Dansk
Gamereactor
nyheder
Assassin's Creed Mirage

Assassin's Creed Mirage-instruktør: "Fans trængte til et mindre spil"

Åbenbart er fans lettere trætte af de gigantiske RPG-oplevelser.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

De sidste par Assassin's Creed-spil har været gigantiske, åbne RPG'er, der har taget mellem 60 og 80 timer at gennemføre og gennemsøge. Noget tyder på at fans trænger til noget nyt, og det er netop på baggrund af den feedback at Assassin's Creed Mirage kommer til.

I et interview med GamesRadar slår instruktør Stéphane Boudon, at grunden til at spillet har en lille åben verden, fornyet fokus på stealth og på mange måder begrænser sig, er at det er hvad fans har bedt om:

"Of course, the first one comes from our community: Origins, Odyssey, Valhalla they are all great games with the promise to live an epic journey in a strong fantasy. Their scopes have been calibrated to fulfil those ambitions as they all embrace the RPG mechanics. But amongst our fans, we started hearing the desire for a character driven story, focused on the core pillars of the first ACs in a more intimate scale. It resonates with us as well as developers and this was the starting point of the project."

Er du en af dem der ønsker sig et mere traditionelt spil i serien?

Assassin's Creed Mirage

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold