Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


det er ikke så meget problemet med at forstå dem, selvom at der er MANGE grammatiske fejl, og skøre dialekter. men det med at engelske anmeldelser ikke er unikke på nette, hvorfor skulle man se en anmeldelse her med grammatiske fejl, ringe augmenter og hat og brille karakter, når man kan få så meget bedre anmeldelser på IGN.com og Gametrailers.com uden overstående problemer. Gør disse anmeldelser unikke ved at lave dem Danske, og så er jeg ligeglad om der så kommer en 2/3 del mindre anmeldelser, da det kan jeg da bare konspensere for ved at se dem jeg mangler andre steder

undertekster kunne være en løsning omend ikke en særlig god en da vi så ikke kan lade anmeldelsen køre i baggrunden, og at vi stadig skal høre på det rædselfulde engelske
  • 0
skrev en mail til Thomas, fik et svar på de engelske anmeldelser

Brev jeg sendte
Kære Thomas fra gamereactor

I den første engelske video anmeldelse på GRTV opfordrede du, til at vi skulle sige vore mening om disse engelske anmeldelser, og jeg har taget denne opfordring til efterretning, og valgt at skrive min tanker om dette ned i et brev til dig personligt. Resten af dette brev kunne såvel godt komprimeres ned i én sætning, med ordvalg som, dårligt, dialekt fyldt og menings løs. men da denne form for klager, uden augmenter og belæg, sikkert vil resultere i et svar fra din side som meget vel kunne ligne dette. "vi laver anmeldelserne engelske for at gøre brugerne en tjeneste ved at kunne lave flere video anmeldelser" Det er det svar jeg fik af et andet redaktions medlem i diskussionen foraret omkring den nyligt udkommende video anmeldelse af super smach bros. brawl. Men jeg vil hermed postulere i at, i ikke gør brugene en tjeneste, men en BJØRNEtjeneste, og her mener jeg den gode gamle dags mening med det udtryk. Nu ved jeg ikke hvor meget du læser kommentarer eller forummer på GR, du er jo sikkert en travl mand, men hvad jeg kan læse, så vil brugerne helle have færre anmeldelser, men så på deres modersmål, end engelske anmeldelser, men hvorfor nu det, udover det at nogle har lidt svært ved at forstå engelsk, så hjælper det jo heller ikke at anmeldelserne er på et så grammatisk lavt niveau at ikke engang en Englænder vi kunne forstå det, uden at skrue godt op for anlægget, jeg kan så heldigvis forstår det hele er jeres anmeldelser, så det er ikke derfor jeg klager. Men hvorfor er det så jeg skriver, jo jeg var før fast serer af GRTV pg.a. de var unikke med af at man til en afveksling kunne se en anmeldelse på sit original sprog, hvis jeg ville se en Engelske anmeldelse så er der ofte mange andre anmeldersider som har lavet en video anmeldes af det pågældende spil, længe før i laver en, som samtidig har bedre augmenter, bedre fremvisnings muligheder, og frem for alt, ingen grammatiske fejl samt flydenede sprog, så hvorfor skulle brugerne stadig se anmelders på GRtv, sagen er, det kan jeg ikke svare på, men det håbede jeg på du kunne,

Men vis i forsat vil lave anmeldelser på engelske, kunne det så ikke være en servis for de ikke så sprogkyndig, at lave dem med undertekster. Dette mener jeg dog ikke er en løsning da jeg så ikke kan lave noget andet mens jeg HØRE anmeldelsen

prøv at tænke jer om, hvem er det der ser video anmelders på GRtv, det er jo nok ikke folk med professorat i engelske, ti de nok er inde på gametrailers eller IGN.com for at se mere proffesionelle video anmeldeser.

mit råd til jeg, hvis i stadig vil kunne tale ud til menig mand, stop de engelske video anmeldeser, i gør brugerne en bjørnetjeneste, vi ønske dem danske igen. vis vi så må ofre lidt på antallet af video anmeldelser så, så er det ok med mig, jeg ser bare lidt flere anmeldelser på gametrailers.com

Med venlig hilsen

Michael Bang
faxe2002@gmail.com

svar.

Hej Michael

Jeg læser skam de indlæg folk skriver på GR, og synes også det er upassende at du er blevet kaldt en tudekiks, fordi du rent faktisk siger din mening om den nye retning for GR's tv-kanal.

Sådan helt kort, så kan jeg fortælle dig, at jeg personligt heller ikke synes, at det er hverken let at udtrykke sig ordentlig på engelsk, ligesom jeg også føler, at vi leverede både bedre og mere indgående anmeldelser på dansk. Men når alt kommer til alt, så er jeg hverken redaktør af GRTV eller idemanden bag i skiftet til engelsk - dette står chefen for GRTV for samt vores daglige chefer.

Beslutningen er taget på baggrund af den økonomi og den målsætning som ledelsen har, og får at nå denne målsætning, har man valgt at producere anmeldelser på engelsk, således at den kan genbruges i SE, NO og FI. Hvis besøgstallet skal holdes højt, er det endvidere vigtigt at der produceres et vist antal udsendelser, så derfor falder argumentet om færre udsendelser, men så på f.eks. dansk nok for døve ører.

