Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Citerer soadfan:
Ville ELSKE at få musik tilbage på forum listen!!! Hvorfor blev den fjernet?
For lidt aktivitet.
  • 0
Citerer Psykocyber:
Arg jeg skal nok holde forumet kørende, om det så kun er mig alene der skriver..


Arg jeg skal nok holde forumet kørende, om det så kun er mig alene der skriver..
"From the shadows I come!"
  • 0
så må vi oprette en masse musik relaterede tråde og holde heftige diskussioner i dem, så vender musik foraet tilbage
Bye bye
  • 0
Ville jeg hvertfald støtte

En anden forbedring kunne være at ændre på reklamen for "Funny Games". Jeg kommer altid til at køre musen over den så traileren starter! Ødelægger min musik hele tiden som kører på computeren! Bliver crazy af det! Må være andre der døjer med det samme..
"From the shadows I come!"
  • 0
den er væk, funny games is dead, tror jeg

sorry my bad... den lever i bedste velgående
Bye bye
  • 0
Er det bare mig, eller er karakter-skalaen på GR ikke lidt underlig?

8/10 - Godt.
7/10 - Udmærket.

Er det bare mig, eller er 'Udmærket' ikke et stærkere ord end 'Godt'. Synes de sku' byttes om!
Kun tåber rydder op - et geni behersker kaos!
  • 0
Og en lidt lettere måde at komme frem til brugeranmeldelser på. Jeg kan kun finde linket på forsiden, men der bliver ved med at være den reklame for "dåsepatruljen". Hvis der er en lettere vej så nævn den lige. Ellers så lav et link GR.
Don't kill the messenger!
  • 0
synes at der burde laves et musik forum og et forum til spildiskutioner(så som Fallout 3 tråden osv.)
"Never tell a Hammerer that it's the hammer doing all the work. They have views on that sort of nonsense... the kind of views that also involve your kneecaps..."
  • 0
Kunne godt tænke mig at når man kigger på et billede i fuld størrelse, at man så kunne klikke videre til det næste billede. istedet før at skulle lukke vinduet med billedet og åbne et nyt...

Det kan godt være at det er en lille ting...
People say that I'm a bad influence, I say the world's already fucked, I'm just addin' to it...
  • 0
Citerer Grandur:
synes at der burde laves et musik forum og et forum til spildiskutioner(så som Fallout 3 tråden osv.)

Der har været et musikforum, men det blev ikke brugt særlig meget, så derfor blev det fjernet. Det kommer nok næppe igen.

Citerer WerdersOriginal:
Er det bare mig, eller er 'Udmærket' ikke et stærkere ord end 'Godt'.


Nej, det er faktisk ikke et bedre ord end godt
  • 0
Er det bare mig der ikke fatter det, eller kan man ikke søge i nyhederne?
People say that I'm a bad influence, I say the world's already fucked, I'm just addin' to it...
  • 0
I skal også udvide GRTV. Vi vil ha' mer'!!!

Bevares, I arbejder frivilligt og det kan være uoverskueligt, men vil bare tilføje at GRTV har overrasket mig positiv og I må endelig ikke nedpriotere det, eller på anden vis skade kvaliteten. Jeg tænker her især på spilanmeldelser!
Kun tåber rydder op - et geni behersker kaos!
  • 0
Citerer Carmillah:
Der har været et musikforum, men det blev ikke brugt særlig meget, så derfor blev det fjernet. Det kommer nok næppe igen.


Citerer The Pez Dispenser:
så må vi oprette en masse musik relaterede tråde og holde heftige diskussioner i dem, så vender musik foraet tilbage


Det er godt der er en ensretning

Pez forslag er nu ret fornuftigt, så længe der er engagement i trådene ser jeg ingen grund til at lukke dem, de er idet mindste bedre end ligegyldige gå-i-byen tråde der burde være forbeholdt Arto og lignende intellektuelle sider..
Nihil Ex Nihilo
  • 0
Få den der spasser agtige Hallo Monkey Boy reklame væk fra forsiden. Man bliver jo skræmt halvt ihjel hver gang man kommer til, at bevæge musen hen over den. Det er sgu så skidt, at der faktisk er 2 tråde om den.
  • 0
hvad med ens Alder ved siden af ens avatar??

s+å man noglelunde ved i hvilken kaliber de forskellige tråde er blevet skrevet i
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man"
  • 0
Ny afstemning: Hvor mange brændte konsolspil har I til jeres PS3 eller Xbox 360

¤ 0
¤ 1 - 2
¤ 3 - 5
¤ 6 - 10
¤ over 10

Det er jo blevet udbredt på det seneste og ku' være interessant at få opklaret.
Kun tåber rydder op - et geni behersker kaos!
  • 0
Hvad med en måde at "abbonere" på bestemte tråde, istedetfor at man bare bliver mindet om der er svar, når der er kommet 1 nyt indlæg.

