Dansk
Gamereactor
nyheder
F.E.A.R. 3

F.E.A.R. 3 har været på vej længe

Startede før toeren var færdig

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det er ingen hemmelighed at udvikling af store spiltitler tager længere og længere tid. Det gælder også det kommende F.E.A.R. 3, der har været længere undervejs end man skulle tro.

Udviklerne startede arbejdet med F.E.A.R. 3 allerede inden forgængeren, F.E.A.R. 2: Project Origin, var blevet færdiggjort af Monolith.

Til den amerikanske side Strategy Informer siger Ernest Zamora Jr. fra Day 1, at det var nødvendigt med den ekstra tid.

"Grunden er at vi virkelig ville tage den nødvendige tid for at implementere alle disse innovative features vi havde planlagt. For at bringe co-op til serien, såvel som disse unikke multiplayer-spiltyper, følte vi at vi havde brug for ekstra tid, så vi startede projektet tidligt", siger han.

F.E.A.R. 3 udkommer den 27. maj.

F.E.A.R. 3

Relaterede tekster

F.E.A.R. 3Score

F.E.A.R. 3

ANMELDELSE. Skrevet af Thomas Blichfeldt

F.E.A.R. er tilbage med F.3.A.R eller F.E.A.R. 3 som vi kalder det. Er frygten intakt - er tempoet skruet i vejret? Og virker det? Læs hele anmeldelsen her.

1
F.E.A.R. 3

F.E.A.R. 3

PREVIEW. Skrevet af Lorenzo Mosna - GR IT

Med den såkaldte "Wall of Death" der hele tiden nærmer sig, føles det som Running Man, Crystal Maze og Nightmare blandet sammen til et spil. Panikken er konstant høj.



Indlæser mere indhold