Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Hej allesammen.

Nå, jo, jeg har bogmærket denne side, og vil fremadrettet følge med her hver dag.

Jeg har forwardet forespørgslen om spam og bots på vores forum til Gamereactors ejere. Jeg er lidt færdig med at bede om mere teknisk hjælp, så jeg har sat mig for bare ufiltreret at henvise til dem.

Det har da før også givet en eller anden form for resultat, så jeg håber at det sker igen.

Tillagt 2020-08-28 11:12:
Hej allesammen.

Nå, jo, jeg har bogmærket denne side, og vil fremadrettet følge med her hver dag.

Jeg har forwardet forespørgslen om spam og bots på vores forum til Gamereactors ejere. Jeg er lidt færdig med at bede om mere teknisk hjælp, så jeg har sat mig for bare ufiltreret at henvise til dem.

Det har da før også givet en eller anden form for resultat, så jeg håber at det sker igen.
  • 0
Hold da op hvor GR har hakket og spruttet den sidste uge.
Det er lidt som at være tilbage ved 56k modem i 1994.
  • Nike
  • Nike
Hvad sker der for, at man ikke kan poste anmeldelser eller blogs? Jeg har, forgæves, forsøgt at ligge min anmeldelse af Tony Hawk's Pro Skater 1+2 ud. Både som bruger anmeldelse og blog. I begge tilfælde, bliver jeg mødt med en hvid skærm, hvor der intet sker. Uanset hvor længe jeg venter. Og når jeg vælger at genopfriske siden, bliver jeg sendt tilbage til at indsende anmeldelsen/bloggen.

Hvad sker der?
Don't underestimate the enemy. Eat the hot dog, don't be one. Worst Quote ever xD
  • 0
Jeg ved godt det er blevet nævnt flere gange at sitet kører af h... til, men her den sidste uge eller 14 dage har det da været helt frygteligt. Sitet kører langsomt, jeg bliver jævnligt logget ud når jeg går ind på en nyhed, og det med at den skifter til en anden nyhed i bunden af en nyhed, aner ikke hvad det hedder, er da nok den ringeste ide der længe er taget i brug på en hjemmeside.

Så kom der lidt brok ud. Stadig godt arbejde fra din side Magnus og de andre skribenter, det klager jeg ikke på nogen måde over. Kun det tekniske skrammel i desværre har at arbejde med.
"og det med at den skifter til en anden nyhed i bunden af en nyhed, aner ikke hvad det hedder, er da nok den ringeste ide der længe er taget i brug på en hjemmeside."

Indeed...
@Broch83

Hopper med på vognen - Er så træt af at den skifter til en anden nyhed, fucker op i URL'en osv.

Hvis der så i det mindste var lidt spacing før det skete men du skal knapt nok ned til kommentarfeltet før den springer :I

Og hvor er jeg træt af banner-reklamerne :I
De laver stadig det klassiske nummer hvor de et sekund efter man scroller dukker op, ofte halvgennemsigtige øverst på siden så man kommer til at trykke på dem når man vil ind på nyheder :I

Tillagt 2020-09-24 23:57:
EDIT:
I det jeg trykkede på send for min kommentar, dukkede der netop en af halvgennemsigtige reklamebannere op oven på min kommentar... damn altså.
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
  • GTY
  • GTY
Jeg er snart træt af Gamereactor-appen.
Den har overhovedet ikke ændret sig i de sidste 2-3 år(måske mere) samme fejl, samme crashes, i hvert fald på Android. Og man kan ikke engang skrive dette indlæg i app'en, da den ikke vil lade dig tilgå denne forum-tråd.
I will be back for more gaming
  • 0
Citat funktion på forum responderer ikke. Funktionen kan dog skrives manuelt, men det er lidt tidskrævende
Jeg forstår godt, hvorfor I har de mange reklamer på jeres forum, men nøj hvor er det irriterende, at det "popper op" hele tiden.. Kan der gøres noget ved det?
Vh Anne

Jeg kan rigtig godt lide den kosmetiske opgradering til gr! Det ser godt ud og praise Bill Jobs for gif support.

Men i dag har jeg skrevet 2 indlæg.

Hvert indlæg krævede 4 forsøg på login, med mindst 2 (flersiders) forskellige CAPTCHA eksaminer.

Jeg har oprigtig min tvivl på CAPTCHA systemet har nogen som helst rettighed på et forum som dette.

