Grand Theft Auto IV

Skrevet af: Marrock   2008-05-16

Grand theft auto 4.

Grand theft auto 4 er det samme som de andre GTA'er, det handler om at stjæle biler, smugle, kidnappe, smadre mennesker og dræbe mennesker. Vi er tilbage i GTA verden med en ny historie i New York, hvor vi skal ud og lave rav i gaderne.
GTA er meget det samme spil, som de tidligere, men bare med for beredninger, som gør at spillet bliver meget sjovere end det sidste. De har gjort så, man kan stjæle låste biler, ved at man smadre ruden, som er meget nice siden, så kan man stjæle alle biler og ikke kun dem, der kører. De har også gjort, så man kan få missioner over ens telefon, så det ikke er noget med, at man skal hente ens nye missioner, spillet bliver meget mere realistisk af det med telefonen. De har gjort det rigtig godt på området om at det skal være mere realistisk, at der bliver ringet om når noget sker, så man kan komme og hjælpe når tingene sker. En anden ting de har lavet er der forskel på, hvilke folk og mange folk der er ude om natten og dagen, som gør at det ser lidt mere normalt ud. Det gode ved det her spil, er hvis du ikke gider lave dine missioner, så kan man altid drøne ud i byen, og få panserne efter en hvor man kan se, hvor mange stjerner og, hvor lang tid man kan holde uden at blive stoppet. Prøve se, hvor hurtigt man kan kører på vejene, og derefter smadre ind i politiet, men det sjove er, man kan nogle gange kører så hurtigt, som man har lyst til ind i dem, men politiet følger ikke efter en. Men ellers kan man gå efter at lave fede stunts på vejene, der har de lave nogle fede steder, hvor man kan kører op, af en rampe og derefter kan lave rimelig vilde ting. Jeg synes at, grafikken godt kunne har været lidt bedre, for det virker ikke som om, at de har gjort så meget ud af den.
Grafik: 8. Gameplay: 10. Lyd: 9. Holdbarhed: 10. Min karakter: 9/10!
Jeg synes den, skal har 9/10, fordi, der er så mange fede ting du kan lave og der ikke særlig mange spil, hvor du kan gøre, så meget som i GTA 4. Så elsker jeg os bare at flygte fra politiet, med vild fart på en stjålet motorcykel. Men jeg synes, at Grafikken trækker ned, Grafikken er bare lidt for grov til min smag. Men samlet set så synes jeg GTA 4, er et mega fedt spil som alle skulle prøve at spille.

Brugeranmeldelser36
Samlet karakter: 9.3/10
1