Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Jeg syntes at der brude være en dislike knap.

Syntes også at man burde kunne slette sin kommentar. Hvis nu man siger noget dumt eller noget man ikke vil have på GR. For kan ikke lide bordet fanger konceptet der er lige nu.
  • 0
Dislike knap er jeg ikke tilhænger af. Det kan hurtig bruges til at skabe negativitet, og den slags er sjældent konstruktivt.

Du kan godt redigere dine egne kommentarer, og derved slette dem.
Nu har jeg været moderator i mange år efterhånden, så jeg ved ikke om denne mulighed forsvinder på et tidspunkt for en "normal" bruger.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Citerer Thor86:
Dislike knap er jeg ikke tilhænger af. Det kan hurtig bruges til at skabe negativitet, og den slags er sjældent konstruktivt.

Du kan godt redigere dine egne kommentarer, og derved slette dem.
Nu har jeg været moderator i mange år efterhånden, så jeg ved ikke om denne mulighed forsvinder på et tidspunkt for en "normal" bruger.


Det gør den. Altså forsvinder.

Selvfølgelig skal brugere ikke kunne slette deres egne kommentarer, da det kan ødelægge tråde hvis der pludselig mangler en stak kommentarer. Man må bare opføre sig ordentligt fra start
  • 0
Men hvad med så at kalde dislike knappen for ikke enig med dig knappen. Så bliver det vel meget bedre.
  • 0
Citerer Snake:
Men hvad med så at kalde dislike knappen for ikke enig med dig knappen. Så bliver det vel meget bedre.
I så fald hvorfor så ikke bare skrive dette og begrunde det? Det vil da give en langt bedre debat
  • 0
Er der nogen fra GR der kan be- eller afkræfte om størrelsen på blogbilleder pludselig er blevet skruet ned? For i lang tid har det været muligt at uploade billeder der fyldte op til 8 MB og nu kunne jeg nærmest kun få lov at uploade 1 MB ??
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Er der nogen fra GR der kan be- eller afkræfte om størrelsen på blogbilleder pludselig er blevet skruet ned? For i lang tid har det været muligt at uploade billeder der fyldte op til 8 MB og nu kunne jeg nærmest kun få lov at uploade 1 MB ??


Jeg har selv ventet i to uger på en afsløring af bannermålene, så tror ikke du skal forvente en snarlig afsløring af billedstørrelsen.

I stedet for at brugerne skal famle sig frem til diverse ændringer af hjemmesiden, kunne man måske forestille sig at ændringerne blev bragt som en nyhed eller på anden vis kommunikeret ud til brugerne.
Bare et forslag.
"You're worth enough... dead."
Ja, det her virker en smule oldnordisk. Det burde ikke være noget problem for en programmør at smutte ind i en tråd og fortælle om de nyeste ændringer.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Citerer SejPlayer:
Citerer Snake:Men hvad med så at kalde dislike knappen for ikke enig med dig knappen. Så bliver det vel meget bedre. I så fald hvorfor så ikke bare skrive dette og begrunde det? Det vil da give en langt bedre debat


Hvorfor kan man ikke skrive at man syntes godt om en kommentar.
  • 0
Det tror jeg da heller ikke der er noget i vejen for at gøre 😊
  • 0
Vi mangler en smiley der ryger cigar! Fix det
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Forslag til jeres app..
Jeres hjemmeside er ikke så mobil egnet.
Det kunne være fedt vis man i jeres app kunne loge ind på sin profil. Skrive kommentar til anmeldelser. Læse/skrive i forums og upload video'er og billeder. Også så jeres bruger nemmer kunne komme i kontakt med hinanden. Give tip og tricks.
Eventuelt også at men kunne følge jeres anmeldere vis der var nogle man syndes særlig godt om..

Det kunne også bare være en mobil hjemmeside. For det andet er sku lidt trættende.
  • 0
Jeg er da logget ind på min profil via appen
Winnie.. the POOH!
  • 0
Citerer Skidesaar:
Jeg er da logget ind på min profil via appen

Det eneste jeg kan i appen er blader rundt i nyheder, previews, anmeldelser, artikler og GRTV
også vælge sprog.
  • 0
Hm nu er den gal med jeres player når jeg ser videoer via jeres app på mobil. Den laver skærm timeout selvom den ikke har gjort det før. Min YouTube app gør det ikke så den ligger hos jer
Winnie.. the POOH!
  • 0
Sker her noget?
Winnie.. the POOH!
  • 0
Jeg oplever OFTE problemer med siden for tiden. Jeg mødes rigtig tit med en blank side hvor der bare står: Failed:.
Jeg oplever problemet på min Android telefon, samt på min bærbare. På begge enheder benytter jeg mig af Firefox og AdBlocker er ikke slået til.
Sometimes things that are expensive are worse
  • 0
Citerer CirkaUkendt:
Jeg oplever OFTE problemer med siden for tiden. Jeg mødes rigtig tit med en blank side hvor der bare står: Failed:.
Jeg oplever problemet på min Android telefon, samt på min bærbare. På begge enheder benytter jeg mig af Firefox og AdBlocker er ikke slået til.

Samme her. Bare med Chrome.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Jeg oplever det også på min Macbook Air med Safari. Bare genindlæs siden, så kommer den
  • 0
  • Claus
  • Claus
  • GR®
Hej Sejplayer, Ak-master og Cirkaukendt. Vi havde et problem i weekenden (nogen som prøede og hacke os) - det skulle være løst men oplever i stadig problemer med siden?
  • 0
Citerer Claus:
Hej Sejplayer, Ak-master og Cirkaukendt. Vi havde et problem i weekenden (nogen som prøede og hacke os) - det skulle være løst men oplever i stadig problemer med siden?


Er nogen kontooplysninger lækket, eller kom de slet ikke ind?
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Siden virker, for mig, upåklageligt i øjeblikket. Lækkert I fik det løst så hurtigt
Sometimes things that are expensive are worse
  • 0
Nej det skal nok passe at det er stoppet igen her efter weekenden
  • 0
Hvorfor kan man ikke længere bruge emojis på forummet? Nu kommer der bare spørgsmålstegn
  • 0
Test

Tillagt 2016-08-28 18:41:
Citerer SejPlayer:
Hvorfor kan man ikke længere bruge emojis på forummet? Nu kommer der bare spørgsmålstegn


Det oplever jeg ikke. Prøvede du at genstarte din browser?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!