Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Notifikations-klokken er forsvundet.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Den forsvinder også nogle gange for mig, men så kommer den tilbage igen. Det sgu lidt mystisk
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Nu har jeg flere gange været ude for, at sitet ikke lader mig poste en kommentar, men bare går i "hvid skærm" når jeg forsøger. Der er som regel en del tal i de tekster, jeg har oplevet det med - ved ikke om det kan have indflydelse.

Andre, der er stødt på det problem?
  • 0
Citerer RSkovbo:
Nu har jeg flere gange været ude for, at sitet ikke lader mig poste en kommentar, men bare går i "hvid skærm" når jeg forsøger. Der er som regel en del tal i de tekster, jeg har oplevet det med - ved ikke om det kan have indflydelse.

Andre, der er stødt på det problem?

Jeg har også mødt det problem flere gange, senest i går.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
  • 0
Halløj folkens. Lige et spørgsmål, hvordan sletter man billeder i sit galleri på sin profil.
Jeg bruger min mobil når jeg surfer på GR.

Håber i kan hjælpe
Citerer Elias11:
Halløj folkens. Lige et spørgsmål, hvordan sletter man billeder i sit galleri på sin profil.
Jeg bruger min mobil når jeg surfer på GR.

Håber i kan hjælpe


Hej Elias11. Jeg kan gøre det for dig. Sig gerne hvilke du ønsker slettet. Evt. i en PM.
  • 0
Halløj!

Labert nyt design siden har fået, det spiller maks med den nye menulinje i toppen samt en meget mere strømlinet oplevelse af at bruge siden!

Jeg har dog nogle spørgsmål. For det første, hvor er redigeringsknappen blevet af ? Jeg kan ikke længere se den, men umiddelbart er det stadig muligt for nogle brugere at redigere deres indlæg ?

For det andet kan jeg ikke længere få vist den "almindelige" desktop udgave af GR længere på min mobil(Samsung Galaxy s8+) men udelukkende en mobiludgave og en mobiludgave der minder en smule mere om desktop udgaven?

Den tredje og sidste ting jeg har opdaget er i forhold til ens nye profilmenu, hvor jeg oplever at det kan være svært at gå fra ens profilbillede og ned i menuen, uden at menuen lukker. Dernæst synes jeg ikke mine notifikationer forsvinder selvom jeg har "åbnet" dem ?

På trods af det ser sitet dejligt ud og jeg ser frem til at tage det i brug med det nye design!
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Ditto til alt for oven, bortset fra at jeg ikke engang synes sitet er blevet pænere. Tak for det!
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Er enig med hjorth.
En anden ting er at man for noget tid siden flyttede i boxen med seneste kommentarer og forumindlæg i toppen af siden på pc. Undrer mig lidt at den er i bunden på mobil. Kunne det være en ide at flytte den længere op på mobil?

Og selvfølgelig... Make the Edit Button Great Again!
  • 0
Andre der også har problemer med siden hvis man åbner den via Safari på sin iPad. Den nye menu står virkelig mærkeligt. Som i at den står lodret ned gennem siden og man kan praktisk talt ikke klikke sig ind på noget?
  • 0
Videoen mangler i "Disse spil skal du se frem til i Marts måned" nyheden.
Embrace the Embracer Group
  • 0
Øhh hvad sker der lige med alle de tomme tråde med mærkelige symboler, tal og bogstaver som overskrift her på forummet??
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Puha, nu er det ordnet.
Citerer Søren Svanhof:
Puha, nu er det ordnet.


Sådan, you rock!
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Mærkelige symboler, det var koreansk jo. Ha' da lidt respekt

Det er faktisk et meget genialt skriftsystem!

Men ja, tak for lige at clean house en smule.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Citerer Lilium11:
Mærkelige symboler, det var koreansk jo. Ha' da lidt respekt

Det er faktisk et meget genialt skriftsystem!


Nu var det jo ikke alt i overskrifterne der bestod af koreanske skrifttegn :p Jeg vil da mene at eksempelvis : og ; hører under symboler uanset hvad synes jeg nu at jeg fik dækket mig ret godt ind med ordvalget: "symboler, tal og BOGSTAVER" Der kunne så måske have stået skrifttegn i stedet for bogstaver, men man kan også hænge sig i detaljer der er lige små nok

Jeg regner med at den del om at ha respekt var for sjov
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Jaja, det er bare joke
Be gay, do crimes. #Armthequeer
På iPad ligger der nogle elementer lodret ned over den højre halvdel af skærmen. Det er tilsyneladende nogle menu-elementer. Desværre gør det ret umuligt at læse indholdet på siden. Problemet er både i Safari og Chrome. Det gør faktisk gamereactor umuligt at bruge på iPad.
  • 0
Citerer Spicy:
På iPad ligger der nogle elementer lodret ned over den højre halvdel af skærmen. Det er tilsyneladende nogle menu-elementer. Desværre gør det ret umuligt at læse indholdet på siden. Problemet er både i Safari og Chrome. Det gør faktisk gamereactor umuligt at bruge på iPad.


