Respawn gør nu Apex Legends lettere at spille
I anledning af spillets fem års fødselsdag er der planlagt centrale ændringer til spillets flow.
Indtil videre er jeg ikke imponeret over Suicide Squad: Kill the Justice League
Men jeg har endnu til gode at opleve spillets endgame, og der er altså også positive aspekter her.
Redaktøren: Suicide Squad: Kill the Justice League gør mig trist
Selvom at der endnu er plads til at blive positivt overrasket, så er Magnus ikke synderligt optimistisk.
Her er alt du skal vide om The Sims 4: For Rent
Vi går i dybden med den seneste udvidelse, og forklarer hvorfor du bør være spændt.
Sponsoreret Indhold
Vi plukker seks højdepunkter ud fra GTA VI traileren
Traileren blev set lige så meget på et døgn, som den første GTA V trailer formåede på 12 år.
GOTY-nedtælling 2023: Baldur's Gate III
Nu er turen nået til hvad vi troede var årets underdog overfor Zelda, men efter Baldur's Gate III vandt Golden Joystick? Ja, hvem ved efterhånden?
GOTY-nedtælling 2023: Alan Wake 2
Vi tæller ned til både Game Awards og Gamereactors egen Game of the Year-fejring med nogle åbenlyse kandidater.
Old Gods of Asgaard, Poets of the Fall og Alan Wake
Claus kigger nærmere på Remedys meta-agtige forhold til det ikoniske heavy-band fra Alan Wake-universet.
Fortnite - Am I too old for this sh*t?
I weekenden blev der afholdt Fortnite Global championship i Royal Arena hvor 200 duo-spillere kæmpede om titlen som Fortnite Champion 2023, 7. sæson. Vores Counterstrike skribent ZtryDar var derude og kigge - meget mod sin vilje.
Vi taler med Codemasters om EA Sports WRC
Det er endelig blevet annonceret - WRC-spillet, vi på Gamereactor faktisk fik lov at prøve tilbage i februar. I dette interview taler vi med producer Ross Gowing samt designer og WRC 2-vinder John Armstrong om spillet.
Assassin's Creed: Mirage Interview: "Alt er lavet med stealth i fokus"
Vi har talt med Simon Arsenault, Quest & World Director på Assassin's Creed: Mirage.
10 små ting, som du (måske) har overset i Starfield
Starfield er fyldt med små, sjove referencer og detaljer - vi har samlet 10 af dem her.
Geometric Interactive har taget rejsen fra svigerforældrenes hus til den store scene: "Vi burde sælge den her idé til Nintendo"
I næste måned udkommer de tidligere Playdead-udvikleres debuttitel. Vi besøgte dem på Nørrebro til en snak om deres udgiver top-3, Jeppes svigerforældre og ikke mindst spildesign.
Interview om Armored Core VI: FromSoftware afslører detaljer om historien, fremtiden for serien, og hvordan de arbejder anderledes end andre udviklere
Vi fik chancen for at sætte os ned med den legendariske udvikler FromSoftware for at tale om deres kommende mech-actionspil.
Interview om Armored Core VI: Historien, seriens fremtid, og hvorfor spillet er lineært
Vi satte os ned med den legendariske udvikler FromSoftware for at tale om deres kommende mech-actionspil.
Call of Duty Kaos: Vi checker ind på det seneste spil i serien
Inden alt for længe afsløres et nyt Call of Duty, så lad os lige få taget stik af det udgående spil i serien.
Her er alt du skal vide om Park Beyond
Limbic Entertainment ønsker ikke at du skal blive holdt tilbage af virkelighedens rammer. I Park Beyond kan du lave lige den park du forestiller dig.
Sponsoreret Indhold
Her er alt du skal vide om Street Fighter 6
Capcoms store kampspil er lige om hjørnet, og vi varmer op med denne smarte artikel.
Sponsoreret Indhold
10 ting, som er ændret i Resident Evil 4 Remake
Resident Evil 4 remake er en fremragende genfødsel af den gamle klassiker. Men det er ikke bare teknikken, som er blevet opdateret.
Er det værd at prøve Spider's Thread-opdateringen i Ghostwire Tokyo
Spillet landede for nylig på Xbox Game Pass også.
20 ting du (måske) ikke vidste om Resident Evil 4
Vi har været igennem den fremragende remake af Resident Evil 4 og vi har fundet 20 facts frem om netop Resident Evil 4, som du måske, eller måske ikke, vidste.
Redaktøren reagerer på Suicide Squad: Kill the Justice League-fremvisningen
Rocksteady, hvor blev du af?
At være for dårlig - et farvel til Apex Legends
Redaktøren og hans bror har spillet Apex Legends i snart tre år, men nu er de endegyldigt færdige.
Syg eller rask? Mind Scanners sætter psykiatriens dilemmaer på spidsen
Et besøg på et nedlagt sindssygehospital inspirerede science fiction-spillet Mind Scanners. Vi har snakket om dets tilblivelse med udvikleren fra The Outer Zone samt fået et eksklusivt smugkig på udviklerens næste spil.
