Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Giv mig lov til at sætte et flueben i en auto-login boks igen, tak! Sukker altid højlydt når jeg besøger siden og skal logge ind igen - og det suk vil jeg meget hellere gemme til jeg har læst kommentarsporet i en nyhed!
Hvorfor skal man trykke 'slet' på notifikationer, for at fjerne dem?
PÃ¥ mobiltelefon har man ikke den mulighed.
Hvorfor laver I det ikke som på facebook, hvor de forsvinder efter, at man har tjekket dem?
  • 0
Jeg oplever især to problemer:
- Jeg bliver ikke logget på automatisk når jeg bruger gamereactor i min browser (Google Chrome), også selvom jeg har tilladt adgangskode og brugernavn at blive gemt. Er det ikke muligt at man kan blive husket så man automatisk logges på hver gang? Det er lettere irriterende at have skrevet en kommentar for derefter at blive mindet om at man skal være logget ind for at indsende kommentaren.

- Mens jeg scroller ned forsvinder banneret hvor der står "Nyheder Previews Anmeldelser Artikler ..." etc., hvilket er en fin detalje. Problemet er, at det er meget sensitivt. Blot man hviler med to fingre på sit touchpad lukkes banneret skiftevis op og ned, og alt der ligger nedenunder det rykkes tilsvarende. Det giver mange ryk når man sidder og læser.
  • 0
@Mr Alfa

Jeg har måske noget der kan hjælpe med det første du nævner - Hvis det altså virker som det skal :I

Prøv at log ud og så gå til det her link: https://www.gamereactor.dk/pm/
Det er din Gamereactor ind- og ud-bakke, men når den beder dig om at logge ind er der en smuk gylden " Log ind automatisk"-boks du kan tjekke af

Jeg synes det har hjulpet hos mig så jeg ikke skulle logge på hvert andet øjeblik. Nogle gange nåede den at logge mig af mens jeg scrollede ned til kommentarerne :I

Men svar lige om det virker for dig Mr Alfa - bare for at se om vi skal spamme alle med det
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
@Alex,

Det fungerer!
Mange tak.
@Mr Alfa

Nice! Tid til at lave en PSA eller noget
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Er der ingen "spil du skal holde øje med" for Juli måned? Eller den er måske så tørlagt denne måned, at der ikke er nogen spil at holde øje med?
Embrace the Embracer Group
Hej Gamereactor!

Hvorfor har I fjernet muligheden for at "følge" et spil?

Jeg har nydt at fange de nyheder, som lige præcis omhandler de spil som jeg glæder mig til. Men denne mulighed har I nu fjernet.

Nogen speciel grund til det?
Football Manager :)
  • 0
  • Nike
  • Nike
Hej Gamereactor

Hvorfor kan man ikke længere tilføje brugeranmeldelser? Når jeg søger efter et bestemt spil, kan jeg ikke vælge at tilføje spillet til min samling. Fandt så ud af, at det kan gøres manuelt inde på listen over mine spil, men hvorfor kan jeg ikke anmelde det? Skal jeg vende mig til at skrive i blog format fremover?
Don't underestimate the enemy. Eat the hot dog, don't be one. Worst Quote ever xD
  • 0
Hvorfor er "seneste kommentarer" osv. sektionen blevet fjernet fra forsiden når man tilgår Jeres site via. telefon?

Virker mærkeligt hvis man gerne vil have mere aktivitet på ens side.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Nok bare fjernet som et af mange tiltag for at gøre sitet til en digital septiktank
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Det Stant siger. Det gør jeg ikke gider gå på via mobil, som er den eneste platform jeg bruger uden for kontortid. Jeg kan i øvrigt heller ikke citere Stant her. Hvad fanden er det der foregår
Ingen forklaring. Fair 'nuff..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
De har ikke rigtig reageret på de sidste mange spørgsmål.....
Football Manager :)
  • 0
Sitet på desktop kører også helt råddent for tiden. De fleste gange kan jeg ikke få lov at skrive i kommentarfeltet, da jeg ryger videre til en reklame som banneret overlapper kommentarboksen.
Nu skal vi tale pænt, men GRs webmand er godt nok talentløs...
@Niceguy

Har længe været et problem at banner-reklamen følger lidt med ned på siden, men dukker op efter et kort øjeblik eller er gennemsigtig - Det er ret øv :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Hej GR folk!

Jeg tænkte, selvom vi har fået nye regler der er mere inkluderende, kan vi så ikke få fjernet de bots/sygdomme der er på forummet? Altså dem der snakker om alt muligt andet end lige det der er på tapetet og ofte bringer en virus med sig efterfølgende? kan se et par tråde der er skabt af disse og et par kommentarer også. De gør mig ærlig talt en smule utryg

Og: hopper lige med på reklame vognen. Den video der kører i højre side er godt nok aggressiv og forhindre jeg trykker på noget før jeg har fjernet den igen...

God aften derude!
  • 0
Der er ikke mange reaktioner fra redationen herinde! Mit spørgsmål der blev stillet den 21. juli 2020 er der ikke reageret på endnu.
Football Manager :)
  • 0
Hej GR - Siden Irony, skrev et indlæg den 5 juli 2020 kl. 02:14. til og med nu har der været 7 spørgsmål, som I overhovedet ikke har reageret på?

Hvorfor denne stilhed fra jer?

Vi er nogen der faktisk elsker jeres side, men kraftigt overvejer at droppe den pga. useriøsitet (Er det et ord?) fra jeres side.

Håber vi snart kan få svar på vores spørgsmål.
Football Manager :)
Kan mods ikke fjerne noget af det spam som er lige pt. har angrebet forum?
I think of dieting, then i eat pizza
Nej, de har langt vigtigere opgaver for. SÃ¥som at holde Skovboen ude!
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Det var da sindssygt hvor svært det kan være bare at komme med et "Det undersøger vi lige og vender tilbage"- svar.

Der må være umådelig travlt på kontoret.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
@Lil det virker også som om fuldtidsarbejde

Det er helt sindsygt det i de nye retningslinier blev opfordret vi skal bruge forumet mere og både redaktionen og mods fuldstædig ignorere hvad der sker herinde.
@NG69 jeg ville egentlig have citeret dig og skrevet "This!" da jeg er meget enig.... men havde jo glemt at citatfunktionen heller ikke virker mere på forum ¯\_(ツ)_/¯ ah well, can't be helped i guess, snart weekend, Wasteland 3 og kolde øl
I think of dieting, then i eat pizza
@Fresh

Prøvede lige at like din kommentar, men så blev jeg logget af

Det lyder sgu som en god weekend plan!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!