Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR! redaktionen og kvinder .. :O


Sad og kiggede jeres dejlige Redaktions profiler igennem Høhøh!

Men det slog mig, at i virkelig trænger til noget kvindelig indspark, der kan holde jer i ørene, og måske holde på vores søde kvindelige medlemmer

Udover at det selvfølgelig altid er rart at kigge på, ville det måske ikke være så dumt, at få nogle flere ind fra det andet køn. Jeg mener bare, at der indimellem kan gå lidt for meget (drenge)hørm i den.. Hvor der derimod på andre side og programmer er kvindelige anmeldere, bla. Anna, som også har været her.

Ved godt at jeres GRTV-News har en kvindelig vært, men de må jo også gerne vise, at de har mere end bare udseendet og faktisk kan skrive og ved noget om branchen..

Eller er jeg bare helt ude, hvor jeg ikke kan bunde kl. 03:28 ..

Hva' ba ?!
PSN | Vakse-ViggoDK
  • 0
Kvalifikationer frem for køn.

Hvis vi ligesom Norge indføre kønskvotering, så gør vi kvinderne en kæmpe bjørnetjeneste, da de vil få deres job pga. køn og ikke deres kvalifikationer og evner. I fremtiden bliver kvinder så forvent med at på trods af dårlige evner så skal de nok få en lederstilling. I USA har man problemer med at folk få jobs pga. de har en bestemt farve, hvilket har fået hvide til at følge sig bortdømt og hade de sort og skabt endnu flere problemer (se f.eks. American history X, selvom den ikke er sand er det en yderst realistisk skildring).

I fremtiden kan vi risikere at få endnu større køns problemer end vi allerede har.

Når det så er sagt, hvis der findes kvalificerede anmeldere/skribenter som gerne vil skrive inden for gamingbranchen, skal de bare slå sig løs og gå efter det. Der skal bare ikke ansættes kvinder fordi det ser pænt ud på overflade eller er lækkert eyecandy.

Generelt beskæftiger vi os med et medie som er mandsdomineret. Dette BØR faktisk afspejle blandet (medmindre det har kvinder som målgruppe og har en bestemt vinkel på det), eftersom et er det mest naturlige og logiske.Jeg forventer ikke at der flere mænd som skriver for V-Max og tipsbladet, jeg forventer omvendt heller ikke at der særlig mange mænd som skriver for Alt for damerne, Femina, Ude og Hjemme eller udebladet søndag, da disse henvendt til kvinder.
Signatur er overvurderet.
  • 0
Jamen, kvindelige kvalificerede journalistspirer kan som altid sende en ansøgning til min mail. Det sker bare ikke så tit.
:)
  • 0
  • Woon
  • Woon
Hvad skal man i Redaktionen?

- Kan jeg få fordele fordi jeg har FORdele? *host, host*

**kammertone**
Greetings! I come in piece(s)
  • 0
Hørt! ;) Lad os få nogen flere piger på redaktionen!
Tidligere Fotograf og klipper på GRTV
  • 0
Citerer Woon:
Hvad skal man i Redaktionen?


Lave kaffe og sørge for at Lee ikke smadrer alt på kontoret under et af sine panikanfald AKA fjerne edderkopper

Problemet er vel generelt bare at kvinder i bund og grund jo er så ufatteligt dårlige til spil.

Til gengæld skriver de som oftest utrolig godt

Jeg tror kvinder ville have det nemmere, hvis de var lidt højere.

De er så svære at tage alvorligt når de hele tiden vader rundt i armpit højde og råber surt med deres smølfestemmer

Anyways, min kæreste har lige bedt mig om at gå over og vaske vores tøj. Så det må jeg hellere komme i gang med nu
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
  • Woon
  • Woon
Cisplatin, der fik du lige hele den kvindelige del af Gamreactor til at hade dig...
= 1 % (Crap xD)

Jeg kan lave kaffe - kan bare ikke love den er lavet rigtigt.
Og så skal jeg nok sørge for at klappe og være UTROLIG taknemmelig, når du fjerner edderkopperne :p
Greetings! I come in piece(s)
  • 0
Citerer Woon:
Cisplatin, der fik du lige hele den kvindelige del af Gamreactor til at hade dig...
= 1 % (Crap xD)

Jeg kan lave kaffe - kan bare ikke love den er lavet rigtigt.
Og så skal jeg nok sørge for at klappe og være UTROLIG taknemmelig, når du fjerner edderkopperne :p


Ikke godt nok.
:)
  • 0
  • Woon
  • Woon
Citerer Lee West:
Ikke godt nok.

Jeg er super god til at hente øl? :p
Greetings! I come in piece(s)
  • 0
  • Liou
  • Liou
Fuldstændig enig med Tupiaz... bortset fra det om Ude og Hjemme... kan godt lide Ude og Hjemme
Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
  • 0
Hej Viggo

Både ansatte og freelanceskribenter ansættes udelukkende på baggrund af faglige kvalifikationer, at foretrække kvindelige ansøgere vil give os et seriøst juridisk problem. Det lyder måske kedeligt og tørt, men det er desværre sådan virkeligheden er. Hvis der ikke er kvalificerede kvindelige ansøgere, så kommer der sjovt nok heller ikke nogen til samtale til nogen form for stilling eller tilknytning.
There is no replacement for displacement
  • 0
Citerer Woon:
Jeg er super god til at hente øl? :p


Kan man hyre dig til privat brug?

.. hmm det lød forkert.

Also, jeg er enig med Tupiaz. Bros with brains over broads with bras.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
  • Woon
  • Woon
Citerer Sturmgeist:
Kan man hyre dig til privat brug?


