
Vi fik muligheden for at tage en snak med global producer Atsuro Yoshimura, for at høre mere om DLC-pakkerne til Dark Souls II og her kunne han blandt andet fortælle om valget diversiteten de tre pakker i mellem:
"Vores primære fokus i forhold til de tre DLC-pakker, har været at levere forskellige situationer, forskellige områder. Det er grunden til at vi valgte de tre forskellige scenarier, og som du ved er det kort tid efter vi udgav det oprindelige spil, så vi har arbejdet med en stram tidsplan."
Yoshimura kom også ind på sværhedsgraden og sagde med et smil:
"Hmmm farer... Jeg kan ikke gå i detaljer på dette tidspunkt, men bosserne, fjenderne, objekterne, våben - det hele er helt nyt. Det er alt sammen emner som skal gøre spillerene motiveret til at spille de nye eventyr. Og hvad angår sværhedsgraden, vil der være en ekstra udfordrende rute foruden den ordinære rute, og i denne rute vil sværhedsgraden være højere end hvis man tager den normale rute."
Se hele interviewet lige her, eller læs vores anmeldelse af første DLC-pakke lige her.