Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Citerer Eva91:
Jeg kan slet ikke tilføje billeder til mit galleri i øjeblikket.


Måske har du brugt den tilgængelige plads?
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Nope :/ !
  • 0
Forresten. Der er lidt bøvl med gamereactors nuværende design (både her på .dk og .eu og alle de andre)- aben i login boksen er det eneste billede der vises i Pocket når man tilføjer en artikel eller et blogindlæg til ens kø.

http://getpocket.com/
- Female achievementdigger!
  • 0
Forresten er det dejligt med en bedre måde at se billeder på. Stor forbedring.
  • 0
Hej Gr

Det kunne være super skønt med mulighed for at modtage push meddelelser når nogen kommenterede eller citere ens indlæg.

Mulighed for alarm når bestemte nyheder eller emner kommer med nyt som f.eks nyheder om et bestemt spil.

Mulighed for at gå på folks profiler og skrive til dem.

Søgefelt

Evt et sted hvor man kan få hjælp til alverdens spørgsmål lidt ligesom forum bare en lille rodebutik hvor man kan skrive hvad man vil

Mulighed for at følge hele kommenter sporet til en given nyhed for jeg kan på man android f.eks kun se et vist antal kommentare så må jeg på jeres site.
Håner nogle af ideerne kan lade sig gøre og at i sys om dem
KristianBovbjerg
  • 0
Citerer MGS SNAKE:
Mulighed for alarm når bestemte nyheder eller emner kommer med nyt som f.eks nyheder om et bestemt spil.


Det findes allerede, hvis du finder spillet og trykker "Vis interesse" eller sådan noget.

EDIT: Hold øje med dette spil, hedder det.
Take a chill pill.
  • 0
Citerer MGS SNAKE:
Hej Gr

Det kunne være super skønt med mulighed for at modtage push meddelelser når nogen kommenterede eller citere ens indlæg.

Mulighed for alarm når bestemte nyheder eller emner kommer med nyt som f.eks nyheder om et bestemt spil.

Mulighed for at gå på folks profiler og skrive til dem.

Søgefelt

Evt et sted hvor man kan få hjælp til alverdens spørgsmål lidt ligesom forum bare en lille rodebutik hvor man kan skrive hvad man vil

Mulighed for at følge hele kommenter sporet til en given nyhed for jeg kan på man android f.eks kun se et vist antal kommentare så må jeg på jeres site.
Håner nogle af ideerne kan lade sig gøre og at i sys om dem


Som Suduki skriver er den mulighed der allerede. Jeg går ud fra at du ønsker den på Android?
Der er en også gæstebog og PM til at skrive til andre brugere.
Der er et søgefelt.
Offtopic på forum dækker dit næste ønske.

Dit sidste ønske med Android kigger vi på.
:)
  • 0
Hvis man sender pms til alle i sin gruppe, bliver beskeden døbt "ny privat besked", selvom man kalder den noget andet ved "rubrik".
Det er her jeg sendte beskeder:
http://www.gamereactor.dk/grupper/6071/medlemmer/
  • 0
Citerer Maageman:
Hvis man sender pms til alle i sin gruppe


"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Hej har lidt problemer med log ind da jeg ikke ved hvad kodeord jeg skal bruge, logger ind med facebook, men når jeg prøver manuelt virker mit facebook kodeord ikke med brugernavnet.
Har så prøvet via log ind screen at få tilsendt et nyt kode ord men den siger for at undgå misbrug kan jeg ikke gøre det før om 1 måned, vil gerne logge ind på min gamereactor app men da jeg ikke ved hvad kodeord jeg har er det lidt svært
Håber en kan hjælpe mig
MVH
Morten Schramm
signing off
  • 0
Citerer MrSchramm:
Hej har lidt problemer med log ind da jeg ikke ved hvad kodeord jeg skal bruge, logger ind med facebook, men når jeg prøver manuelt virker mit facebook kodeord ikke med brugernavnet.
Har så prøvet via log ind screen at få tilsendt et nyt kode ord men den siger for at undgå misbrug kan jeg ikke gøre det før om 1 måned, vil gerne logge ind på min gamereactor app men da jeg ikke ved hvad kodeord jeg har er det lidt svært
Håber en kan hjælpe mig
MVH
Morten Schramm

Har skrevet en mail til dig.
  • 0
Hej Gr hvornår ser vi en app til iPhone som har mulighed for at notificere med nyheder på ens iPhone og logge ind og kommenterer på nyhederne samt se ens venner. Savner meget de muligheder. Vh MGS SNAKE
KristianBovbjerg
  • 0
Hey GR! Regner med, at det her er stedet at komme med forslag!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se et større fokus på brugeranmeldelser. Evt. at det kunne være fremhævet på forsiden, som det var før det nye design? Bare så det bliver mere attraktivt at tjekke det ud. Savner lidt kritik på mine anmeldelser!

