Dansk
Gamereactor
nyheder
Cyberpunk 2077

CD Projekt Red smider 90% af alle quest-ideer ud

Og kun det bedste kommer med i de endelige spil.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Selvom der naturligvis er en kedelig sidemission her og der i både The Witcher 3: Wild Hunt og Cyberpunk 2077, så fastholder CD Projekt RED generelt et ret højt niveau. Og det skyldes åbenbart at de virkelig filtrere størstedelen af indholdet fra.

I et interview med PC Gamer fortæller CD Projekt RED Lead Quest Designer, Pawel Sasko, at de smider omkring 90% af alle ideer til missioner ud.

"A good designer has an acceptance ratio of their ideas of between five to 10%. If someone has 10%, this is probably one of the best people we have in the team. So what I do with our designers, I'm like, okay here's the list of genres. Here's a list of the themes that I want you to work with—list of topics. Write me pitches. And then they write, yeah, five, 10, 20 a day. Basically, an excellent pitch is like four sentences of like: That's the pitch. No one, no artist has only great ideas. We all have shit ideas and tons of them, we pick just a top 5%."

Generelt har studiet for ros for missionsdesign, og måske er det derfor?

Cyberpunk 2077

Relaterede tekster

Cyberpunk 2077: Phantom LibertyScore

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

ANMELDELSE. Skrevet af Alberto Garrido

Vi er vendt tilbage til Night City for at tage på en sidste mission med V og Johnny Silverhand efter opdatering 2.0. Bliver dette det endegyldige farvel?

Cyberpunk 2077Score

Cyberpunk 2077

ANMELDELSE. Skrevet af Damian Cholewa

Vi drager ned ad Night Citys beskidte, neonoplyste stræder for at udforske CD Project Reds ekstremt ambitiøse Cyberpunk 2077.



Indlæser mere indhold