Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Lucky me?


Hej Gamereactor, Jeg hader lidt at gøre det her, men har prøvet at skrive til jer privat to gange, hvor jeg ikke har fået et svar. Nå, men jeg var en af de heldige vindere af jeres julekalender som I annoncerede den 2. januar. Af alle mulige grunde åbnede jeg først min Gamereactor app d. 8 januar om morgen, hvor jeg kiggede forbi tråden og så jeg havde vundet. Good times! Jeg kunne se I havde skrevet til mig d. 2. januar om forsendelsesoplysninger, som jeg så sender d. 8. januar i håb om, at det ikke var for sent. Men jeg har ikke hørt noget fra jer - selvom jeg kan se, at I har set begge mine beskeder.

Jeg er ikke ude på at udstille jer, sige det er for dårligt eller noget som helst. Jeg vil egentlig bare gerne have afklaring på om I sender min præmie eller om, at jeg for fremtiden skal være lidt mere opmærksom på konkurrencer jeg deltager i.

I skal være hjertens velkommen til at slette den her tråd og så bare kontakte mig over PM. Igen, jeg hader at skrive det på et offentligt forum - og hvis præmien er på vej, så beklager jeg ulejligheden.
  • 0
Hej, Magnus gik på ferie et par dage efter at der var sendt PB omkring forsendelse ud, så dine oplysninger er ikke kommet videre i systemet, og ferieafløseren har ikke adgang til Magnus emails eller PB - du må desværre som alle andre vente på at han kommer tilbage og får læst sine mails. Vi havde kalkuleret med at folk ville svare på henvendelser omkring forsendelse inden for et par dage, så dem der ikke fik svaret inden at Magnus tog på en velfortjent ferie får ikke tilsendt pakkerne får end at Magnus kommer hjem og læser sine emails.

Den gode nyhed er at din pakke befinder sig pænt på et julegavebord sammen med et par andre der heller ikke har fået svaret, så din pakke hygger sig gevaldigt godt, og mangler bare en pakkeseddel for at blive sendt ud.

Jeg kan ikke garantere hvornår at Magnus kommer til at læse din email, men jeg kan næsten garantere at din pakke vil forlade kontoret mandag eller tirsdag. Vi er dog ikke herre over PostDanmark der indtil videre har formået at være op til 10 dage om at leverer pakker til adresser der er i cykelafstand fra kontoret.
There is no replacement for displacement
Du skal have mange tak for svaret.

Det var heller ikke for at starte en masse palaver, jeg ville bare lige have afklaring - og kendte så ikke til Magnus' fortjente ferie.

Du må have en forsat god dag.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!