Faktisk så ville det også være fedt, hvis lidt mere af GR-Community kunne komme over i bladet, eller hvert fald blive fremhævet på en eller anden måde, da der ofte er en masse interessant læsning at hente der! Kan huske, at sådan var det engang.

Og så ville det også være fedt med nogle flere top-X lister over spil og andet.
Bedste shooter, rpg, mmorpg osv. osv. osv.

Nååååå ja, og så i et kommende blad kunne det være ret så fedt, at læse en artikel omkring... jer! GR. Hvad er GR, hvordan startede GR og hvordan har tiden gået for bladet (ansatte, designvalg, arbejdspladser i andre lande f.eks.).
Kunne evt. komme, når GR engang runder et tal med 0 bagefter!
"DECAPITAAAATIOOOOOON" - Eddie Riggs
  • 0
Afstemningen fungerer ikke korrekt pt:
"Warning: mysql_affected_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/includes/poll.php on line 62 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/includes/poll.php:62) in /var/www/includes/poll.php on line 77 "
  • 0
Citerer Maageman:
Afstemningen fungerer ikke korrekt


Virker fint for mig nu

Til gengæld kan jeg stemme et uendligt antal gange!


En anden ting er Gamereactor Friday Nights ikonet, som kan klikkes cirka 5 millimeter ned i "community", "ps3", "wii" og "wii u" tabsne, det er lidt irriterende, at blive sendt ind på facebook, når man prøver at klikke på community.
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Gør "Flere Nyheder" større under nyheder. Ofte så griber jeg mig selv kun i at læse hvad der står på forsiden fordi man tror der ikke er flere.

Knappen er simpelthen alt alt for lille.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Gør "Flere Nyheder" større under nyheder. Ofte så griber jeg mig selv kun i at læse hvad der står på forsiden fordi man tror der ikke er flere.

Knappen er simpelthen alt alt for lille.


Du kan også bruge knappen i menuen under logoet ;)
Tidligere Fotograf og klipper på GRTV
  • 0
Roger that. Jeg savner dog stadigvæk den anden knap er større. Men tager det til efterretning.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Den Assassins creed reklame larmer.
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Ang. afstemninger på siden.

Er det af konkurrencemæssige årsager eller fordi i ikke har modtaget forslag på det, at i ikke viser hvor mange stemmer der er angivet i afstemningerne?
Det kunne eventuelt stå i parentes efter %'erne, når man er inde i resultat delen, eller vises når man mouseover en af bjælkerne.
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer Maageman:
Hvis jeg trykker ind på en brugeranmeldelse under "Brugeranmeldelser", bliver jeg mødt af en hvid skærm uden indhold.
http://www.gamereactor.dk/brugeranmeldelser/
Skriv hvilken browser og system, ellers famler vi i blinde. Det birker fint her.
:)
  • 0
Mindre issue, men jeg synes det er træls at smileys i kommentarer altid havner sidst i det man har skrevet. Når man læser sin kommentar igennem inden man poster (noget alle burde gøre ), kan man indimellem godt lige tænke: jeg sætter lige en eller en ind for at understrege tonen i det man har skrevet eller lignende. Det er sjældent men det sker (for mig i hvert fald).

Har lige lavet en hurtig test - det ser ud som om det virker som (jeg synes) det skal i IE, men ikke i Chrome? Er det evt. en indstilling jeg selv kan ændre?
  • 0
Citerer Lee West:
Citerer Maageman:Hvis jeg trykker ind på en brugeranmeldelse under "Brugeranmeldelser", bliver jeg mødt af en hvid skærm uden indhold.
http://www.gamereactor.dk/brugeranmeldelser/ Skriv hvilken browser og system, ellers famler vi i blinde. Det birker fint her.

Problemet er forsvundet. Skulle det dukke op igen kører jeg Windows 7 64 Bit og Firefox 25.0
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!