Super Smash Bros. Brawl

Skrevet af: aksel95   2009-05-29

Et mesterværk- eller næsten.

Kender du Super Smash Bros. Melee? Hvis du gør er der kun nogle få ting du skal vide: Flere Characters, flere modes, flere stages og online spilmuligheder.

Kender du ikke så meget til Melee eller brawl er der en del flere ting du skal vide. For det første skal du vide at du er gået glip af det bedste fighting, multiplayer spil nogensinde!!! Du spiller som de kendte figurer fra Nintendo universet, hvor du har et simpelt mål. At smadre din modstander ud af skærmen.( specielt fedt med 4 af dine venner) Måden du gør det på er ved at angribe din modstander så hans procenttal stiger, og når hans procenttal så er højt nok vil han( hvis du slår hårdt nok) flyve ud af skærmen. Et ret simpelt koncept som bare bliver så kompliceret når man skal regne med hvor mange angreb den enkelte character har. Oven i det skal lægges de over 30 vilde stages, 37 vidt forkellige characters og 49 skøre items.

Med forkellige modes at spille i som, multiman brawl, target smash, events, co-op events, multiplayer med op til fire, rotation som lader dig spille op til et uendeligt antal, adventure moden Subspace Emissary, online mod venner og tilfældige,tournament og achievements vil du spille dette spil i lang tid. Og nogle måneder efter du er stoppet vil du spille det igen.

Den eneste ting der afholder Super Smash Bros. Brawl for at få 10 er at det online spil ikke virker så godt. Jeg mener at man kun skal give 10 hvis det er pefekt og det desværre online. Men køb spillet der er intet spil på wii der giver ligeså meget for pengene.

Presentation- 10/10 Flot menu, simpelt og tidløst design.

Graphics- 10/10 Selv på mit dårlige fjernsyn er det godt.

Sound- 10/10 De bedste sange kommer fra Nintendo.