Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Nej, vi forsøger at minimere antallet af sticky's lige nu. Og så meget aktivitet er der heller ikke i achievements tråden.
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
syntes det er ærgeligt at man ikke kan anmelde spil der ikke er udgivet i EU
ville såmænd gerne skrive om disgaea 3 på et tidspunkt, men er lidt svært når det først kommer til EU i 2009
det syntes jeg man burde ændre på
Bye bye
  • 0
blev besluttet for et halvt års tid siden at man ikke måtte lave spørgeskema undersøgelser herinde, ihvertfald ikke uden en tilladelse

noget med at de kan bruges af firmaer og sådan noget
Bye bye
  • 0
ok
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Idéen med et "spam" rum lyder meget dejligt. Men kunne man så ikke gøre noget, så indläg i spam rummet ikke bliver vist på forsiden af Gr? jeg syntes virkelig at forside rubrikken er god, men hvis 7-8 af trådene bliver spam er det svrt at se de mere seriøse tråde.
  • 0
^^
mener det er tanken bag et spam forum, tror kun der kommer et hvis det kan lade sig gøre at adskille dem, vil jeg da håbe ellers giver det ingen mening at lave et
Bye bye
  • 0
Hvorfor dog lave et spam forum. Det giver jo igen mening at lave et helt forum til spam
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Citerer dbbuu:
Hvorfor dog lave et spam forum. Det giver jo igen mening at lave et helt forum til spam


langt de fleste brugere fatter bare ikke at vi har nok spam tråde. Selvom moderatorene konstant gør communitien opmärksom på dette, fortsätter folk med at lave nye tråde uden omtanke. Så kan man give dem et forum kun til spam, så folk der f.eks skal have hjält osv har en chance for at nå overfladen.
  • 0
Citerer dbbuu:
Hvorfor dog lave et spam forum. Det giver jo igen mening at lave et helt forum til spam

Vi har jo alledere off-topic. Det er vel spam agtigt nok. Om end der som regel er et topic, og det ikke er 100% random spam.
Så jeg syntes også vi kan overleve uden
  • 0
Jeg syntes det kunne være rart med en mulighed for at indsætte billeder i selve topic'et istedet for at skulle linke. Jeg ved ikke om GR allerede har det men jeg tvivler meget. Hvis i har kunne i så ikke lige lægge koden ud så man kan bruge den?
  • 0
banne alle under 18
http://www.last.fm/user/Mr_T
  • 0
Citerer Kelvinellenton:
Jeg syntes det kunne være rart med en mulighed for at indsætte billeder i selve topic'et istedet for at skulle linke. Jeg ved ikke om GR allerede har det men jeg tvivler meget. Hvis i har kunne i så ikke lige lægge koden ud så man kan bruge den?

Nej, nej, nej. GR er godt fordi det IKKE har den funktion. Billederne fylder for meget på siden, man skal spilde tid på at hente dem, og de er generalt bare... Belastende
  • 0
Citerer maageman:
Nej, nej, nej. GR er godt fordi det IKKE har den funktion. Billederne fylder for meget på siden, man skal spilde tid på at hente dem, og de er generalt bare... Belastende


Hvad nu hvis de bliver skaleret ned til et billede link dvs. et lille billede hvor man trykker på det for at vise det i fuldstørrelse. Det ville være godt
  • 0
Mit forslag: Luk lortet

Aj. Men jeg synes helt seriøst at man burde overveje at skaffe en live chat som brugerne kunne deltage i. Der er ikke noget mere langsommere end at føre en samtale over PM eller i en tråd. CHAT for pokker.
fest
  • 0
man kunne jo også lave en blog søger(det kunne være rart)
  • 0
Der er jo rigtig mange gange, hvor man har lyst til at kommentere de svar redaktionen kommer ud med til brevkassen, så hvis det ikke er muligt at lave et evt. kommentar system til, hvorfor så ikke, automatisk starte en tråd til hvert spørgsmål.
  • 0
Anmeldelser ligesom den GR laver med at man kan skrive grafik 8/10 og Lyd 3/10
ved godt man bare kan skrive det i teksten men det andet ser bedre ud
Wanna play a game. PSN: zixzi :D
  • 0


Lav "thumps up" og "thumps down" "smileyer", please... Det er næsten umuligt at leve uden dem... Kan knapt nok trække været, når jeg drøner rundt på forummet...
Rain is falling like rhinestones from the sky
  • 0
Afstemninger.

Det ville være rart at have mulighed for at oprette en afstemning.
  • 0
Citerer Freaky Gamer:
Anmeldelser ligesom den GR laver med at man kan skrive grafik 8/10 og Lyd 3/10
ved godt man bare kan skrive det i teksten men det andet ser bedre ud

Ikke nogen dårlig idé
Musik lyder bedst når man kan høre det.
  • 0
Citerer Komisch-Nasenloch:
Afstemninger.

Det ville være rart at have mulighed for at oprette en afstemning.

nåh ja de der polls de har på mange forskellige foraer

syntes også vi burde kunne give spil en user rating, ligesom på ign osv
kunne være fedt nok
Bye bye
  • 0
helt enig
assassins creed 2!
  • 0
Endnu et godt forslag
Musik lyder bedst når man kan høre det.
  • 0
Lige en lille tilføjelse:

En funktion, hvor man kan søge efter ord i de enkelte tråde. Ved godt at der er en funktion hvor man kan søge efter tråde, men jeg synes at der mangler en søgefunktion i trådene.
Musik lyder bedst når man kan høre det.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!