Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Holder det?


Halløj
I havde for noget tid siden (Mener) jeg, en gennemgang af et gammelt spil i "Holdet det" serien. Hvor der er nogen hjælper robotter (som ligner mennesker), som er gået amok og politiet/militæret undersøger alle. De skal vidst lede efter en forsvundet dreng/pige.

Kan i hjælpe med hvad spillet hed? Eller bare ud fra min beskrivelse hjælpe?
Football Manager :)
  • 0
Detroit Become Human?

Det er dog ikke specielt gammelt. Så det kan næsten ikke være det.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Dét som TheJuice skriver, ellers er det eneste jeg ellers kan komme på er Deux Ex spillene, udfra din beskrivelse af spillet... men der er vist ikke nogen forsvunden pige med i.
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Hmmm.... I har nok ret, at det er Detroit Becoms Human.
Var sikker på det var en af de andre artikler, med "Holder det".

Men kan huske jeg har set et klip hvor der er et oprør igang, hvor alle de her "robotter" går imod en linje af politimænd, og her skal du tage et valg hvad du gør, hvor der hvor jeg så det, vælger man at skyde og til sidst flygte fra stedet. (Sådan husker jeg det).

Det foregår I en stor by.

Og manutdxdk, det var ikke det spil - ellers tak
Football Manager :)
  • 0
Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!