Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Sad og læste og så jeres "Vi hjælper dig med hvilket MSI-grafikkort du bør købe", som er sponsoret indhold, og syntes det var lidt en intetsigende omgang.
Udover der var ting hvor jeg tænker i oversælger Nvidias 2000serie, fx "hvis du vil kører 2k eller 4k skal du have 2070+", da der er flere kort der kan klare den opgave, fx sidste generation hvor 1080 TI fint klarede 4k, så var der artiklen ret intet sigende i forhold til hvad man rent faktisk får for pengene.

Nu kender jeg ikke jeres aftale med MSI, men tænker det kunne være fedt at få nogen grafer og tal ind i de artikler, så det ikke bare bliver en omgang "det her kort kan køre 4k... oh se det har også det der lys ting på alle sider! Helt vildt fedt!".
Jeg forventer ikke, i laver en Hardware Unboxed, med 30+ spil et grafikkort/cpu bliver benched med, men det kunne være rart at få smidt lidt flere tal med i den slags artikler, også selvom det er sponsoreret.
Samtidig forholder i jer ikke til at GPUen skal "fodres", og har man ikke en high end CPU, er fx en RTX 2080 TI fuldstændig ligegyldig, da der vil opstå en bottleneck i CPUen.

Her kan i så lægge op til næste artikel, hvor i snakker om Bundkort og CPUer, hvor i gør det samme og lægge op til næste artikel, hvor i snakker RAM, køling, strømforsyning osv. som så evt. kunne kulminere i et "sammendrag" lige efter sommerferien, så folk kunne blive klar til efterårets og julens spil?
Og ja jeg ved godt I ikke er en Hardware side, men i har efterhånden flere anmeldelser af forskelligt hardware end spil.
  • 0
Kunne man ikke lave et "automatisk" Dobbelt linje skift når man citere folk? Specielt når man laver en dobbelt citering, ville det være rart.
Og så er der en gang i mellem problemer med citater, hvor der kommer et forkert navn på citatet.
  • 0
Og nu hvor vi er i gang... Martialarts.dk har en "skåle" emoji (" :oel ") ... Kunne man ikke få noget lignede her på siden?
  • 0
Ser ud til det allerede er nævnt dog i forhold til ipad og ikke android hvor jeg oplever det, men her det sidste stykke tid oplever jeg at nyhederne ikke længere passer til mobilskærmen, den går ud af højre side, men man kan ikke scrolle derud hvilket gør man ikke kan læse indholdet, hvilket gør siden meget frustrerende at bruge.
Selve forsiden er forsat optimeret, og det er kun ved nogle af nyhederne dog de fleste.

Har en Galaxy s7 Edge med Chrome håber virkelig det er en fejl i hurtigt kan fikse, da siden lige nu er ubrugelig.
Citerer hell_killer:
Ser ud til det allerede er nævnt dog i forhold til ipad og ikke android hvor jeg oplever det, men her det sidste stykke tid oplever jeg at nyhederne ikke længere passer til mobilskærmen, den går ud af højre side, men man kan ikke scrolle derud hvilket gør man ikke kan læse indholdet, hvilket gør siden meget frustrerende at bruge.
Selve forsiden er forsat optimeret, og det er kun ved nogle af nyhederne dog de fleste.

Har en Galaxy s7 Edge med Chrome håber virkelig det er en fejl i hurtigt kan fikse, da siden lige nu er ubrugelig.


Har samme problem på Iphone 8 de sidst dage. GR er helt ubrugelig på mobilen som det ser ud nu
  • 0
Test

EDIT: I Firefox var det helt umuligt at logge ind gennem den sædvanlige funktion.
Det virkede kun nu når jeg gjorde det gennem kommentaren.
  • 0
Citerer Niceguy69:
Har samme problem på Iphone 8 de sidst dage. GR er helt ubrugelig på mobilen som det ser ud nu

Oplever det samme på min iPhone 6s
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Citerer hell_killer:
Ser ud til det allerede er nævnt dog i forhold til ipad og ikke android hvor jeg oplever det, men her det sidste stykke tid oplever jeg at nyhederne ikke længere passer til mobilskærmen, den går ud af højre side, men man kan ikke scrolle derud hvilket gør man ikke kan læse indholdet, hvilket gør siden meget frustrerende at bruge.
Selve forsiden er forsat optimeret, og det er kun ved nogle af nyhederne dog de fleste.

