Dansk
Gamereactor
nyheder
Ghost Recon: Breakpoint

Breakpoint-fiaskoen fik angiveligvis Ubisoft til at revurdere hele deres strategi

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det står efterhånden klart, at ikke bare var Ghost Recon: Breakpoint ikke et hit blandt anmeldere verden over, det var også en stor økonomisk fiasko for Ubisoft. Tidligere har de slået fast overfor deres investorer, at spillet ikke har klaret sig som forventet, men spørger man Kotaku, så har det sendt chokbølger på tværs af hele virksomheden.

I den seneste episode af podcastet Kotaku Splitscreen fortæller journalist Jason Schreier, at det har ændret hele Ubisofts strategi, og hvordan de giver grønt lys til nye projekter. Nu handler det om at spillene skal være unikke, og skille sig ud fra mængden.

"Conversations I've had with people are "Now Ubisoft is changing their mentality big time." Now it's all about [how] you have to pitch your game as being super unique, having some unique aspect to it. It all sounds really wild. It's this really crazy atmosphere."

Tror du at Ghost Recon: Breakpoint derfor ender med at have en mere positiv indflydelse på Ubisoft?

Ghost Recon: Breakpoint

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold