Gamereactor Debatterer: Er Halo Infinite virkelig "dødt"?
Jo, sæsonerne er for lange, og ja det tager 343 Industries for lang tid at udvikle nyt indhold, men hvad sker der for det her med at erklære spil for "døde"?
Blæsende borge, forladte fæstninger og nogle overordentlig store træer - vores rangering af Elden Rings Legacy Dungeons
Efter hver især at have brugt op mod 100 timer i The Lands Between er Troels og Ketil klar til at fælde dom over de seks Legacy Dungeons.
Tekst: Ketil Skotte & Troels Ryde Grann Publiceret 23 april 2022
Assassin's Creed Infinity - Hvor går turen mon hen?
Vi kommer med tre bud på, hvor Ubisoft kan starte ud med det kommende Assassin's Creed Infinity.
Ude i Horisonten: Tomb Raider 4
Crystal Dynamics har netop løftet sløret for et nyt Tomb Raider, men hvad kan vi forvente?
GTA Onlines nye Criminal Career Builder er et ret genialt værktøj
Magnus droppede GTA Online for lang tid siden, men vender nu tilbage - og er ret positivt stemt.
GTA V på Xbox Series og PS5 er flot men koster for meget
Vi tager lige temperaturen på den nyeste udgave af Grand Theft Auto V. Er det pengene værd så?
Elden Rings sværhedsgrad og åbne verden er et perfekt match
From Software laver stadig benhårde spil, men Elden Rings nye struktur gør det sjovere end nogensinde at dø igen og igen.
Fem ønsker til et remake af Resident Evil 4
Rygterne svirrer om et remake af Resident Evil 4. Her er vores fem ønsker til et remake af det elskede survival-horror spil.
En reaktion på Cyberpunk 2077's PS5/Xbox Series-optimering og Patch 1.5
Magnus forventede noget stort, og fik i stedet relativt små, men eventuelt vigtige, rettelser og forbedringer. Læs hans reaktion her.
Vi har snakket Atomic Heart med udvikleren Mundfish
Mundfish har svaret på nogle få spørgsmål, så vi har samlet svarene, vores forhåbninger og bekymringer i én artikel.
De første ærgerlige indtryk af CrossfireX
Magnus har spillet 5-6 timers CrossfireX, og er indtil videre ikke begejstret på nogen måde.
From Softwares moderne spil rangeret fra værst til bedst
Med Elden Rings udgivelse senere på måneden har Troels i en dybdegående feature kastet sig over at rangere From Softwares moderne spil.
Første indtryk af The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition
Skyrim udkommer endnu en gang, og Claus har set nærmere på pakken.
eFootball 2022 - Indtryk og bekymringer
Konamis fodboldrevolution har fået en mildest talt katastrofal lancering og skraber bunden på Steam. Vi ser lidt nærmere på det kontroversielle spil.
Manden bag 12 Minutes: "Jeg ville se, om jeg kunne lave noget virkelig rent, der ikke fortæller dig noget"
Luis Antonios 12 Minutes har vist sig at være en af årets mest kontroversielle udgivelser. Vi satte os ned med ham for at tale om spillets udvikling, de mørke temaer og hans tid hos Jonathan Blow.
Her er 10 grunde til at Marvel's Avengers giver mening at spille lige nu
Nu hvor War for Wakanda introducerer os for en skelsættende ny karakter, så kigger vi nærmere på hvorfor lige nu er det bedste tidspunkt at samle Avengers op.
Sponsoreret Indhold
Er Doom Eternal værd at spille igen på Xbox Series X?
Med tre nye grafiske modes har helvedet aldrig været smukkere og mere blodigt i next-gen-versionen af Doom Eternal.
Forza Horizon 5: Interview med Creative Director Mike Brown
Vi snakker med Playground Games om Mexico, den nye køreoplevelse og livet under Microsoft
Tekst: Kieran Harris Publiceret 18 juni 2021
Hvad vi ved om Elden Ring
Det store open world-spil fra FromSoftware og George R.R. Martin har endelig fået en lanceringsdato. Her kan du få et overblik over spillet.