Har en Galaxy s7 Edge med Chrome håber virkelig det er en fejl i hurtigt kan fikse, da siden lige nu er ubrugelig.


Har det samme problem på min Samsung A6+

I artikler er alt indhold i højre side væk og går ud over siden så men ikke kan læse indholdet af artiklerne..

Super irriterende og kom nu GR få det nu rettet, over en uge siden, mister fuldstændig lysten til at gå på jeres side da jeg stort set kun bruger mobil...
  • 0
Hvad pokker har i lavet ved siden idag den virker over hovedet ikke på mobil mere man kan ikke en gang skrive en kommentar på nyheder nu
But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
Når man redigerer sit skrevne indlæg og trykker "Send", kastes man til et helt andet sted på sitet (jeg ville redigere min kommentar til Borderlands 3 anmeldelsen, men blev smidt ind i en artikel).

Ligeledes, så er der noget knas når man vil redigere et indlæg i en tråd, så loader den samtlige indlæg i hele tråden og samler dem på én side.
  • 0
Med risiko for, at lyde som en brokrøv.
Men hvorfor er det, at GRs programmører er så talentløse?
Halvdelen af gangene der bliver lavet en opdatering til siden, så er der noget der ikke virker.

Hvordan er notifikations systemet bedre nu end det var før? Nu skal man trykke slet før de forsvinder, hvilket man slet ikke kan på telefon.

Seneste kommentarer er væk nederst fra siden, når man er inde på en artikel.

Smiley/emoji funktionen er væk.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Citerer TheJuice:
Med risiko for, at lyde som en brokrøv.
Men hvorfor er det, at GRs programmører er så talentløse?
Halvdelen af gangene der bliver lavet en opdatering til siden, så er der noget der ikke virker.

Hvordan er notifikations systemet bedre nu end det var før? Nu skal man trykke slet før de forsvinder, hvilket man slet ikke kan på telefon.

Seneste kommentarer er væk nederst fra siden, når man er inde på en artikel.

Smiley/emoji funktionen er væk.


Ja det er nærmest fuldstændig ubrugeligt som det ser ud lige nu. Tror jeg holder en pause herinde indtil det fungerer bedre
Citerer Niceguy69:
Ja det er nærmest fuldstændig ubrugeligt som det ser ud lige nu. Tror jeg holder en pause herinde indtil det fungerer bedre

Det er også ved at være tåbeligt, at siden bare gradvist bliver værre og værre.
Og så snakker vi slet ikke om 'hvid-skærm-fejlen' som rammer alle med jævne mellemrum og som vi åbenbart bare må leve med.

Så kan vi snakke nok om tonen, men hvis siden kører shitty og populære genveje og funktioner bliver fjernet, så tænker jeg, at det er mere skadende for folks lyst til at debattere.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Bjælken i toppen på siden med "Nyheder, Previews, Anmeldelser..." osv. den skjuler sig selv når man scroller ned og popper frem igen kortvarigt, når man er færdig med at scrolle. Teoretisk meget smart, men i praksis er den godt nok forstyrrende når man scroller ned langs jeres side.
Hvis man sidder på en bærbar med touchpad, så kommer man tit til at få små "hop" hver gang man er færdig med at køre fingrene ned på touchpad'en.
Det er voldsomt forstyrrende og grænser sig til at jeg bare holder op med at bruge jeres side, for aldrig i livet har jeg lavet så mange "missclicks" på en bærbar computer og så irriterende "rystelser".

Det forekommer både i Chrome og Microsoft Edge Chromium browserne. Jeg har ikke tjekket med andre browsere, da jeg ikke ønsker at skifte browser bare for at se jeres side.
  • 0
Jeg må hellere poste nedenstående i denne tråd, hvor den hører til.

