plus Edge. Men ved ikke om det er for meget.
  • 0
Citerer Carmillah:
Eller måske Nattråden 4S Air Plus Edge. Men ved ikke om det er for meget.
Nej det er helt perfekt. Omdøb venligst tråden, hurtigst muligt.
  • 0
Det var desværre ikke muligt, titlen er for lang. Sikke en skam. Det vil jeg ærgre mig over længe!

Så må vi leve med dårlig feng shui i tråden. Beklager gutter.
  • 0
Hvad med Nattråden 4S Air? Det er ikke så langt. Det er alt for god en titel til at det bare kan gå tabt.
  • 0
Citerer SejPlayer:
Hvad med Nattråden 4S Air? Det er ikke så langt. Det er alt for god en titel til at det bare kan gå tabt.


Jeg må erklære mig enig, det ville være en awesome titel til tråden
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Jeg synes den skal hedder "Mr Plod And The Gay Dwarves Go To The Tupperware party"

ho ho

Det er vist navnet på en klatre rute på et bjerg.. det fniser jeg stadig af nogle gange
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer SejPlayer:
Hvad med Nattråden 4S Air? Det er ikke så langt. Det er alt for god en titel til at det bare kan gå tabt.


Citerer hjorth:
Jeg må erklære mig enig, det ville være en awesome titel til tråden


Your wish is my command.

I så fald. Tillad mig at præsentere: Nattråden 4S Air!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!