Jeg har sendt din mail videre til Claus Reichel, der er min daglige chef, samt min assisterende redaktør Blichfeldt.
  • 0
  • Lamp
  • Lamp
Avatars:
-kunne uploade gifs
-større avatars(omkring 100x100 eller 100x150)


evt muligheden for;

-afstemnning
-uploade sine egne videoer
-se statestikker på sin profilside(evt post counts, tid brugt online totalt, antal venner, antal messeges sendt/modtaget, antal folk har stemmet positivt/negativt mod en, antal advarsler)
Tidligere kendt som "Chair" og "Lawnmower"
  • 0
Post count kan du se ved at søge efter dit navn. "Skrevet af".
Og det med advarsler, der skulle først komme et register over det. Vi skriver det ikke ned på en liste.
  • 0
  • dena
  • dena
Det kunne være fedt om man kunne lave polls-tråde
www.vognretur.dk - tribute til et forsømt ord
  • 0
et decideret chatroom sys jeg ku være fedt
  • 0
Fjerne det grimme nye layout
  • 0
Gøre sådan at hvis man oploader en png fil kan den være gennemsigtig nogle steder
A rotation is a movement of an object in a circular motion. >.>
  • 0
Citerer PorreKaj:
Det vil kun medføre at folk gør alt for at komme højere op i stats istedet for at lave kvalitetsindlæg


helt enig...alene det at der er stjerner har fået en masse hjernedøde indlæg med i kølvandet
  • 0
At lave mange små indlæg trækker ned. Det tæller ikke pr. post, men gennemsnittet af længden på dem.

Så dette indlæg trækker faktisk ned,
  • 0
fjern stjerner?
Bye bye
  • 0
Genoprat sandhedstråden
PSN mj456 jeg skulle jo finde på et eller andet
  • 0
  • dena
  • dena
Bliver denne tråd læst af udvikleren? (er han ikke svensk og har det svært med dansk, jvf. tidligere tråde?)

Eller bliver forslagene jævnligt gennemlæst og videreformidlet til ovennævte/udviklingskontoret/whoever?

Sagt på en anden måde; hvad kan man forvente af at lave et indlæg i denne tråd?

(undskyld hvis spørgsmålet er stillet før - gad altså ikke læse hele tråden igennem, så if so, please peg mig hen til svaret og if so, undskyld repost..)
www.vognretur.dk - tribute til et forsømt ord
  • 0
Nej, faktisk ikke. Han er ikke så god til dansk, så alting skal gennem GR.
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
fjern stjerner?


helt enig...jeg synes de er total overflødige
  • 0
  • dena
  • dena
Citerer Lynggaard:
Citerer The Pez Dispenser:fjern stjerner?

helt enig...jeg synes de er total overflødige


++
www.vognretur.dk - tribute til et forsømt ord
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
fjern stjerner?

Du er bare misundelig fordi man ikke kan se at du har nogle.

Ej synes også de er overflødelige. Men kunne man få noget som custom titler eller sådan noget i stedet for. Ville være fedt
A rotation is a movement of an object in a circular motion. >.>
  • 0
Kan nu godt lide stjernerne.
Og nej det siger jeg ikke kun fordi jeg har 5
Men synes nu de er meget fine at se på

_________________________________________

Nå ja, så må stem systemet gerne blive lavet bedre.
Stemte lige godt på en, så vedkommende fik 2 stjerner (hvorfor ikke en?).
Bagefter tænkte jeg at jeg lige ville stemme dårligt, for at se om han så mistede dem igen, men de blev der. Hvordan kan det være? Burde det ikke være omvendt, så en dårlig stemme tæller mere end en god?

(Stemte godt igen bagefter)
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Det ville jeg kunne gøre på et split sekund, da engelsk er mit andet modersmål.

Men GR har forspild denne chance, med mindre de er villige til at, betale det jeg koster.

I har min e-mail, I er velkommen til at henvende jer til mig.

MVH.

Kenneth
GR har fæces rotrumdrum ceribri.
  • 0
Citerer Cubivore:
Det ville jeg kunne gøre på et split sekund, da engelsk er mit andet modersmål.

hvad ville du kunne gøre?
vidersende til Claus? Ville være smart nok hvis nogen gjorde det sådan regelmæssigt og sådant. Gætter på at det på nuværende tidspunkt er de ting der nævnes oftest der viderbringes
men ligefrem at betale nogen for at gøre det? tror ikke opgaven er SÅ stor igen, hvis der bare er tale om et par af de mest gennemgående fejl der skal vidergives.
Bye bye
  • 0
  • dena
  • dena
Jeg ville da ikke have noget problem med at skrive mine forslag på engelsk herinde, hvis det hjalp kvit & frit

..tror bare ligesom ikke at han har tid til at sidde og læse alle tre forummers julegaveønsker hvis han også skal udvikle, så det er da fint hvis GR Dk videresender de forslag, de finder gode.

Citerer dbbuu:
Hvordan kan det være? Burde det ikke være omvendt, så en dårlig stemme tæller mere end en god?


Sandsynligvis algoritmen der ikke er optimal..
Eller også er det med vilje, så ikke folk kan stemme een person hjem i løbet af nul komme fem
www.vognretur.dk - tribute til et forsømt ord
  • 0
Citerer Cubivore:
Men GR har forspild denne chance, med mindre de er villige til at, betale det jeg koster.


Jeg tror godt at vi andre kan videregive informationer ganske gratis, så det behøves vist ikke.
  • 0
HAHA. Tror at den reklame som GR har nu, er den første reklame, som jeg faktisk synes er fed.
Jeg mener den med Bad Company. Der hvor de tre soldater fyre kaster en granat op i det banner som er i toppen.

Men har lige fundet ud af at jeg ikke kan skifte forum i mens den reklame er i gang, så jeg skal vente til den et færdig med, for at jeg kan komme ind i et andet forum.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Under "community" kunne der være en "cs server" fane. Så folk ved at de findes.
  • 0
Eller man kunne i samme fane lave et bedre setup med arrangering af kampe?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!