Civilization VII lanceres muligvis ikke officielt før i næste uge, men hvis du har købt spillets Deluxe- eller Founders Editions, får du fem dages tidlig adgang, hvilket betyder, at spillet i bund og grund er ude uden at være ude, hvis det giver mening. Under alle omstændigheder, når du starter dit Civilization VII -spil, skal du vælge en leder ved siden af din civilisation afhængigt af den tidsalder, du befinder dig i. Din leder vil dog gå gennem spillet med dig fra antikken til den moderne tidsalder, så du vil gerne træffe det rigtige valg. Uden videre, her er alle Civilization VII ledere, og hvad de gør, så du ved, hvilken du skal vælge:
+1 ressourcekapacitet i byer
+1 guld pr. alder for hver ressource, der tildeles byer
+5 kampstyrke for enheder i sletter og ørken
+1 produktion for hver 5 overskydende lykke i byer
+10% produktion i bosættelser, der ikke er grundlagt af dig.
At erklære en formel krig giver en fest
+10 kampstyrke mod distrikter for alle enheder under en fest
+1 mad i byer for hver 5 overskydende lykke
+10% mad i alle bosættelser under en fest
Alle bygninger får en +1 lykketilknytning for alle forbedringer
+2 Produktion i hovedstaden for hver by
Kan købe kulturbygninger i byer
+50 % guld til køb af bygninger i byer
+1 videnskab pr. alder på produktionsbygninger i byer
+50% Produktion til opførelse af produktionsbygninger
+1 videnskab pr. alder fra aktive bestræbelser, du startede eller støttede
Kan have to Endeavours af samme type aktive ad gangen
+2 kultur pr. alder på viste store værker
Bygninger med Great Work-pladser får 1 ekstra plads
Byer, der er bosat i Tundraen, får videnskab svarende til 25 % af deres kultur pr. tur
Militær- og videnskabsbygninger får en lykke-tilstødning til kvarterer
Få 2 gratis kavalerienheder, når du deltager i en fejring
+5 kampstyrke for kavalerienheder under en fest
25 % vækstrate i byer
+2 videnskab for hver specialist
Få et stort arbejde, når du erobrer en bosættelse for første gang
Få en infanterienhed, når du bygger en kulturbygning
Hærchefer starter med Merit Commendation
Få en infanterienhed, når du bygger en videnskabsbygning
+100% indflydelse på iværksættelse af spionageaktioner
Få 5 krigsstøtte i alle krige, der erklæres mod dig
Enheder ignorerer bevægelsesstraffe fra vegetation
+2 Lykke pr. alder på lykkebygninger
+50% produktion til opførelse af lykkebygninger
+20% Kultur, men -10% Videnskab. Disse effekter fordobles under en fest
Få en unik Endeavour kaldet Friend of Wei, der kan udføres i en alliance for at give dig og din allierede +25% videnskab
+4 videnskab pr. alder for hver leder, du er venlig eller hjælpsom med
Kan støtte Endeavours gratis
Optjener 2 wildcard-færdighedspoint efter den første Civic i hver tidsalder
+1 sigte for alle enheder
Få en unik Endeavour kaldet Trade Maps, der giver dig mulighed for gradvist at se andre lederes udforskede områder
Optjen 300 guld, hver gang du opdager et naturligt vidunder. Bonus 100 guld, hvis det er i fjerne lande
+100% fliseudbytte fra Natural Wonders
+50% guld til køb af flådeenheder
-1 Guldvedligeholdelse til flådeenheder
Når du optjener præmier fra en fortællende begivenhed, kan du optjene yderligere 20 kultur- og guld pr. alder
Har yderligere fortællende begivenheder
+50% Festens varighed
+50% glæde over fejring
Får en unik bestræbelse kaldet Reform, der giver en ekstra plads i socialpolitikken.
+1 kampstyrke for enhver tradition, men ikke politik, placeret i regeringen. +2 Kultur og lykke pr. alder i bosættelser. Disse effekter fordobles i fjerne lande.
+3 Indflydelse pr. alder
Optjener 50 guld pr. alder, når dine diplomatiske handlinger accepteres, eller 100 guld, når de afvises
Ignorerer forholdskrav for at erklære formelle krige
Kan opkræve tropper fra bystater, du ikke er Suzerain af
Får en unik sanktion kaldet Continental System. Reducerer grænsen for handelsruten for den målrettede leder til alle andre ledere med én
+8 guld pr. alder for hver leder, du er uvenlig eller fjendtlig over for
Kan afvise Endeavours gratis
+1 bevægelse for alle jordenheder
Når du besejrer en fjendtlig enhed, får du kultur svarende til 50% af dens kampstyrke
Alle bygninger modtager en +1 fødevaretilknytning til bjerge
Specialister, der støder op til bjerge, har ingen Happiness-vedligeholdelse
+1 Mad og produktion pr. alder i bosættelser for hver Kommune-stat, du er Suzerain af
+1 kampstyrke for alle enheder for hver bystat, du er overherre over
Få 3 gratis niveauer på din første hærchef
20 % Commander-oplevelse
+10% Videnskab i Byer i Tropical. Dette fordobles, når du i en formel krig erklærer
+3 kampstyrke for enheder, der angriber i neutralt eller fjendtligt territorium
Optjen 100 kultur og guld pr. aldersgruppe, når du erobrer en bosættelse for første gang
+10% Guld i alle Settlements. Fordoblet i forlig, der ikke er grundlagt af dig
+1 afregningsgrænse pr. alder
+1 Bytterutegrænse med alle andre ledere
Optjen 50 kultur og 100 guld pr. alder, når du bygger en handelsrute eller vej
+1 kultur og guld pr. alder på unikke bygninger og forbedringer
Hvis du også vil se de civilisationer, du kan spille, så tjek videoen nedenfor: