Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

slet profil


Minisnor: I min verden holder den grund bare ikke... Du ved jo godt selv, hvor få tosser der kommer og skrive en masse pis og skrider igen.
Men hvis det er grunden i bruger, så er det vel sådan det er.

Anyways, både du og MD skal have tak for at gide at svare i det mindste.
  • 0
Selvtak.
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
Jeg mener at kunne huske at der engang var én der udgav sig for at være pige og at han/hun blev banned på grund af det...Hvordan har i kunnet sniffe jer frem til det...Uden en ordentlig omgang detektiv agtigt snageri???

Jeg har forresten brugt min arbejdsplads addresse da jeg oprettede mig som bruger, er det et problem?...Jeg gider ikke oplyse min rigtige addresse...Og hvorfor skulle det overhovedet være nødvendigt?

I og for sig er jeg ligeglad med om folk ved hvem jeg er...Desuden har jeg skrevet mit rigtige navn, har vidst også skrevet i profilen at jeg er fra Århus...En hurtig søgning på De Gule Sider vil sikkert hurtigt afsløre min rigtige addresse...Så anonym er man da i hvert fald ikke under nogen omstændigheder...
  • 0
Lige en ting, vi kan ikke se jeres adresse.
  • 0
Kanon og så har jeg siddet i bedste noia stil og skrevet en anden adresse end min egen

Men hvorfor skal man egentlig skrive sin adresse?
  • 0
Citerer Dubbeldusch:
Jeg mener at kunne huske at der engang var én der udgav sig for at være pige og at han/hun blev banned på grund af det...Hvordan har i kunnet sniffe jer frem til det...Uden en ordentlig omgang detektiv agtigt snageri???


Højest sandsynligt vha. IP'en. Og så har vi nok også kigget på indlægene, for at finde spor.

Jeg tror det er meget svært at have en 2. bruger med en falsk identitet, og opretholde den facade i længere tid, uden at der sniger sig udtryk, holdninger, tonefald osv. fra ens rigtige identitet/bruger ind.

Citerer Dubbeldusch:
Men hvorfor skal man egentlig skrive sin adresse?


Ellers ved GR jo ikke hvor de skal sende gevinsterne hen, hvis man vinder en konkurrence.
Bazzinga!
  • 0
Citerer Dubbeldusch:
Jeg mener at kunne huske at der engang var én der udgav sig for at være pige og at han/hun blev banned på grund af det...Hvordan har i kunnet sniffe jer frem til det...Uden en ordentlig omgang detektiv agtigt snageri???
Vi anvende en ordentlig omgang detektiv agtigt snageri . I det tilfælde var det ganske enkelt fordi vi, og andre brugere, kunne se at der var et mærkeligt sammenfald i posts fra den 'kvindelige' bruger og en anden kendt bruger. Vi kiggede lidt på IP adresser og posts, og sagde direkte til vedkommende at han var gennemskuet. Brugeren indrømmede

Citerer Dubbeldusch:
Jeg har forresten brugt min arbejdsplads addresse da jeg oprettede mig som bruger, er det et problem?...Jeg gider ikke oplyse min rigtige addresse...Og hvorfor skulle det overhovedet være nødvendigt?


Det er også ligegyldigt, medmindre du deltager i en konkurrence; så skal GR jo bruge en adresse at sende evt. præmier til. Men som Psyko siger; Moderatorerne har ikke adgang til adressen.
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
Citerer Framtid:
Minisnor: I min verden holder den grund bare ikke... Du ved jo godt selv, hvor få tosser der kommer og skrive en masse pis og skrider igen.


Det variere hvor mange tosser der er, men jeg tror du vil blive overrasket over hvor mange der til tider kan være.
Bazzinga!
  • 0
Det er faktisk overraskende let at finde dobbeltbrugere.
  • 0
Tak for de fyldestgørende svar

Og nej man kan nok ikke opretholde en "falsk" profil i længere tid, derudover kan man jo ikke rigtigt deltage, eventuelt linke til egne Youtube videoer og lignende...


Det undrede mig bare...

Jeg kan nok leve med at præmierne bliver sendt til til min arbejdsplads ;)

Jeg vinder alligevel aldrig noget ;)
  • 0
Jeg mener stadig, at man skal have lov til, hvis man vælger at forlade siden, at fjerne sin bruger.

Man kunne ogs´vælge at lave en deaktivering, denne status kunne mods så ændre på, hvis brugeren skulle være slettet.
Signatur er overvurderet.
  • 0
Citerer Tupiaz:
Man kunne ogs´vælge at lave en deaktivering, denne status kunne mods så ændre på, hvis brugeren skulle være slettet.


Det er jo sådan set det der er nu.
Bazzinga!
  • 0
Nej du kan stadig gå ind på profilen, selve profilen skulle abre være inaktiv, så det ikke var nogen profil.
Signatur er overvurderet.
  • 0
Vi har faktisk bedt GR om noget lignende (en 'slet/deaktiver' knap) for længe siden. Det er dog aldrig blevet implementeret, så man må antage at GR's udviklere har for travlt med andre ting.
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
urh! XD

sådan en funktion kan altså laves på mindre end en halv time hvis det er med sql de kører :>

det bare lave en input knap med bruger-id some value! : D

if(!empty($_POST["sletknap-id"])){
$sql="DELETE FROM <table-name> WHERE bruger-id='knap-value'";
mysql_query($sql);
}

og så lige hvor man skal oprette forbindelse til databasen ... mere er der ikke i det ^^
med mindre brugernes informationer ikke er på samme tabel row.

total stolt af migselv XD
PSN id = ZenDK
  • 0
Hvis GR overhovedet har lyst til at slette brugere. Hvis man fjerner brugeren helt fjerner man også informationen om hvad brugerne laver eller har lavet.
I hvert fald hvis GR har sat det sådan op som jeg tror.
  • 0
TheRockDK--> Meget fint
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
Nu kan jeg se det her er en old gammel tråd, men jeg vil meget gerne have slettet min profil. Bryder mig ikke om den drejning GR har taget de sidste par år. Har måske noget med medarbejderudskiftning at gøre.
  • 0
Du kan jo bare holde op med at logge ind
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Citerer Lilium11:
Du kan jo bare holde op med at logge ind


Nej kan jeg ikke bare. GR ligger inden med en masse oplysninger på mig (mail, fysisk adresse osv). Og det skal de ikke, på den måde de kører deres bix i dag
  • 0
Citerer harnish:
Citerer Lilium11 u kan jo bare holde op med at logge ind

Nej kan jeg ikke bare. GR ligger inden med en masse oplysninger på mig (mail, fysisk adresse osv). Og det skal de ikke, på den måde de kører deres bix i dag


Lol, noia much?
Farlige, onde GR..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer Stant:
Citerer harnish:Citerer Lilium11 u kan jo bare holde op med at logge ind

Nej kan jeg ikke bare. GR ligger inden med en masse oplysninger på mig (mail, fysisk adresse osv). Og det skal de ikke, på den måde de kører deres bix i dag

Lol, noia much?
Farlige, onde GR..


Hvad med at du blandede dig udenom, hvis du ikke har nogen konstruktivt at skrive?
  • 0
Lol, har du givet dem det? Noob much
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Citerer Lilium11:
Lol, har du givet dem det? Noob much


Hvis du har deltaget i konkurrencer har de det jo? :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Hmm, det er selvfølgelig rigtigt nok men så igen, hvis man er så øm med om forskellige hjemmesider ved hvor du bor så er det underligt at man overhovedet har givet dem adressen i første omgang.

Men ja ja da, held og lykke til Harnish med sin account slettelse da
Be gay, do crimes. #Armthequeer

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!