Dansk
Gamereactor
nyheder
Armored Core VI: Fires of Rubicon

Armored Core VI: Fires of Rubicon har ikke traditionelle "soulsborne"-mekanikker

Spillet bliver en ret signifikant afsked med det FromSoftware er blevet kendt for.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Under årets Game Awards løftede FromSoftware endelig sløret for deres næste store projekt, Armored Core VI: Fires of Rubicon, og selvom at det defacto er stort når studiet afslører nyt, så lader det til at være en ret signifikant afsked med de centrale mekanikker og strukturer som har gjort studiet noget nær ikonisk.

I et interview med IGN fortæller folkene bag om adskillige centrale gameplay-aspekter ved det kommende spil, og blandt andet WCCFTech noterer som analyse, at det virker som om at spillet vil byde på centrale forskelle:

"Some avid readers might have noticed this already, but to make this even blunter. The game will stray away from many of the Soulsborne elements to focus purely on what made Armored Core a recognizable staple in FromSoftware's library."

De har slået fast at der stadig er store bosser, men det virker som om at spillet generelt set vil blive en mekanisk og strukturel afsked. Hvad synes du om det?

HQ
Armored Core VI: Fires of Rubicon

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold