Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄

Grand Theft Auto IV

Version: Playstation 3

Grand Theft Auto IV er nok det mest ventede spil i år og i der har været ekstrem meget hype omkring spillet.
      I startscenen ser man hovedpersonen Niko Bellic på det skib han er med på sejle ind i Liberty City's havn. Han kommer til Liberty City fordi hans fætter bor der, og han har skrevet i alle hans breve til ham og hans mor hvor han skriver at lever "The American dream", hvor han har en stor mansion masser af damer og en masse sportsvogne. Men da han ankommer finder han ud af at virkeligheden er en helt anden der er en dame, ingen sports vogne og og kun en lille ussel lejlighed.

Og historien er den bedste jeg har set i den genre med noget eminent stemme skuespil og nogen flotte animationer.Historien er i den grad bemærkelses værdig for den er simpelthen fantastisk og denne gang er der blevet gjort helt vildt meget ud af det og denne gang føler man ikke at historien bare er der for at give spillet lidt sammenhæng, den er helt igennem gennemført og genial og så bliver man ved med at spille det fordi man vil vide hvad der sker til sidst og det gør at det er det første GTA spil hvor jeg ikke på et tidspunkt bare kører rundt og slår folk ihjel.

Grand theft auto serien er kendt for dens voldelige gameplay og selvfølgelig at man kan stjæle biler, der plejer også gerne at være et par stykker der ligger sag an for alle mulige ting, men ved GTA IV er der kun en der har langt sag an og det var fordi at Liberty City og bygget op omkring New York og så synes han det var for dårligt at der var så meget vold og kriminalitet.

Gameplayet er rigtig godt for eksempel har bilerne fået en meget bedre fysik så man ikke bare kan holde speederen i bund og så bare køre men man skal bremse nogen gange når man skal dreje og det synes jeg gør politi jagter mere intense, og når man skal stjæle parkerede biler skal man, hvis de er låste, smadre et vindue og åbne indefra og så skal man kortslutte bilen og det kan nogen gange godt tage et par sekunder at kortslutte den. I det nye spil kan man også date blive fuld, spille dart, pool og samle ludere op plus lidt andet.

Det grafiske er også ekstremt flot når man går og løber og sådan noget ser det realistisk ud og skyggerne er også meget realistiske og når man kører rundt i byen er der også rigtig langt og rigtig flot sigte hvor man ser meget langt og man forstår næsten ikke forstå at man kan køre derhen og grafikken i spillet er i det hele taget fuldstændig fantistisk og det er uden tvivl det flotteste spil i "sandkasse" genren ind til videre og jeg synes også det er det bedste, men nu må vi se når Saint's row 2 kommer til august.
      Alt i alt er det det bedste spil i den genre til dato og jeg tror det er en god chance for at det bliver årets spil.

Brugeranmeldelser36
      Samlet karakter: 9.3/10