Dansk
Gamereactor
Sport

Atlético de Madrid gør det igen med deres Valentinsdag-reklame: Uanset dit hold er det svært ikke at græde

Atlético de Madrid fortsætter med at udgive smukke reklamer, der viser klubbens kerneværdier.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Atlético de Madrid har udmærket sig på mange områder på det seneste, men et af dem har intet med sporten at gøre: at producere smukke og rørende reklamer. Håbet er at fremvise klubbens værdier, og i dag, på Valentinsdag, har de gjort det igen med "Silla " (formand), en kortfilm, der har til formål at udfordre "etablerede fordomme" på Valentinsdag med en værdi, som Atlético de Madrid-fans (eller fans af enhver klub) øjeblikkeligt vil anerkende: loyalitet.

"Silla minder os om, at kærlighed i alle dens former kan vare længere end tiden og sa nogle forbindelser, i fodbold og i livet, kan aldrig brydes", siger klubben. "Det er en fortælling, der fremhæver en af klubbens kerneværdier og beviser, at kompromis og hengivenhed ikke kun er begrænset til romantiske partnerskaber, men også kan forblive intakte, når de skilles".

Reklamen er udviklet af Sra Rushmore bureau, som tidligere har samarbejdet med klubben med den prisvindende "Taxi", om et uventet bånd mellem en Atlético-taxachauffør og en mangeårig Real Madrid-fan, lavet til julen 2023, og den meget roste "Comandante y Cartón "-reklame fra 2024, der viser den samme værdi af loyalitet med to meget gode drenge.

Der er en meget stor chance for, at de vil få dig til at græde, uanset hvilken klub du er.

Atlético de Madrid gør det igen med deres Valentinsdag-reklame: Uanset dit hold er det svært ikke at græde

Tagget som:

Sport


Indlæser mere indhold