Dansk
Gamereactor
nyheder
SimCity

Der er blevet smidt over seks måneders arbejde i offline-muligheden til SimCity

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Vi fortalte tidligere her på siden, at SimCity inden længe ville modtaget et patch, der langt om længe ville give ejere af spillet, mulighed for at spille det offline. Men hvis du synes EA har været alt for lang tid om at implementere muligheden, bør du tage et smut forbi den officielle SimCity-blog, hvor udvikleren er gået i detaljer med hvorfor det har taget dem så lang tid.

Fra bloggen lyder det blandt andet:

By the time we're finished we will have spent over 6 ½ months working to write and rewrite core parts of the game to get this to work. Even things that seem trivial, like the way that cities are saved and loaded, had to be completely reworked in order to make this feature function correctly.

Senere forklares der også om selve omstruktureringen af koden:

SimCity was written to rely on the servers. The game routinely pings the servers for critical pieces of data (region status, workers, trading etc.) and it relies on that information to keep the simulation moving. This meant rewriting the entire system, which previously existed in Java, and putting it into C++.

SimCity

Relaterede tekster

Sim CityScore

Sim City

ANMELDELSE. Skrevet af Rasmus Lund-Hansen

Efter ti års pause vender Sim City-serien endelig tilbage, og gør det med manér

Skuffelsesspecial: SimCity

Skuffelsesspecial: SimCity

NYHED. Skrevet af Rasmus Lund-Hansen

Det er sjældent, jeg for alvor fortryder den karakter, jeg har givet et spil i en anmeldelse. Der er selvfølgelig altid grænsetilfælde, hvor man er lidt på vippen og...

Smut online og spil SimCity offline

Smut online og spil SimCity offline

NYHED. Skrevet af Lee West

Her er en nyhed, der ganske sikkert vil glæde mange gamere, som er utilfredse med de strikse online-krav på Maxis' genfødsel af SimCity. Fra i dag kan spillet nemlig...



Indlæser mere indhold