Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Glemte konkurrencer


Hey GR,

Jeg skriver til jer, fordi jeg aner en forsømmelse på enkelte nuværende konkurrencer i har afholdt...

Oral-B tandbørsten for noget tid siden, hvor i lavede en test-video samt en konkurrence. Den blev aldrig trukket!

Sonic the hedgehog biograf billetter blev heller aldrig trukket.

Acer rygsæk har i heller ikke offentliggjort en vinder eller trukket endnu...


Jeg ved godt at de konkurrencer ikke fik den største respons her på siden, men skal de ikke trække alligevel?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Lige et par tilføjelser, som GR heller aldrig har fået trukket...


Gigabyte 240Hz skærm, blev heller aldrig trukket og det er noget tid siden den konkurrence fandt sted.


Det er efterhånden en del hængepartier... Er der ikke andre som har bemærket det?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Kan man få et svar?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Hmm - Svaret fra de tidligere gange den her slags spørgsmål er blevet stillet, har været at de bare har kontaktet vinderen og ikke lavet en nyhed omkring det

Så gætter på det er det samme denne gang - Vinderen har bare fået direkte besked
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Måske, måske ikke.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Hej Mythos,

Tusind tak for din besked. Ja, det der med konkurrencer er noget vi for alvor skal blive bedre til. Det er noget jeg vil sætte mig for at løfte lidt bedre i fremtiden.

I forhold til to af de konkrete konkurrencer der, så blev der faktisk fundet vindere. Det var mere fordi vi glemte at afsløre det - det er nok der at hunden ligger begravet.

Acer-konkurrencen lukkes lige om snart.

Jeg bestræber mig på at blive bedre, men jeg undskylder igen.
  • 0
@Magnus
ja hvis man skal pege fingre så var det altså noget det fungerede bedre dengang Lee var ved roret. Men det var måske fordi jeg vandt lidt mere dengang
  • 0
Jamen det er jeg da helt sikker på, der er ingen undskyldning
@Magnus

Generelt går det da meget godt, disse er jo bare en bagatel i forhold til det fulde billede, men undrede mig bare, for følger jo siden mange gange dagligt, og husker nemlig ikke de overstående konkurrencer blev trukket.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Jeg siger tusind tak Mythos. Jeg vil bestræbe mig på at holde bedre styr på de aktive konkurrencer, og sørge for at offentligt afsløre vinderen hver gang!

https://www.gamereactor.dk/nyheder/991943/Klik+ind+og+vind+fede+praemier+fra+Steelseries/
 

hvem vandt?

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!