Som altid er dit ordvalg... Overtruffeligt... :p
Har du en PS3 eller en super gaming PC, så skal der faktisk ikke andet end en smule strøm til xD

(Og det sidste i sætningen lød måske også lidt forkert)
Greetings! I come in piece(s)
  • 0
Citerer Kim Olsen:
Hej Viggo

Både ansatte og freelanceskribenter ansættes udelukkende på baggrund af faglige kvalifikationer, at foretrække kvindelige ansøgere vil give os et seriøst juridisk problem. Det lyder måske kedeligt og tørt, men det er desværre sådan virkeligheden er. Hvis der ikke er kvalificerede kvindelige ansøgere, så kommer der sjovt nok heller ikke nogen til samtale til nogen form for stilling eller tilknytning.

Er det dig de kalder jura Kim ?
  • 0
Kan I ikke bare få Lee til at tage dametøj på og stå i baggrunden og misse sådan lidt frækt og udfordrende med øjnene, når I laver en videoanmeldelse? Hans kvindelige alter ego kan hedde Pamela Lee West.

Citerer Woon:
Som altid er dit ordvalg... Overtruffeligt... :p

En slags kombination af fortrinligt og uovertruffent? Du har ret!
Jeg har en Xbox 360 og et nervevrag af en gammel pc? Hva' sir du?
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
  • Woon
  • Woon
Citerer Sturmgeist:
En slags kombination af fortrinligt og uovertruffent? Du har ret!
Jeg har en Xbox 360 og et nervevrag af en gammel pc? Hva' sir du?

Endelig en, der forstod det xD

Dårlig PC = I can live with that
XBOX = YOU'D BETTER HAVE AN EXCUSE FOR THAT!!

Har du i det mindste DOA til den konsol?
Greetings! I come in piece(s)
  • 0
Nope.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
  • Woon
  • Woon
Beer fetching girl is out of here!
Greetings! I come in piece(s)
  • 0
Synes det er fedt at folk har en holdning til det her, og vil diskutere det med et glimt i øjet (;.
I har helt ret, man skal ikke bare ansætte en kvinde for kønnet, og udseendet. Og de skal skam bestemt være kvalificerede til det.. Bestemt!
Det handler jo om ligestilling et eller andet sted.!

Faktum er vel bare at jeg savner nogle kvinder herinde

De sædvanlige er lidt for kedelige at høre på i længden ;) Høhø!

Over'n'Out!
PSN | Vakse-ViggoDK
  • 0
Der er jo masser af kvinder herinde^^

Også hende som præsenterer GRTV.

Jeg syntes det ser fornuftigt ud
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Måske lidt off topic - men kan godt lyde den nye GRTV-nyheds dame - det lyder ikke som om hun læser lige så meget op som den sidste. Mere autentisk.
  • 0
Måske man bare kan ansætte en dum smuk kvind, til at stå i hjørnet og så kan man tage et billede af hende en gang imellem, det skal jo bare stå i job beskrivelsen at hun absolut ikke må skrive???
Born to game, forced to work...
  • 0
Citerer Tupiaz:
Kvalifikationer frem for køn.


Må indrømme jeg har samme frygt som dig... i mine øjne burde en ansøgning slet ikke indeholde navn eller ligne. Køn burde være underordnet men kvalifikationerne der tæller... der skal ikke være et bestemt antal kvindelige ledere... kan huske jeg på et tidspunkt på studiet faktisk læste omkring det med kvinder og leder stilling hvor der var snak om køns kvoter. Der var en forsker som faktisk også var en kvinde som havde undersøgt at kvinder bare ikke i samme grad har lyst til lederstillingerne blandt andet fordi kvinder oftes ikke var karrier mennesker som mænd oftes er (læg mærke til oftes og ikke altid) derudover havde flere kvinder problemer med at skulle fyrer folk hvor mændene havde det nemmer plus det med at slå igennem og være hård. Derfor var der mange kvinder som ikke ønskede en leder stilling også selvom de måske rent fagligt var kvalificeret. Så man kan sige hvis der skal være 40% kvinder men kun 10% af alle ansøger er kvinder så det vel ikke helt fair over for mændene hvis der er lige så mange mænd som havde været kvalificeret?

Når det er sagt så kan jeg godt forstå man måske savner nogen kvindelige input men som også lee siger hvis der ikke er kvinder som rigtig ansøger er det jo svært... og især hvis dem som måske så ansøger bare ikke er lige så kvalificeret som mændene...
Xboxlive ManiackDK
  • 0
  • LilB
  • LilB
Synes det er skønt med denne tråd
Har overvejet et par gange at ansøge som skribent herinde da jeg tidligere har anmeldt spil. (Godt nok for et site der sleeet ikke kunne følge med GR )

Jeg synes GR gør det rigtig godt og det ville være synd at sige der manglede kvinder bare for at sige det... (Gi'r det mening?)

Det kan være man skulle begynde at blogge nogle anmeldelser. Bare for at komme ind i det igen.
  • 0
Citerer LilB:
Det kan være man skulle begynde at blogge nogle anmeldelser. Bare for at komme ind i det igen.

Her ville jeg anbefale dig at bruger "Brugeranmeldelser" i stedet for en blog. Med mindre det ikke er spil, du vil anmelde.
http://www.gamereactor.dk/brugeranmeldelser/

Langt over halvdelen af nye anmeldelser ser ud til at få op til flere kommentarer med på vejen. Så her finder du rigeligt liv, ris og ros
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!