Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Det er ikke forummets (meget begrænsede) smiley udvalg jeg taler om. Det er de emojis du normalt bruger på telefonen, tablet eller alle andre steder på internettet. De plejede også at virke på GRs forum

test ????????????

Tillagt 2016-08-28 18:52:
Kan I se dem der hvor jeg skrev test? Jeg kan nemlig kun se ?????
  • 0
Jeg kan ikke se dem. Men jeg oplever ingen problemer med dem fra Apple.

Men nu kan man jo heller ikke forvente at emojis fra 'andre steder' skal virke her.
  • 0
Citerer Carmillah:
Men nu kan man jo heller ikke forvente at emojis fra 'andre steder' skal virke her.
De plejede bare at virke herinde, så derfor det er lidt pudsigt at de pludselig ikke gør
  • 0
Var jeg den eneste, der ikke kunne komme til at se GR-Live i går? Prøvede gentagende gange fra både ps4 og tablet uden held...
"You're worth enough... dead."
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Hvilken fejl fik du?


Begge steder fik jeg lov til at se en reklame for derefter at få af vide at den valgte video ikke kunne afspilles. På ps4 sagde den vender tilbage til gamereactor, og på app'en fik jeg bare af vide at jeg ikke kunne afspille.
"You're worth enough... dead."
  • 0
Hej!

Jeg har problemer med at se noget af jeres indhold på GRTV - f.eks. jeres COD Black OPS 3 Salvation DLC Replay. Reklamerne kører fint nok, men efterfølgende bliver jeg mødt med en komplet blank skærm. Der sker efterfølgende intet.

Ellers glimrende site!

Update 22:07

Jeg har prøvet lidt diverse - interviews, gameplay osv ... Der virker det fint nok. Det er bare lige nogle replays, der går fuldstændig sort.
  • 0
Hvordan fungerer User TV? Jeg har gentagende gange forsøgt at uploade en mp4-fil, fra min computer uden held. Jeg bruger Chrome. Ved ikke om det gør en forskel...

Kan ikke finde nogle instrukser for hvordan man skal håndtere User TV, så hvis der er nogle der ligger inde med dem, modtages de med kyshånd.

Tilføjelse; Jeg modtager følgende meddelelse efter forsøg på upload; This doesn't looks like a video format.

Det er nu altså!
"You're worth enough... dead."
  • 0
Citerer Montross:
Hvordan fungerer User TV? Jeg har gentagende gange forsøgt at uploade en mp4-fil, fra min computer uden held. Jeg bruger Chrome. Ved ikke om det gør en forskel...

Kan ikke finde nogle instrukser for hvordan man skal håndtere User TV, så hvis der er nogle der ligger inde med dem, modtages de med kyshånd.

Tilføjelse; Jeg modtager følgende meddelelse efter forsøg på upload; This doesn't looks like a video format.

Det er nu altså!


Prøvede også lige selv at uploade...først mp4, fik den besked der - Prøvede med en avi, fik samme fejl :I

Undrer mig lidt over hvad der så skal uploades? :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer alex2life:
Undrer mig lidt over hvad der så skal uploades? :I


Ditto.

Har dog ingen forhåbninger om nogensinde at få et svar på spørgsmålet. De sidste tre gange jeg har skrevet noget her inde, har jeg kun én gang oplevet at få et opfølgende spørgsmål, men ikke noget hjælp til at få løst problemet.
"You're worth enough... dead."
  • 0
  • Claus
  • Claus
  • GR®
Hej guys må jeg sætte jer i kontakt med vores programmør Mich - så skriver han PM til jer. Der kommer masser af bruger videoer op så andre oplever ikke at have problemer.....
Citerer Claus:
Hej guys må jeg sætte jer i kontakt med vores programmør Mich - så skriver han PM til jer.


Ja mange tak ! Han har allerede kontaktet mig

Citerer Claus:
Der kommer masser af bruger videoer op så andre oplever ikke at have problemer.....


Det er da fedt for dem!
"You're worth enough... dead."
  • 0
Citerer Mr Riddick:
Hej!

Jeg har problemer med at se noget af jeres indhold på GRTV - f.eks. jeres COD Black OPS 3 Salvation DLC Replay. Reklamerne kører fint nok, men efterfølgende bliver jeg mødt med en komplet blank skærm. Der sker efterfølgende intet.

Ellers glimrende site!

Update 22:07

Jeg har prøvet lidt diverse - interviews, gameplay osv ... Der virker det fint nok. Det er bare lige nogle replays, der går fuldstændig sort.


