Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad skal i nå før i dør?


Tjaaa... vi skal jo alle den samme vej, DØDEN!!! Uhhhh Uhhh... men bortset fra det, så er der jo visse ting her i livet, som vi jo gerne skulle nå inden vi skal herfra... hvad skal I nå?


- Jeg skal nå at have enten en Mercedes eller BMW (Drengerøvsmål)
- At se mine børn vokse op og få deres egne familier
- At finde frem til en fantastisk opskrift på en god chilidressing
- Jeg vil gerne prøve at rejse til USA inden jeg dør
- At få slutningen på hele Mass Effect serien
- Jeg skal også nå at have tøj på, når nu nogen finder mit lig på et tidspunkt, andet er da lidt pinligt!

Hvad er jeres mål?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Blive gift med kæresten
Skabe familie med kæresten
Tage en tur på route 66 i usa
Vinde på en armet tyveknægt i las vegas
Rejse til Japan og se Tokyo og kyoto
På safari tur til Kenya på karen Blixen camp
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Drikke mange Guinness
Være god ved mine medmennesker
Spille The Last Guardian
Undlade at betale licens
Spille Foggy Mountain Breakdown
Give Finn Nørbygaard en krammer
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Spille The Last Guardian

Jeg tror, at det lå underforstået i trådens formål, at de her mål i livet skulle have bare en snert af realisme over sig...?
I'll catch you on the flip side
  • 0
Citerer Mike JezZ:
- Nyde livet

Citerer Mike JezZ:
- Få børn


pøj pøj

Jeg glemte:

Opleve the zombie apocalypse
(som zombie eller som Survivor i stor center Nord/ Bruun's Bazar.. eller Waxies)
"let røven og gør noget"
  • 0
Få børn og rejse til Japan
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
1.) Gense gamle venner.
2.) Blive god på klaver.
3.) Lære at tage det stille og roligt.

Ting man gerne vil have med på en øde ø
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Citerer Aalborg:pøj pøj

Hehe, jeg gætter på at du mener, at de to ting ikke kan gå hånd i hånd


Jeg vil ikke udelukke det.. Bare husk... it's the end of the world as you know it!!
"let røven og gør noget"
  • 0
So is a zombie apocalypse!
Spring is here!
  • 0
Noget ala

1. Blive en succesfuld iværksætter.
2. Smutte en tur ud i rummet
3. Finde en der gør mig lykkelig
4. Opleve verden med nogle tætte venner
5. Værdsætte familen
Be the Miracle.
  • 0
Jessica Alba.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
nå at opleve Assassin's creed seriens slutning..
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Citerer Aalborg:
Citerer Mike JezZ:Citerer Aalborg:pøj pøj

Hehe, jeg gætter på at du mener, at de to ting ikke kan gå hånd i hånd

Jeg vil ikke udelukke det.. Bare husk... it's the end of the world as you know it!!


Ens liv bliver ændret radikalt. Tilgengæld bringer det mange glæder mig sig

Har ikke selv nogen decideret bucket list. Nyde livet med familien og nærmeste, uden at skulle bekymre mig om de ting vi ikke når.

Argh, er nok en til jeg rigtig gerne vil. Ligge for åben himmel og opleve nordlys
* A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
  • 0
At lave min egen Daft Punk-hjelm!
  • 0
Mange ting, bl.a at vinde en stor poker turnering, at færdig gøre min uddannelse samt bygge min yt kanal op, se diverse steder på kloden osv osv
  • 0
Citerer live online:
bl.a at vinde en stor poker turnering

This! Ville være rart at gøre Er træt af ligeved og næsten placeringer.

Ellers ved jeg sgu ikke om jeg har travlt med at nå noget. Håber da på at opleve en masse inden man bliver til aske...

  • 0
Citerer MasterJ:
Citerer Aalborg pille The Last Guardian
Jeg tror, at det lå underforstået i trådens formål, at de her mål i livet skulle have bare en snert af realisme over sig...?


"let røven og gør noget"
Citerer Aalborg:
Citerer MasterJ:Citerer Aalborg pille The Last Guardian
Jeg tror, at det lå underforstået i trådens formål, at de her mål i livet skulle have bare en snert af realisme over sig...?

Haha! Jeg tænkte faktisk over den post forleden! Jeg er dog ekstremt glad for, at du rent faktisk ser ud til at nå det, før du dør! Men lad det nu lige udkomme først
I'll catch you on the flip side
  • 0
Åh, jeg er ellers ikke den store planlægger, men der er da et par ting og sager jeg gerne vil opleve inden jeg dør.

- Jeg vil meget gerne opleve af få børn med min kæreste. Og gerne flere.
- Vi snakker allerede om at blive gift en dag indenfor de kommende år, så det kaster jeg også på listen.
- Jeg vil simpelthen ikke gå igennem livet uden at have oplevet hverken Asien eller USA.
- Jeg er nødt til at eje en Audi Q7 når jeg engang bliver rig! Verdens smukkeste bil. Egentlig kan jeg også godt leve med hvis jeg blot får lov til at køre i en. Selvfølgelig med mig bag rattet.
- Spille og gennemføre Kingdom Hearts 3. Lige nu føles det som om det aldrig udkommer. Jeg tror snart jeg har samme følelse som folk har siddet med i årevis grundet The Last Guardian.
- Blive hundeejer (igen). Lige nu har jeg ingen hund, men 2 katte. De er også søde, men der er ingen kæledyr i verden der stikker en hund. De giver mig så meget glæde i livet, at jeg helst ikke vil være det foruden.
- Købe et hus i udkanten af Århus, lidt ude på landet, hvor jeg kan bo med min familie indtil jeg bliver gammel og grå.
  • 0
Blive taget til fange a rumvæsner som rammer mig med en stråle som gør jeg får superkræfter rejse ind i dc universet og møde hele the justice leage og selfølelig blive medlem af det og senere blive leder fordi superman bliver dræbt og bliver den stærkeste i hele universet

Ok den første var lidt urealistisk

opleve zombie apocolypse (det er realistisk det sker en dag med alt det ebola medicin)😀😀😀😀😀
?
  • 0
Lige en tilføjelse... Hvis jeg fik dødsstemplet og kun havde 1-2 dage tilbage, så skulle jeg klart prøve heroin!!!! Vupti... Så acceptere man nok lettere sin skæbne.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Jeg vil bare gerne spille Half-Life 3, så jeg lever nok evigt.
Take a chill pill.
  • 0
Jeg kunne godt tænke mig at redde nogen. Helst et barn, men en voksen er også okay.

Jeg kan desværre hverken førstehjælp eller tale alkoholiske forældre til fornuft, men man kunne da være heldig at et barn faldt ned fra en høj bygning og ramte mig oven i hovedet.

Det ville jeg jo nok dø af, men det er også en god afslutning synes jeg. Barnet vil helt sikkert kunne gå uskadt derfra, jeg har nemlig meget blødt hår
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!