Dansk
Gamereactor
nyheder
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty var som gruppeterapi, siger spillets quest lead

Efter den kaotiske lancering af hovedspillet, brugte CDPR Phantom Liberty til at arbejde på mange interne problemstillinger.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Cyberpunk 2077 fik - mildest talt - ikke en optimal lancering, det ved vi alle. Men her år efter betragtes det af mange som et fremragende RPG, og det skyldes primært utrætteligt lappe-arbejde fra CD Projekt Red og en fantastisk udvidelse i Phantom Liberty.

I en samtale på Flow Games-podcasten for nylig talte quest lead Pawel Sasko om, hvordan lanceringen påvirkede de mindre erfarne medlemmer af teamet.

"I know how success feels because I've already shipped games that were really cherished. I know how that feels [...] and then you have members in our team who had never experienced that."

Sasko forklarede endvidere, at hele teamet tog lanceringen virkelig dårligt generelt. Han fortsatte derefter med at sige, at udviklingen af Phantom Liberty fungerede som gruppeterapi, hvilket tillod teamet at arbejde gennem deres problemer.

Sasko roste også Cyberpunk: Edgerunners anime for at kunne give folk en introduktion til universet, hvilket derefter kunne føre dem til at spille spillet.

Cyberpunk 2077

Relaterede tekster

Cyberpunk 2077: Phantom LibertyScore

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

ANMELDELSE. Skrevet af Alberto Garrido

Vi er vendt tilbage til Night City for at tage på en sidste mission med V og Johnny Silverhand efter opdatering 2.0. Bliver dette det endegyldige farvel?

Cyberpunk 2077Score

Cyberpunk 2077

ANMELDELSE. Skrevet af Damian Cholewa

Vi drager ned ad Night Citys beskidte, neonoplyste stræder for at udforske CD Project Reds ekstremt ambitiøse Cyberpunk 2077.



Indlæser mere indhold