Dansk
Gamereactor
nyheder
We Happy Few

Compulsion Games fortæller om narrativet i We Happy Few

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Vi fik os en snak med Compulsion Games' Guillaume Provost for at høre mere om den så vidunderligt fordrejede We Happy Few. Snakken handlede mest om det nye, der blev afsløret ved E3, hvilket var det centrale narrativ. Vi fik også at vide, at andre karakterer, som du kan låse op for, muligvis har andre objektiver og evner, så du vil altså skulle en hel masse andet, end blot at slippe ud fra dette dystopia styret af stoffer.

"We've been talking a lot about the lore and the history of the game. But we hadn't really revealed anything about the narrative arc of the game. So what we showed [at the Xbox conference] was the first 5 minutes of the opening of the game."

HQ

Provost forklarede derefter, at en af de ting, de lærte, fra alle der støttede dem i deres Kickstarter-kampagne, var, at de gerne ville vide mere om denne verden, og at de gerne ville have en bedre fornemmelse af, hvad hele historien drejede sig om. Derfor har Compulsion brugt det seneste år på at udvikle dette narrativ og verdenen bag det i spillet.

We Happy Few

Relaterede tekster

1
We Happy Few er blevet forsinket

We Happy Few er blevet forsinket

NYHED. Skrevet af Magnus Groth-Andersen

Sidste år kunne Compulsion Games endelig afsløre, at efter en relativt lang periode i Early Access, så var de endelig ved at være parate til at udgive deres ambitiøse...



Indlæser mere indhold