Fejl/mangler/forslag:
- citere andre brugere (funktionen virker ustabil for tiden)
- redigere vores indlæg (funktionen virker ustabil for tiden)
- få en notifikation, når vores indlæg citeres
- få lettere adgang til seneste kommentarer på mobilversionen
- tilgå hele vores kommentarhistorik (og ikke kun de seneste 130 indlæg)
- scrolle, uden pop-up-banneret med Nyheder, Previews, Anmeldelser, etc. hopper rundt
- skrive 8 ) uden at skrive
- skrive 1800 etc. uden at risikere hvid skærm

Mht. gårsdagens opdatering af siden, skal I selvfølgelig lige have tid til finjustering, men at nyheder nu bliver indlæst i en uendelig strøm gør, at det til tider bliver en træg oplevelse at læse og skrive kommentarer.
  • 0
Ja den er da helt gal for tiden, hold nu op altså...selvfølgelig ved jeg de arbejder på højtryk for at løse problemerne som jeg også fik indtryk af magnus var ude og sige.

Please kan man ikke få den der blogroll væk igen, utroligt forstyrrende, alt vælter rundt på skærmen og tager et liv at komme tilbage når man trykker tilbage knap..og ja seneste kommenteret tilbage under kommentarer er stærkt at fortrække... på mobil er det virkelig svært at få et overblik på grund af de fejl og mangler..
  • 0
Hvad med en funktion, hvor man kan ignorer specifikke brugere, så man overhovedet ikke kan se dem i kommentarsporet, man kan ikke modtage eller sende PM til brugere man har ignoreret, og man kan ikke kommentere eller få kommentar på sin profil fra ignorerede brugere. Den eneste måde man ser dem på et hvis de bliver citeret af andre brugere herinde.
Embrace the Embracer Group
  • 0
Det spørger jeg om med det samme.
  • 0
Hey Magnus man kan ikke rette i sine indlæg mere, ryger bare på fejlskærm, har den gjort nogle uger eller mere nu både på mobil og på pc. Plus jeg kan nu ikke slette mine synes godt om fra min profil mere, det startede idag.. og ja infinite scroll er jeg absolut heller ikke fan af, det er nærmest efter det er kommet at siden er gået amok på alle måder, bare en fornemmelse..
Kan vi ikke godt få emoji'erne tilbage? De var fine at bruge i forskellige sammenhæng.
Embrace the Embracer Group
Det sygt irreterende at hver gang man klikker på en artikel fordi man gerne vil se en video, så kommer der en Death Stranding reklame frem lige så snart man skal klikke på videoen. Man kommer til at trykke på reklamerne og bliver navigeret til en anden side over halvdelen af gangene. Det dobbelt arbejde for de besøgende. Med al respekt selvfølgelig. Måske skulle den komme frem udenom videoerne i artiklen, så man ikke klikker på den ved en fejltagelse. Det er snyd at den er lagt op bare for at folk kan klikke selvom de ikke har lyst til at tjekke reklamen.

Og aldrig glem at jeg er stor fan Magnus, love u bro!
Hvordan citerer man andre indlæg uden at skulle ud i HTML-ballade? Jeg er ved at blive sindssyg....
Uanset om jeg bare klikker på citer-ikonet eller markerer dele af teksten og klikker på citer-ikonet, sker der ikke en fløjtende fis. Testet på både PC (Google Chrome) og mobil (iOS, Safari).
Andre brugere har tilsyneladende intet bøvl med det, så jeg accepterer blindt, hvis det bare er mig der er en digital analfabet.

Har opdaget at problemet kun gælder, når jeg forsøger at citere inde via tråden i selve forummet. Jeg kan godt citere inde i kommentartråden via selve artiklen/nyheden.
Skal vi snart have citat-funktionen tilbage på forum?
Eller har GR bare opgivet forum-delen af siden?

Vi mangler også stadig en hurtig måde at gå til seneste kommentarer på fra mobil.
Vi fik jo infinity-scroll i stedet for - en feature, som jeg kun har set folk brokke sig over.

I det mindste lader det ikke til, at man får "white-screen of death' længere.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
God opdagelse Stampe, så kan det være jeg kan blive fri for at taste <quote author=navn med gåseøjne></quote> hver gang jeg vil citere nogen.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Jeg slår altså lige et slag for Emoji'erne igen...Kan vi ikke godt få dem tilbage? Jeg tror ikke jeg er den eneste der ikke kan huske alle betegnelserne for dem.
Embrace the Embracer Group
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!