Men istedet at man måske har en sub kategori, med tråde man følger. Og måske en counter på, så man kunne se hvor mange nye indlæg, der er præcist i den tråd, eller alternativt, bare ville være markeret med sort/fed skrift.

Ville nok være lidt en bonus, til dem der er meget forum aktive hvad diskutioner angår, istedetfor at skulle klikke sig vej igennem syntes ihvertfald det er en rar ting at kunne springe direkte til den tråd, der sidst er aktiv, men lidt synd, siden det kun er "Der er svar i forumtråd xxx" og så ikke mere end det

Hm.. Eller hvad med en mulighed for at kunne ligge kommentarer til folks billeder, i deres profil? Altså under hvert billede?
To the world you maybe just be one person, but to one person you may be the world.
  • 0
En FAQ-tråd med de mest stillede spørgsmål fra nye brugere f. eks. den evigt tilbage vendende om profilbilleder/avatars.

Tror man ville kunne undgå mange af disse tråde, hvis svarerne var samlet et sted.
Bazzinga!
  • 0
Nå men trykker på "Forum" knappen og man kommer ind og skal vælge en kategori skal man allerede der kunne søge efter en topic, til hvis man nu ikke ved hvad man skal søge under, i stedet for at man går ind under en kategori og SÅ søger
Tomba!
  • 0
Citerer Insignificance:
Hvad med en måde at "abbonere" på bestemte tråde, istedetfor at man bare bliver mindet om der er svar, når der er kommet 1 nyt indlæg.

Men istedet at man måske har en sub kategori, med tråde man følger. Og måske en counter på, så man kunne se hvor mange nye indlæg, der er præcist i den tråd, eller alternativt, bare ville være markeret med sort/fed skrift.

Ville nok være lidt en bonus, til dem der er meget forum aktive hvad diskutioner angår, istedetfor at skulle klikke sig vej igennem syntes ihvertfald det er en rar ting at kunne springe direkte til den tråd, der sidst er aktiv, men lidt synd, siden det kun er "Der er svar i forumtråd xxx" og så ikke mere end det

Hm.. Eller hvad med en mulighed for at kunne ligge kommentarer til folks billeder, i deres profil? Altså under hvert billede?


Det har jeg set i andre foraere.

Der står fx navn på tråden, hvor mange indlæg og så hvis der er kommet nye indlæg +10 for 10 nye indlæg.. Og man skriver direkte til sidst skrevet indlæg. På den måde er GR fora primitivt at det ikke gør det.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer MAstergamer300:
Nå men trykker på "Forum" knappen og man kommer ind og skal vælge en kategori skal man allerede der kunne søge efter en topic, til hvis man nu ikke ved hvad man skal søge under, i stedet for at man går ind under en kategori og SÅ søger


En lille ting, men ville være virkelig rar!

Citerer minisnor:
En FAQ-tråd med de mest stillede spørgsmål fra nye brugere f. eks. den evigt tilbage vendende om profilbilleder/avatars.

Tror man ville kunne undgå mange af disse tråde, hvis svarerne var samlet et sted.


Helt enig.
Hvis I var ludobrikker, var I slået hjem nu!
  • 0
At under "min profil" bliver sket på det sidste rykket neden under min præsentation
[Team Falster Gaming]
  • 0
Ved ikke om det er blevet foreslået, men har en lille opfordring:

Jeg må indrømme jeg ikke rigtig orker, at bruge en masse tid på at skrive anmeldelser af mine spil, men vil stadig gerne "anbefale" dem til folk - så de kan se, hvad jeg mener...
Dette er midlertidigt ikke muligt, men opfordrer nu til at det er muligt, at give spil karakterer uden at anmelde dem...

Just a thought
A legend never dies, he reloads!
  • 0
aah et rating system ved siden af den læste anmeldelse ligesom på ign?
Bye bye
  • 0
I burde få jer en decideret "spoiler"-knap, som ligger ude til venstre, hvor smiley'erne også er. Den skal fungere sådan at et par symboler kommer frem når man trykker på den, og så skriver man sin spoiler imellem disse. Når man så "sender" teksten, så vil spoiler teksten ikke blive vist, men bare fremstå som en hvid kasse med en rød streg omkring. For at læse den, så skal man markere den...
I know the stripper's real name!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!