Hvordan Obisidan bragte fortiden til live i Pentiment
Art director Hannah Kennedy fortæller os om udfordringerne ved at læne sig op ad en 500 år gammel kunststil.
The Witcher 3: Wild Hunt får blandet ansigtsløft på PS5, Xbox Series og PC
Vi deler vores tanker om den nyeste opdatering, som kan downloades lige nu.
Baldur's Gate: Dark Alliance - Holder Det?!
Det legendariske rollespil fra Snowblind er stadig ikonisk den dag idag, men holder det?
Vi kigger på Winter Update i Halo Infinite
Spillet er første gang på rette vej imod en lysere fremtid.
En newb tager på tur i The Elder Scrolls Online: Firesong
Claus har fået en guidet tur i den nyeste DLC til Elder Scrolls Online.
Vi kigger Sonic Frontiers efter i sømmene
Lær mere om spillets åbne zoner, progression, kamp, styring og historie.
Cyberpunk 2077 i 1,6, Edgerunners og fremtiden
Fortjener studiet den renæssance spillet lige nu oplever, og hvordan er Edgerunners egentlig? Magnus tager bestik af situationen.
Bør du prøve Deathloop i anledning af Goldenloop-opdateringen?
Spillet kommer til Xbox og Game Pass i dag, men på alle platforme lander der desuden en ny opdatering.
Redaktøren Mener: Elden Ring kan noget unikt, men er ikke et mesterværk
Magnus har brugt noget der ligner 70 timer i The Lands Between, og han har fornyet respekt for FromSoftware. Og så alligevel...
En newb spiller endelig The Elder Scrolls Online
I anledning af High Isle-udvidelsen har Claus endelig givet sig i kast med dette gigantiske MMORPG.
Tilfældige anbefalinger: Outer Wilds
Troels har været på rumekspeditioner i Outer Wilds, og han kan ikke få armene ned af begejstring.
Vi fik en snak med IO Interactive om deres unikke tilgang til samarbejde på tværs af studier
Tre studier, tre projekter, en designfilosofi.
Nostalgi på en terning - vores interview med Tunics skaber Andrew Shouldice
Tunic er en rejse tilbage til barndommens mystiske spiloplevelser. Vi satte Andrew Shouldice i stævne for at tale om nostalgi, hemmeligheder og glemte cykelture.
Ankepunkter fra en der elsker Halo Infinite Multiplayer
Jeg har tilbragt over 100 timer i Halo Infinites multiplayer, og der er ting jeg ville ønske 343 fiksede i dag.
Gamereactor Debatterer: Er Halo Infinite virkelig "dødt"?
Jo, sæsonerne er for lange, og ja det tager 343 Industries for lang tid at udvikle nyt indhold, men hvad sker der for det her med at erklære spil for "døde"?
Blæsende borge, forladte fæstninger og nogle overordentlig store træer - vores rangering af Elden Rings Legacy Dungeons
Efter hver især at have brugt op mod 100 timer i The Lands Between er Troels og Ketil klar til at fælde dom over de seks Legacy Dungeons.
Tekst: Ketil Skotte & Troels Ryde Grann
Assassin's Creed Infinity - Hvor går turen mon hen?
Vi kommer med tre bud på, hvor Ubisoft kan starte ud med det kommende Assassin's Creed Infinity.
Ude i Horisonten: Tomb Raider 4
Crystal Dynamics har netop løftet sløret for et nyt Tomb Raider, men hvad kan vi forvente?
GTA Onlines nye Criminal Career Builder er et ret genialt værktøj
Magnus droppede GTA Online for lang tid siden, men vender nu tilbage - og er ret positivt stemt.
GTA V på Xbox Series og PS5 er flot men koster for meget
Vi tager lige temperaturen på den nyeste udgave af Grand Theft Auto V. Er det pengene værd så?
Elden Rings sværhedsgrad og åbne verden er et perfekt match
From Software laver stadig benhårde spil, men Elden Rings nye struktur gør det sjovere end nogensinde at dø igen og igen.
Fem ønsker til et remake af Resident Evil 4
Rygterne svirrer om et remake af Resident Evil 4. Her er vores fem ønsker til et remake af det elskede survival-horror spil.
En reaktion på Cyberpunk 2077's PS5/Xbox Series-optimering og Patch 1.5
Magnus forventede noget stort, og fik i stedet relativt små, men eventuelt vigtige, rettelser og forbedringer. Læs hans reaktion her.
Vi har snakket Atomic Heart med udvikleren Mundfish
Mundfish har svaret på nogle få spørgsmål, så vi har samlet svarene, vores forhåbninger og bekymringer i én artikel.
De første ærgerlige indtryk af CrossfireX
Magnus har spillet 5-6 timers CrossfireX, og er indtil videre ikke begejstret på nogen måde.
From Softwares moderne spil rangeret fra værst til bedst
Med Elden Rings udgivelse senere på måneden har Troels i en dybdegående feature kastet sig over at rangere From Softwares moderne spil.