Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Kunne i ikke være søde at fjerne reklamen fra Final Fantasy tactics a2? (ikke at jeg hader FF). Fordi den er meget tung for mit internet (8mb), og den hakker... helst snart. Man bliver sindssyg!
  • 0
kan i ikke indføre et program eller noget så man kan ændre brugernavn??
PSN: gbj2007
  • 0
Citerer wii-freak:
kan i ikke indføre et program eller noget så man kan ændre brugernavn??


det er nok syndt for dig
1st DK AC2 1000G
  • 0
Citerer wii-freak:
kan i ikke indføre et program eller noget så man kan ændre brugernavn??


Dit navn er da Kickass
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
TAK for det GR!

Tillagt 2008-07-17 00:38:
eller ikke!! jeg ser den først nu!! (pis!)
  • 0
Flytte "info@gamereactor.dk" lidt væk fra "send". Trykkede lige forkert, og så åbnede den min mail client
  • 0
At Stem skal også være et sted når man er inde på profilen (den person man vil steme godt/dårligt om)

Og at ''Citer tegnet skal være inde under kommentare og gæstebogen.
1st DK AC2 1000G
  • 0
Hvad betyder BOFH?
Kan se at Burner har det?

P's skriver det her, da jeg ikke vidste hvor jeg ellers skulle gøre det.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Citerer dbbuu:
Hvad betyder ?
Kan se at Burner har det?

P's skriver det her, da jeg ikke vidste hvor jeg ellers skulle gøre det.


Huh? Er jeg den eneste som er forvirret?
  • 0
Ahh, weird, det har jeg aldrig lagt mærke til. Jeg vil også have en specielt status!

Tillagt 2008-08-01 00:12:
Skrevet af Burner selv:

Citerer Burner:
Jeg er teknikker/system adminitrator og står dermed for maskinerne og softwaren der kører gamereactors website, spil servere osv
  • 0
En chat funktion eller IRC kanal tror jeg vil klæde GR.
  • 0
I profilerne kan man se de sidste 10 blogs brugerne har skrevet, det kunne da også være meget fedt hvis man kunne se, måske bare de sidste 5 tråde, brugeren har startet, på den måde ville der også komme mere flow i gamle og nye tråde!
PSN LaLippi
  • 0
  • Tuca
  • Tuca
Jeg tænkte på lidt udbyggede signaturer. Jeg kunne godt tænke mig at ha' mit Gamercard stående, kunne være meget sjovt
  • 0
Citerer Dogacc:
En chat funktion eller IRC kanal tror jeg vil klæde GR.


Vi har faktisk en IRC kannal på quakenet #GameReactor
  • 0
Burner-> En java IRC-klient for alle der ikke lige har eksempelvis mIRC liggende. Det ville være smart, synes jeg. Det gør måske også kanalen mere besøgt?
  • 0
Eller bare en web implementering af IRC her på siden.
  • 0
Problemmet er, det kræver gamereactor's server bliver TRUSTED af quakenet så der kan være mere end 5 connections pr. ident!
  • 0
Kan GR så ikke bare blive Trusted?
I got my violence in hi-def photorealism!
  • 0
jo, skulle ik være noget problem når jeg tænker mig om...
  • 0
YO! GR tænkte på om man ikke skulle lave et "nyt" forum hvor man postede lege-trådene, så der var lidt orden i Off-topic...
f.eks. Den seriøse sandhedstråd-tråden og Bedøm sangen over dig tråden!-tråden . En anden grund er også at der kommer tit nye lege (Den Unødige oplysings tråd!, og Penis Legen) som bliver lukket på grund af der er for mange og i gerne vil have orden og der kunne de jo få deres egen forum...
KINGKONG er KONGEN
  • 0
Det er allerede igang med at blive diskuteret
If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert
  • 0
  • Tuca
  • Tuca
Jeg kunne godt tænke mig en URL knap ved siden af bold, underline og italic. Så man får den tekst frem så man kan skrive titlen til et link. Eneste måde jeg kan finde ud af det er at først linke, så redigere mit indlæg for at få den nødvendige tekst.

Håber i forstår hvad jeg mener!
  • 0
Jeg synes det kunne være nice nok med at få sådanne et lege forum.. Et Generelt Spil forum kunne nu også være helt top.
No1 Jokes when they talk to Martin Fog & Martin Fog is not Jokebag.
  • 0
Kunne 360 Achievment tråden ikke blive Sticky?
Gamertag: ZER0 Y0DA
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!