Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Citerer Stant:
Come on GR, fix det lige, nu har det stået på længe nok..


Under det der danglish sprog "Reporter et problem" har jeg nu skrevet, at jeg ikke kan trykke like, hvis kommentaren har et like i forvejen. Eventuelt gør det samme, så de bliver opmærksom på det.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Citerer Thor86:
Citerer Stant:Come on GR, fix det lige, nu har det stået på længe nok..

Under det der danglish sprog "Reporter et problem" har jeg nu skrevet, at jeg ikke kan trykke like, hvis kommentaren har et like i forvejen. Eventuelt gør det samme, så de bliver opmærksom på det.


Ville like din kommentar, but, you know. ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Det pudsige er jo, at man kan rapportere indholdet for at erik, vold, spam eller være rettighedskrænkelse.

Men den besked ville jo være oplagt at sende til moderatorene, og jeg får i hvert fald ikke info om det. Gad vide, hvem den så ryger videre til?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Men den besked ville jo være oplagt at sende til moderatorene, og jeg får i hvert fald ikke info om det. Gad vide, hvem den så ryger videre til?


Jeg har selv tænkt på det. Jeg tror lige jeg smider Magnus en besked.
  • 0
Citerer Carmillah:
Citerer Thor86:Men den besked ville jo være oplagt at sende til moderatorene, og jeg får i hvert fald ikke info om det. Gad vide, hvem den så ryger videre til?

Jeg har selv tænkt på det. Jeg tror lige jeg smider Magnus en besked.


Jeg får stadigvæk ikke notifikationer. Happy Fik du svar? Og man kan stadigvæk kunne like en gang.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Jeg får stadigvæk ikke notifikationer. Fik du svar? Og man kan stadigvæk kunne like en gang.


Total radio silence. Jeg smider ham en mail en af dagene, han har nok travlt/læser måske ikke PM's.
  • 0
Igennem appen via Samsung S7 skal jeg trykke gentagne gange på "send" hvis jeg vælger at kommentere på noget. Pænt irriterende - det har været et problem længe...
Timmer
  • 0
Den like knap der, skal den aldrig laves, eller må kommententarer bare ikke få end et like ?
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Citerer TheMcCandless:
Den like knap der, skal den aldrig laves, eller må kommententarer bare ikke få end et like ?


Nu kan den kommentar i hvert fald ikke få flere likes.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Yay! Vi klapper lige til hænderne er ved at falde af!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
De har lavet det! Fedt nok, tid til at like helt tilfældige posts :3
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Hmm, det der problem med at reklamebanneret i toppen får hele siden til at hoppe fordi det popper op, så forsvinder igen :I

Synes det er blevet værre over den sidste uge?
Måske nye slags reklamer der også skubber resten af siden rundt eller er det bare min browser der er spøjs? :I

Dog stadig bare lidt øv at siden er blevet så øv at navigere pga. så "lille" et problem
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Forslag: Auto-login på mobil. Det er ret frustrerende at skulle logge ind hver eneste gang jeg besøger siden. Ligeledes fejler det mange gange, hvis jeg ikke lige giver siden 10 sekunder før jeg trykker på knappen.

Jeg bruger Safari på iPhone 6S, iOS version 11.2.6.
  • 0
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der oplever dette lige nu.
Men jeres hjemmeside virker ikke som browser på min mobil p.t. Jeg kan komme ind på forsiden, men så snart jeg forsøger at åbne en artikel eller afdeling, så bliver siden bare helt tom. Og siden er loadet færdig.

Jeg bruger Safari og en håbløst forældet iPhone 4, iOS version 9.3.5 (ja, jeg skal snart have ny telefon).
Citerer Stampe128:
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der oplever dette lige nu.
Men jeres hjemmeside virker ikke som browser på min mobil p.t. Jeg kan komme ind på forsiden, men så snart jeg forsøger at åbne en artikel eller afdeling, så bliver siden bare helt tom. Og siden er loadet færdig.

