Resistance: Fall of Man

Man kan sige at Resistance: Fall of Man har fået både gode og dårlige omtaler. Jeg synes nu det er et virkelig godt spil, og jeg ventede meget spændt på det da PS3en var ved at komme frem. Og jeg vil nu selv lave min anmeldelse om det, og jeg vil både fortælle det gode, og dårlige i spillet.

Historie 7/10
Resistance forgår efter Anden verdenskrig, men den har ikke fundet sted. Men det gør den alien lignende race Chimera, som bliv skabt af nogle russiske forsker. Du får det at vide i starten at den britiske soldat kaptain 'Rachel Parker'. Hun møder du så senere hen i spillet, men det er hende som fortæller alt om Chimeraene og om de ting som den person som du spiller som 'Nathan Hale' har gjort hent omkring i spillet. Historien bliver fortælt i små billeder scener, og cut scenes kommer kun til et bare tider, men de mangles ikke så meget. Mange mener at Insomniac ikke havde tid nok til at lave spillet færdig, så derfor er den fortælt sådan. Jeg mener nok at det er fordi, det er sådan for at give dig den rette stemning på et årstid som det forgår i. Men der er ikke så meget spændene i det, men det fungere findt. Historien er også lidt kedeligt fortælt, men det er en god gamle dags klassic Alien invasion historie som fungere meget godt. Heldigvis redder gameplayet op på det, men historien er udmærket nok.

Gameplay 9/10
Resistance's gameplay har meget at bryde på, og lad os bare starte med at sige, at spillet er lavede at dem som skabte Ratchet og Clank. Så det vil sige at du har mange at våbener til rådighed, og det er bare så FEDT hvis i spørger mig. Du vil altid have et nyt taktik med hvordan du skal ordne dine fjender med, på de samme områder som du har været. Du skal nok først lege med dem for at forstå dem, men på grund at mangle på amination til dem, er du til tider nyd til at bruge den normale rifle, og Chimeraenes Bullseye plasma rilfe, som hvis du skyder en lille kugle at til en fjerne, vil dens skud flyve hen til ham. Nok en at mine favoritter er Chimeraenes Auger rifle, som kan skyde igennem værke og vil lave et lille væg som du kan gemne dig bag, og skyde igennem med Augeren. Resistance's gameplay er også meget intense, og det kan det blive endnu mere, jo højdre sværhedsgrad du vælger. Men hvis du ikke har lyst til at spille single-player, så er der et alle tideres online del, som du vil elske. Hver bane vil blive støre og mindre på det antal at spillere der spiller på banen. Og hver gang du stiger i online ranken, åbner du nye ting til din person, som du kan lave om på hvordan han skal se ud. Der mange forskellige slag Chimera fjender og de er altid nogle spændende modstander at kæmbe imod, og de vil altid give det kamb til det sidste. Resistance har et meget vellykkede FPS gameplay, og det helt klart det bedste FPS spil Playstation 3en har at bryde på, intil at 2eren udkommer.

Grafik 8/10
Da jeg først spillede Resistance og så på dens grafik tænkte jeg 'WOW, tænk at jeg har mulighed for spille sådan et grafik på en hjemme konsol'. Men nu, er det sådan lige ja og nej. Grafikken er godt, Personneres angsigt animation til cutscenerene er meget godt lavede, men der er sådan en kedelig grå og bruhn atmosfære, der lige holder det ned på et 8 tal. Der ikke så mange dejlige farver som grøn, blå, gul, rød og andre lysende farver som gør det spændende at se på. Ellers er det meget godt, men de kunne nu har gjort lidt mere ud at det. Men det ser allerede ud til, at de har gjort det i 2eren. Derfor får det en 8 tal.

Hodbarhed 8/10
Det er et år og 5 måneder, og jeg spiller stadig Resistance med stort glæde. Single-player og online delen kan holde dig i gang med at spille Resistance i lang tid. Du vil altid prøve alle våbenere på mange forskellige måder. Og der små achievements du kan åbne for, bed at gøre noget spicialt, eller hvis du bruget et at de mange våbenere på forskellige måder. Det vil altid være sjovt at finde ud at, hvad du skal gøre for at få dem. Og at spille online delen, vil atild give det lyst til mere online. Resistance kan spilles i lang tid, og det er et meget godt spil, så du vil ikke fortyde købet at spillet. Håber jeg har fortælt nok om Resistance: Fall of Man, og nu er det snart tid for at vi kan få fat på, og at spille 2eren snart.

Historie 7/10
Gameplay 9/10
Grafik 8/10