Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Kan du sige hvilken reklame det er Emil, så kigger jeg på det.

Det skal selvfølgelig fikses, men jeg får intet lyd her.
  • 0
Citerer Anders Riecke:
Kan du sige hvilken reklame det er Emil, så kigger jeg på det.

Det skal selvfølgelig fikses, men jeg får intet lyd her.


Jeg ved ikke om det er blevet fikset... For den er der ikke længere hos mig.
Den var i mange timer og jeg ved faktisk ikke hvilken reklame det var - hvilket gjorde den endnu mere irriterende. Lyden begyndte bare hvor en eller anden macho mand sagde noget (kan ikke huske hvad) og så begyndte noget rimelig højt musik som jeg heller ikke kan huske hvad er nu.

Men den er væk her også.
  • 0
Min Android-app crasher af en eller anden grund 2 ud af 3 gange, når jeg bladrer over på brugernes blogside. Nogle af profilbillederne der mærkelige ud og efter 2 sekunder crasher appen så.
  • 0
På android appen er der en reklame der spiller automatisk, hvilket er ret irriterende når man ikke kan finde den og slukke den igen. Kan lige komme i tanke om Disney Infinity reklamen, men ved ikke om der er flere udover den.
  • 0
Jeg kan ikke se livefeeds som regel er der kun et ord eller bogstav
har en android tlf
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Den nye nattråd laver allerede usynlige sider.
  • 0
Citerer SejPlayer:
Den nye nattråd laver allerede usynlige sider.


Er det når den skal til at starte en ny side du oplever problemet? Jeg holder lige øje og ser om jeg får samme fejl.
  • 0
Ja lige præcis. Når der mangler sådan 1-3 indlæg på en side før der kommer en ny, så begynder den at lave usynlige sider.
  • 0
Hentede lige en opdatering til android appen, som "rettede et problem med at skrive kommentarer". Ved ikke hvad i har rettet, men nu kan jeg hverken læse eller skrive kommentarer i appen
Det samme som -epic-
  • 0
Samme her.
Hva' fanden skal jeg skrive??
  • 0
Jeg kan heller ikke se eller skrive kommentarer...desuden havde i en reklame der var ret så irriterende, hvor man kunne fjerne pengesedler, Østervang man skulle scrolle ned med fingeren sad man fast og blev ved med at hive pengesedler af wtf!?

Tillagt 2015-10-18 02:48:
ps, savner en option til at kunne rette sin kommentar, det er ikke altid ens auto correct gider at samarbejde på en app
  • 0
Hej, jeg bruger ofte mobil app'en til Android.
Jeg har oplevet på det seneste at hvis man scroller over en reklame og kommer til at strejfe den, begynder den at afspille, og det er vel fair nok, hvis man også klikker på den.
Men problemet er at hvis jeg trykker videre ind på en nyhed, eller lign, eller går ud af app'en så spiller reklamen stadig og jeg må gå ind og tvinge hele app'en til at stoppe for at stoppe lyden derfra.
  • 0
Hvis vi skal have en kinamands chance (og de er små i forvejen) for at rette, så er det vigtigt at man er præcis, eks.

Hvad telefon / computer / platform er der tale om, versionsnummer etc.
Hvilket styresystem, og hvilken version
Hvilken version af eks. GR app er brugt
hvad har man specifikt gjort for at fejlen kommer, eks. skrevet kommentar til previewet på warhammer vermintide.
There is no replacement for displacement
  • 0
Citerer Kim Olsen:
Hvis vi skal have en kinamands chance (og de er små i forvejen) for at rette, så er det vigtigt at man er præcis, eks.

Hvad telefon / computer / platform er der tale om, versionsnummer etc.
Hvilket styresystem, og hvilken version
Hvilken version af eks. GR app er brugt
hvad har man specifikt gjort for at fejlen kommer, eks. skrevet kommentar til previewet på warhammer vermintide.


Jeg føjer straks dette til startindlægget.
  • 0
Jeg kan informere, at kommentarfejlen for min Android-telefon opstod prompte med download af den seneste version af appen - altså ikke som følge af interaktion i en tråd eller andet.

Huawei Y550 er min telefon.
  • 0
Hej GR. Jeg kan slet ikke skrive eller læse kommentarer på jeres app til min Android telefon, efter jeres seneste opdatering. Jeg har erfaret, at jeg ikke er den eneste der har dette problem og det skulle eftersigende også være et problem på IOS telefoner.
Med venlig hilsen Thomas.
  • 0
Kim Olsen det er vist ikke telefon bestemt eftersom alle nævner de forsvundne kommentarer. Værsgo kinamand og ret jeres ANDROID app
Winnie.. the POOH!
  • 0
  • Claus
  • Claus
  • GR®
We know der kommer en ny version i dag - tak for input
  • 0
GR online fungerer 99% optimalt på Windows phone, faktisk næsten bedre end på PC, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man logger ind uden at skulle skrive en kommentar?

Hvordan gør man det, hvis man kan og hvis ikke man kan. Kan man så ikke lige hurtigt fikse det i en en frokostpause eller noget?
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Det kan man ikke. Oplever det samme på min.


I det mindste forbliver man logget ind. Måske er det også okay. Jeg hader bare når alting er optimalt og så sidder der alligevel en træls wazooagtig noget og ødelægger det hele
  • 0
A Mike JezZ è piaciuto il tuo commento

Nu er jeg ikke super sprogkyndig, men var det muligt om man fik sine påmindelser på enten dansk eller engelsk?

Det der nye fancy krakamut sprog fatter jeg hat af og det har jo så den beklagelige, men livslystdrænende konsekvens at nu ved jeg ikke om Mike JezZ er blevet forelsket i mig eller om han synes jeg er en klaphat

Hvis nu vi skal mødes en dag er det jo vigtigt at vide om jeg skal medbringe læbebalsam eller tandbeskytter, ikke?

God weekend
  • 0
Ligesom Cisplatin, så oplever jeg, at jeg får mine påmindelser på spansk og det har stået på i to uger nu.
Har GR ingen webansvarlige længere, eller lader man bare som om ikke, at man ikke kigger herinde ?
  • 0
Det er som sådan ikke en fejl, eller en mangel. Men hold nu op, hvor er det irriterende, at den skifter automatisk mellem Blog, Gamepedia, og Brugeranmeldelser. Ligeledes mellem Kommentarer, Forum og Livefeed. Det er særligt belastende når man er på sin mobil herinde. Det fungerede noget bedre uden den funktion.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!