Jeg bruger Safari og en håbløst forældet iPhone 4, iOS version 9.3.5 (ja, jeg skal snart have ny telefon).


Jeg har samme problem, dog med Google Chrome.. Det er pænt sagt røv hamrende irriterende.. Blev nødt til at indlæse denne her side 18(!) gange før indholdet kom frem. Fix hurtigt, please!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Og det lader til at være fikset igen! Stuhr tak!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Magnus ærligt, bliver konstant ved med at blive logget ud af GR på Android GR app'en og Android Chrome.

Jeg loggede ind 3-4 gange i dag og den bliver ved. Det kun på PC det fungerer fint.

Og denne her fejl har været der i flere år. Bliver det ikke rettet?
Jeg bliver en lille smule provokeret.

Jeg respekterer jeres Ad Block meddelelse, og har sat gamereactor.dk som undtagelse - for at støtte jer.

Men jeres åndssvage videoreklamer afbryder konstant min musik på Android, når jeg streame musik og surfer jeres side.

Jeg syntes simpelthen ikke at det er iorden.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Ehh....de der banner-reklamer i toppen som konstant er til irritation og bare gør siden virkelig frustrerende...

er de ikke blevet større?

For synes næsten det er halvdelen af siden der bliver fyldt ud med dem nu
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Denne sektion på forum kan ikke tilgåes korrekt via GR appen på min android i nyeste version.. why not?

Also.. hvorfor annonceres der ingen vindere på alle de sponsorede konkurrence i afholder? Det er lidt kedeligt uden en afslutning for de deltagende
Winnie.. the POOH!
  • 0
Mulighed for at poste gifs i kommentarfelterne. Mulighed for at tagge folk. Kunne være fedt, hvis blog-sektionen faktisk fungerede som en blog, og ikke blot som et word program på computeren, der absolut ingen funktioner har. Generelt trænger siden til en gevaldig modernisering.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Mulighed for at tagge folk


Ja tak, den funktion så jeg også meget gerne! Den kunne jo sættes op, så det blev valgfrit om den "taggede" ønsker at få en notifikation om dette. Det ville ikke være tosset. Hvis man skriver indlæg flere steder, kan man let glemme at vende tilbage, for at kigge om der er kommet noget respons på det man har skrevet. Der vil et tag være nyttigt. Og hvis jeg lige skal tage moderator-hatten på, så kan jeg også der se gode fordele ved dette
Helt bestemt! Og det kan ikke kræve meget kodning, eftersom man kan få notifikationer om at folk liker ens kommentarer og omkring nyheder man "abonnere" på
Relax, I'm just fuckin' with ya.
Det tyder på, at GR's hjemmeside er stødt på en fejl, som ødelægger læseglæden, når man læser kommentarer til artikler, I har skrevet.

Hvis man trykker på forrige kommentarer, er det kun de ti sidste, man kan få at se. Man kan altså ikke længere få alle kommentarer at se, hvis man trykker på denne mulighed. Når man trykker, sker der ikke noget.

Kan det fixes?
min finger!
Citerer Gravballe Manden:
Det tyder på, at GR's hjemmeside er stødt på en fejl, som ødelægger læseglæden, når man læser kommentarer til artikler, I har skrevet.

Hvis man trykker på forrige kommentarer, er det kun de ti sidste, man kan få at se. Man kan altså ikke længere få alle kommentarer at se, hvis man trykker på denne mulighed. Når man trykker, sker der ikke noget.

Kan det fixes?

Jeg slutter mig til her. Det er skere meget pludseligt, fra den ene dag til den anden. Dog har jeg ikke prøvet på forskellige browsere, men er selv på Opera og har ikke oplevet problemer før.

Samtlige tekstkommentarer kan dog stadig læses hvis man går ind på menupunktet Community og Tekstkommentarer, og vælger den artikel man gerne vil se kommentarsporet på. Det er dog en noget snublet måde at gøre det på, og ikke umiddelbart brugervenligt.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!