Dansk
Gamereactor
nyheder
Mad Max

Avalanche: "Vi har stopproppet Mad Max med eksplosioner"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Vi fangede en snak med spildesigneren Marcus Andrews, for at lære mere om ødemarken, eksplosioner, biljusteringer og tilfældige bekendtskaber i Mad Max. Hvor passer spillet ind, i forhold til Mad Max-universet?

"I like to think of it as all of the movies are windows into one wasteland and we try to connect all of that," says Andrews. "Since you're going to be inside of the wasteland in the game we try and think if we extrapolate everything in between all the movies, between everything and all the material we know about, that we've read about, so we can get that complete experience."

Avalanche har erfaring med eksplosioner og sindssygt stunts i Just Cause-serien, og naturligvis leverer Mad Max på dette område. Andrews detaljerer hvordan holdet har skulle holde fast i eksplosionerne, tempoet og de vilde stunt-sekvenser.

HQ

Andrews taler også en del om tilpasninger og opgraderinger, og at disse bør være motiverende for spillerene.

Mad Max udkommer på PC, PS4 og Xbox One d. 1 september.

Mad Max

Relaterede tekster

Mad MaxScore

Mad Max

ANMELDELSE. Skrevet af Mike Holmes

Sand. Sand overalt. Før vi sad med Avalanche's nye åbne action-eventyr var vores største bekymring, at den støvdækkede ødemark ville blive kedelig efter et kort stykke...

Livestream Replay - Mad Max

Livestream Replay - Mad Max

NYHED. Skrevet af Kim Olsen

I går spillede vi to timers Mad Max med open world eventyr i stor stil fra Avalanche Studios (dem der har lavet Just Cause serien). Philip risikerede sit liv og...

Dagens GR Live: Mad Max

Dagens GR Live: Mad Max

NYHED. Skrevet af Kim Olsen

I dag på Gamereactor Live spiller vi Mad Max fra Avalanche Studios (dem bag Just Cause). Philip risikerer liv og lemmer i George Miller's vision af et postapokalyptisk...



Indlæser mere indhold