Hej Riddick. Jeg følger op på det med det samme!
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Hvilket program bruger du til at lave filmene med? Et bestemt videoredigeringsprogram, eller er det et råt filmklip fra Xbox One/Playstation 4?


Ved ikke hvad du mener med råt, men klippet er fra min ps4
"You're worth enough... dead."
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Det jeg mener er, om du kører det gennem et videoredigeringsprogram (redigeret), eller direkte fra kilden (et uredigeret klip fra fx Xbox One eller PS4 = råt).

Hvis det er fra PS4, så mener jeg vidst ikke at klippet er i MP4-format, hvilket er det GR bruger. Jeg kan dog tage fejl


Jeg har klippet lidt i det på selve Playstation, men ikke efterfølgende. Jeg har ikke set det som kategoriseret, som andet end et mp4 format.
"You're worth enough... dead."
  • 0
Hmm - Jeg havde 3 klip jeg kombinerede i Windows Movie Maker (Dejlig let ;P) og de gad godt uploade selvom det er i samme format som de filer der ikke gad

Så en løsning er måske at smide det gennem et program selvom det bliver til samme filformat som det var førhen

Det var forresten mp4 (Før og efter)
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Hey GR

Sad lige og kiggede på Clustertruck - http://www.gamereactor.dk/spil/59383/Clustertruck/

Fordi det ikke står som udgivet kan det ikke tilføjes til spilsamlingen, men kun ønskelisten.
Dette betyder også at det ikke kan anmeldes af brugere vist? :I
(Vil gerne anmelde det ;P)

Dets udgivelsesdato var den 27. september på pc
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Citerer alex2life:Hey GR

Sad lige og kiggede på Clustertruck - http://www.gamereactor.dk/spil/59383/Clustertruck/

Fordi det ikke står som udgivet kan det ikke tilføjes til spilsamlingen, men kun ønskelisten.
Dette betyder også at det ikke kan anmeldes af brugere vist? :I
(Vil gerne anmelde det ;P)

Dets udgivelsesdato var den 27. september på pc

Det er hermed rettet


Yay
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Gemereactor kunne godt bruge et gaming podcast. Det har alle de store gaming sider.
  • 0
Citerer Adoo:
Gemereactor kunne godt bruge et gaming podcast. Det har alle de store gaming sider.


Kunne faktisk være ret spændende - Hvis der var tid til det altså
Så kunne der blive diskuteret forskellige nyheder i løbet af ugen som I på redaktionen selv finder mest interessant

Ville i hvert fald lytte med hvis der kom et
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Øhm.. Jeg kan ikke skrive kommentarer til blog-indlæg... "Not found" er alt jeg får at vide.
Via Chrome.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Adoo:
Gemereactor kunne godt bruge et gaming podcast. Det har alle de store gaming sider.


Fed ide.
Jeg lytter selv dagligt til Radio 24Syv og forskellige fodbold podcast. En dansk gaming podcast ville være skønt.

Jeg vil gerne påtage mig værts eller gæsterollen.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Her er et forslag:
Kommentar med flest "Synes godt om" forbliver øverst i kommentar tråden.

Hvorfor:
- Fremhæver gode kommentar
- "Belønner" brugeren der har skrevet kommentaren
- At "Synes godt om" har mere betydning
- Brugerne vil gøre mere ud af deres kommentar. De vil måske også kommentere mere.

Det bare et forlag
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Hmm.. ja, du har faktisk en pointe der...

Der må være en måde man kan fremhæve gode kommentar med mange "likes", og samtidig gøre "likes" mere betydningsfulde.
  • 0
Der kører reklamer på jeres side som indeholder automatisk afspillende videoer med lyd. Er I godt klar over at det er den ultimativt værste kvalitet en hjemmeside kan have? Automatisk afspillende reklamer med lyd? really.....
Jeg havde før deaktiveret uBlock på jeres side men det bliver hermed aktiveret igen.
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Citerer Assassins_Crown: Der kører reklamer på jeres side som indeholder automatisk afspillende videoer med lyd. Er I godt klar over at det er den ultimativt værste kvalitet en hjemmeside kan have? Automatisk afspillende reklamer med lyd? really.....
Jeg havde før deaktiveret uBlock på jeres side men det bliver hermed aktiveret igen.

Hej Assassins_Crown, det har naturligvis været en fejl, at reklamen afspillede automatisk med lyd på. Hos GameReactor lever vi af indtægterne gennem reklamerne, men det er ikke meningen at de skal være til gene for vores brugere.

Du kan roligt deaktivere uBlock igen, da dette har været en fejl.


Okay, fair hvis det er en fejl. Der er tale om Dark Souls reklamen som jeg oplevede flere gange spillede automatisk og meget højt i mine headphones.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!