Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag


Citerer christianmp:
en mulighed for at bumpe en salgs-tråd, bare en enkeltgang eller to. Så ens "annonce" ikke lynhurtigt går i glemmebogen og man selv skal add'e (ofte ligegyldigt) indhold for at få den "ninja-bumpet"


Hvis det blev muligt, ville det der jo ikke være, nogen forskel fra i dag! For alle de andre ville jo også bumpe deres tråde, så din tråd ville glide ned, om ikke hurtiger ind idag.

MVH.

Kenneth
GR har fæces rotrumdrum ceribri.
  • 0
Mulighed for at rate indlæg, artikler, anmeldelser osv.

Og måske snart tid til en ny side, med lidt friskere / lysere farver. Og gøre visning af nyheder en lidt mere central del af siden, istedet for i en lille boks til højre.

GRTV i Flash, med mulighed for at downloade som WMV, evt. lave nogle HD-udsendelser.

Bedre gadget sider og mulighed for at hente det nyeste blad i PDF med det samme og ikke vente til næste nummer.
  • 0
Du kan da godt rette dine indlæg, men det er rigtigt der er en tidsbegrensning. menner der er på 24-48 timer.

MVH.

Kenneth
GR har fæces rotrumdrum ceribri.
  • 0
der står rate indlæg
Bye bye
  • 0
Jeg har et forslag til forbedring: Carmillahs avarter. Den skræmmer altid livet af mig, hun ser så sur ud
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Jeg står inde for en chat, selvom man kan da godt bruge forummet her, som chat! Men... Altså syntes det stadig er en god ide med chat
  • 0
Den anmelder knap begynder jeg efterhånden at skrige på! Det er virkelig irriterende man skal trykke så mange gange for anmelde og huske hvor tråden lægger og navnet. Der er simpelthen så mange dumme tråde for tiden at den er oplagt at implentere.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Man burde få en påmidelse når der er svar i en tråd man selv har lavet ..

Tillagt 2008-03-20 20:34:
Når der er et pc spil der bliver anmeldt skal der også stå specs!
  • 0
Kunne været fedt hvis man kune anmelde film og musik!
En ligegyldig Bornholmer.
  • 0
tag wow forumet ned..
bliver skrevet så lidt i det. Kunne erstattes med et tf2(læs: gennerelle spil) forum
"Never tell a Hammerer that it's the hammer doing all the work. They have views on that sort of nonsense... the kind of views that also involve your kneecaps..."
  • 0
Citerer Grandur:
tag wow forumet ned..
bliver skrevet så lidt i det. Kunne erstattes med et tf2(læs: gennerelle spil) forum

burde bare være et online forum
Bye bye
  • 0
Efter hvad jeg ved er WoW forumet, et sponseret forum, Soffe er pasioneret WoW spiller.

MVH.

Kenneth
GR har fæces rotrumdrum ceribri.
  • 0
Citerer frans:
Jeg har et forslag til forbedring: Carmillahs avarter. Den skræmmer altid livet af mig, hun ser så sur ud
Not gonna happen ;)
  • 0
Det var sponsereret, men ikke længere. Nu er det der bare fordi Soffe elsker WoW^^ Selvom jeg er glad for det er der, så bliver PC forummet ikke overrendt med WoW tråde.
  • 0
hvad med at kalde det:
WOW og andre online spil
så har wow stadig en betydelig rolle i foraet, men der er også plads til alt muligt andet
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
hvad med at kalde det:
WOW og andre online spil
så har wow stadig en betydelig rolle i foraet, men der er også plads til alt muligt andet

Ja god ide.
  • 0
Citerer Moveteam:
Mulighed for at rate indlæg, artikler, anmeldelser osv.

Og måske snart tid til en ny side, med lidt friskere / lysere farver. Og gøre visning af nyheder en lidt mere central del af siden, istedet for i en lille boks til højre.

GRTV i Flash, med mulighed for at downloade som WMV, evt. lave nogle HD-udsendelser.

Bedre gadget sider og mulighed for at hente det nyeste blad i PDF med det samme og ikke vente til næste nummer.


Det er da ikke sååå længe siden det her design kom
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
En Counter-Strike forum ..
  • 0
Citerer Tommy-Caliber:
En Counter-Strike forum ..
Not going to happen.
  • 0
Citerer Psykocyber:
Citerer Tommy-Caliber:En Counter-Strike forum ..Not going to happen.


Why?
  • 0
Fordi der langt fra er nok spillere af det. Hvis vi gjorde det skulle vi også have et C&C, Starcraft, Call of Duty, Final Fantasy, Battlefield osv. forum.

WoW forumet kom i sin tid kun fordi det var sponsoreret.
  • 0
Citerer Tommy-Caliber:
Citerer Psykocyber:
Citerer Tommy-Caliber:En Counter-Strike forum ..Not going to happen.


Why?


Fordi det bare er et spil?

I så fald, vil jeg også have et Mario forum

Psykocyber kom først
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
Citerer Abild:
Citerer Tommy-Caliber:Citerer Psykocyber:
Citerer Tommy-Caliber:En Counter-Strike forum ..Not going to happen.


Why?

Fordi det bare er et spil?

I så fald, vil jeg også have et Mario forum

Psykocyber kom først


jamen kan vi da ikke lave et online spil forum ? istedet for bare wow
"Never tell a Hammerer that it's the hammer doing all the work. They have views on that sort of nonsense... the kind of views that also involve your kneecaps..."
  • 0
Ville ELSKE at få musik tilbage på forum listen!!! Hvorfor blev den fjernet?
"As for flags, they're much less useful than toilet paper" - Serj Tankian
  • 0
det ville faktisk være ret fedt at få temaer til sin profil
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!