Det skrev jeg også om i denne tråd for en uge siden. Kunne være rart hvis det blev fikset. Kan slet ikke navigeres på en ipad.
Citerer Aethyrs:
Citerer Spicy å iPad ligger der nogle elementer lodret ned over den højre halvdel af skærmen. Det er tilsyneladende nogle menu-elementer. Desværre gør det ret umuligt at læse indholdet på siden. Problemet er både i Safari og Chrome. Det gør faktisk gamereactor umuligt at bruge på iPad.

Det skrev jeg også om i denne tråd for en uge siden. Kunne være rart hvis det blev fikset. Kan slet ikke navigeres på en ipad.

Hvorfor er der overhovedet ingen fra redaktionen, der reagerer på det her problem,?
Der er noget helt galt i forhold til reklamer på siden for tiden. Eller i hvertfald når jeg bruger siden

Der er primært to problemer jeg oplever når jeg bruger siden. De er registrerede igennem safari på en macbook pro og Chrome på en Windows 10 maskine

1: Nogen gange når jeg vil besøge siden kommer jeg bare til en reklame side, sidste gang for corsair. Der er på denne side ingen mulighed for at trykke videre og komme ind på siden. Selv ved en opdatering af siden, bliver jeg igen og igen ledt til denne reklame side uden muligheder for at komme videre derfra og ind på GameReactor.dk, selvom www adressen på reklamesiden stod som Gamereactor.dk

2: Reklamer der popper opi toppen af siden i ny og næ "fylder" heldt vildt meget, i den forstand at de fysisk ikke er til besvær, men uanset hvor man trykker på siden registrerer den det som om man trykker på reklamen og åbner derfor et nyt vindue, hvor man så bliver sendt til på reklamesiden

Det er to ret irriterende og forstyrrende fejl synes jeg. For 5 minutter siden kunne jeg ikke rykke markøren rundt i en tekst jeg var ved at slå op fordi der lå et usynligt reklamebillede over hele siden, hvilket gjorde at uanset hvor jeg klikkede med min mus, blev jeg ført ind på Dustin.dk
Det førte til at jeg måtte opdatere siden, hvilket slettede hele mit indlæg da jeg ikke engang kunne få lov at markere teksten for at kopiere den til indsættelse når siden virkede
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Det her nye UI er sgu all kinds of stupid. Jeg er lige migreret fra Chrome til Firefox. Og fordi I - utilsigtet? - har fjernet 'Remember me' funktionen fra log-in skærmen, så skal jeg nu manuelt logge ind 8-10 gange om dagen.

Great stuff!
Og kan vi lige snakke om notifikationerne, hvordan er det en forbedring over det gamle system?

Siden er meget pænere nu, men virker dårligere.

Jeg er ikke en *beep boob* robot.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Jeg kan ikke skrive blogs, der kommer en blank side frem når jeg trykker send.

Generelt oplever jeg mange fejl, som blanke sider, automatiske log ud, falske notifikationer og generelt ikke at kunne slette notifikationer på iphone.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Citerer hjorth:
Reklamer der popper opi toppen af siden i ny og næ "fylder" heldt vildt meget, i den forstand at de fysisk ikke er til besvær, men uanset hvor man trykker på siden registrerer den det som om man trykker på reklamen og åbner derfor et nyt vindue, hvor man så bliver sendt til på reklamesiden


Den har været der længe, men den skal stoppes! Aldrig mere vil jeg give utilsigtede kliks til ting jeg gider støtte. Selvfølgelig vil jeg støtte GR, men der må være en grænse for min godhed ;)

Citerer Joeyvind:
Generelt oplever jeg mange fejl, som blanke sider, automatiske log ud, falske notifikationer og generelt ikke at kunne slette notifikationer på iphone.


Jep, samme på android.
Citerer RSkovbo:
Det her nye UI er sgu all kinds of stupid. Jeg er lige migreret fra Chrome til Firefox. Og fordi I - utilsigtet? - har fjernet 'Remember me' funktionen fra log-in skærmen, så skal jeg nu manuelt logge ind 8-10 gange om dagen.

Great stuff!


er også lige skiftet på grund af unødvendig rescource forbrug. Men GR reagere ikke særlig godt på mit skifte.

jeg kan rigtig godt lide det nye GR design, men der er et par huller i tapeten
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!