Ude i Horisonten: The Callisto Protocol
Tidligere Call of Duty-instruktør laver gigantisk singleplayer-gyserspil, der foregår i samme verden som PUBG. Vildt? Åh ja.
Her er alle de seneste overskrifter om Resident Evil Village
Vi har samlet alt den information vi har fået fra Capcoms kommende Resident Evil Village her.
Tekst: Magnus Groth-Andersen og Martin Lindegaard Svane Publiceret 16 april 2021
Ude i Horisonten: Senua's Saga: Hellblade II
Denne gang skriver vi lidt om vores forhåbninger og ønsker til Ninja Theory's Senua's Saga: Hellblade II.
Vi har talt med Velan Studios om deres kommende Dodgeball Brawler Knockout City og spillets farverige verden
Med-instruktøren Guha Bala talte ud om Knockout City's fjollede og farverige univers, som forsøger at være et friskt pust i en ellers brun-grå multiplayerspil-verden.
Ude i Horisonten: Avowed
Og så er vi endelig nået til Obsidians uhyre ambitiøse Elder Scrolls-alternativ. Kan det levere?
GTA Online skuffer stadig i 2020
Magnus gav sig til udforske GTA Online fem år efter han først blev skuffet. Og nu er han samme sted igen...
Her er alle nyhederne fra Resident Evil Village-præsentationen
Capcom havde de tunge skyts med i går aftes, og afslørede et væld af nye detaljer om det kommende gyserspil.
Er det værd at spille Cyberpunk 2077 på Xbox Series X i dag?
Magnus har ventet med at starte spillet til efter Hotfix 1.06, og giver nu sit besyv med.
Cyberpunk 2077 - Indtryk fra de første timer af konsolversionen
Vi har ligesom mange af jer spillet Cyberpunk 2077 til current-gen. Og hvor konsolversionerne har hevet penge i banken for CD Project Red, så er der vist efterhånden tømt på tillidskontoen.
"Den Kolde Krig er stadig relevant i dag" - Vi har snakket med hovedforfatteren på det nye Call of Duty
Vi har snakket med Murray Craft fra Raven Software om RPG-elementer, inspiration fra Rocky 4 og det politiske indhold.
Her er alt du skal vide om Xbox Series S
Hvornår lanceres konsollen? Hvad er prisen? Hvor anderledes er den i forhold til Series X? Hvilke lanceringstitler er der? Vi giver dig svar på det hele!
Tekst: Redaktionen Publiceret 5 november 2020
Interview med lead produceren på Assassin's Creed Valhalla Julien Laferrière
Det nye Assassin's Creed virker mørkere og mere barsk end sine forgængere, og vi snakkede med spillets lead producer om, hvordan det har påvirket spillets gameplay og design.
Ude i Horisonten: Fable (4)
Vi sparker gang i en ny artikelserie, hvor vi kigger nærmere på de førstepartsspil vi endnu ikke ved så meget om. Der forhindrer os dog ikke i at have nogle "dos" og "donts" klar.
Vi har snakket med en eSuperliga-spiller om FIFA 21
Det nyeste FIFA har netop ramt gaden, og rundt omkring i stuerne sidder fans af serien og forsøger at vende sig til spillets nye mekaniker og justeringer. En af dem er eSuperliga-spilleren Tamer Taser fra AGF, der fortæller os om sine indtryk af spillet.
Vores forventninger til Xbox Games Showcase
Microsofts store sommerfremvisning er lige om hjørnet. Hvad har vi mon at se frem til?
Tekst: Jonas Mäki Oversættelse: Magnus Laursen Publiceret 20 juli 2020
Fem ting vi er spændte på efter Marvel's Avengers War Table-udsendelsen
Nu har du set War Table-udsendelsen, der har givet dig ny indsigt i Marvel's Avengers, så lad os tale om det positive, og det negative.
Gamereactor debatterer: Gameplay må og skal være gameplay
Begrebet "gameplay" er kommet til for at beskrive hvordan et spil ser ud når det spilles, men alligevel ser vi udgivere erodere tilliden til deres egne trailere.
Vi er nødt til at tale om den Valhalla-afsløring
Ubisoft, hvad havde I dog tænkt jer?
Tekst: Emil Hanquist Publiceret 30 april 2020