Det er jo heller ikke fordi vi slipper for bot indlæg med giftige links, på trods af at jeg som et MENNESKE kan bruge mange forsøg på det skidt på grund af ting "du er ikke længere logget ind" "vent et par minutter med at logge ind" "kan du ikke lige klikke på alle billeder med cyklister uden cykelhjelm IGEN".

jeg ved godt det ikke er redaktionens skyld, og det er de højere magter der insisterer på at leve i 00'erne... Jeg bliver bare lidt træt nogle gange.

UDSKIFT LEDER STABEN, BØRNEMAGT TIL FOLKET!

/Rant slut - god dag derude

Jeg oplever noget nær det samme. Det er garanteret, at hvis jeg lader siden snooze i 10 min, så bliver jeg smidt af næste gang jeg klikker på noget. reCAPTCHA fanges jeg dog ikke af.

Google Chrome Version 91.0.4472.114, Win 10 Enterprise, hvis relevant at vide.

  • 0

Nyeste kommentarer på forsidens venstre side opdaterer ikke længere. 
PC, chorme browser her.

  • 0

Det ser ud til den opdatere, men "mest kommenterede" er bare sat først nu, hvilket ikke rigtig giver mening i min verden.

  • 0

In reply to: @Niceguy69

Det ser ud til den opdatere, men "mest kommenterede" er bare sat først nu, hvilket ikke rigtig giver mening i min verden.

Du har da ret. Kæft en dum ændring.

Har også bemærket det. Jeg begynder at mistanke tech-afdelingen for at trolle os

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Er jeg den eneste som bliver ved med at have notifikationer på min profil? Har en rød prik med et 3tal i. 

Jeg synes jeg har åbnet alt der er at åbne ?

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Er det en bug eller en feature at jeg hverken på PC eller mobil kan se, hvem der har givet et hjerte længere?

  • 0

Det er noget med at dem der udvikler MitID laver GR i deres fritid, så forvent ikke at noget virker som det skal

Be gay, do crimes. #Armthequeer

Jeg er også enig i, at det er bekymrende, at der er så mange fejl i MitID. Det er et vigtigt system, som vi alle er afhængige af.
 

  • 0

Jeg har så - ironisk nok - aldrig oplevet en eneste fejl i MitID. 

There is no replacement for displacement

Ban-reglerne burde blive lavet mere gennemskuelige og brugervenlige i bogstaveligste forstand. Min nevø Simon K. S. blev for nylig bannet pga. en misforstået joke, og han aner ikke, hvornår han kan vende tilbage. Det er lidt ærgerligt, at hans venskab med modden Camilla er blevet neutraliseret, fordi hun ikke forstod ham, men alt kan ske i verden, måske bliver de venner igen en dag, og lige p.t. har han en masse aktuelle venner på GR, han savner meget. 

På diverse internationale sites har hver bruger en profil med en ban-sektion, så man kan se, hvor mange advarsler, man har. De forsvinder så automatisk efter et par uger, men begår man drilleri, mens de er der, er der chance for ban i f.eks. 3 eller 6 måneder. Alt dette får brugeren at vide, hvis det sker. Det er lavet smart og overskueligt for brugeren, for det kan ske for selv den bedste.

Den slags er der intet af på GR. Her vågner man bare op en dag, og så er ens profil væk, og man er kastet ud i mørket.  Man kan ikke skrive til en mod, fordi man ingen profil har mere, og redaktionen besvarer mails ekstremt sparsomt, hvis overhovedet. Jeg aner ikke, hvad definitionen på en advarsel er på Gamereactor, min nevø har aldrig nogensinde fået en personlig advarsel; hvis han blev bannet pga. en offentlig advarsel givet for, lad os sige 12 år siden, så forekommer det mig lidt skørt.

Min nevø vil gerne vide, hvornår han kan komme tilbage, eller om han har fået en livstidsdom? Det vil betyde meget, hvis han kan få et svar.

  • 0

Det hedder: 'Sgu', ikke 'sku'. 'Generelt', ikke 'generalt', 'nødt' til, ikke 'nød' til. 'Vist' nok, ikke 'vidst' nok. 'Masser', ikke 'massere' Det var alt for nu
  • 0

1. Stop nu med at lege din moster. 
2. Du og Camilla har aldrig været venner. 
3. Mange gaming sites kører med permanente bans bl.a NeoGaff og ResetEra. 
 

- Gå nu bare et andet sted hen. 

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!